Garantijos uzsienio eshop, gamintojo
Taigi pasidarė idomu kaip veikia garantijos ypac gamintojo, nes daznai buna, kad pardavėjas duoda pvz 1 metų garantiją o gamintojas 3, kokie buna procedura norint pasidaunot gamintojo garantija, ar uztenka tik tureti daikta jo pakuote, ar reikai dar tureti pirkimo dok. Pasidalinkit kas turit patirties siame reikale ?
Ok,cia is mano pacio patirties su visais tais eshopais ir t.t.
Taigi,nesenai parejo hdd,buvo like dar keli men garantijos is 3m.Zinoma,po keliu metu nebeturiu nei jokiu dokumentu,nei pakuotes.Per savo pirkimu istorija susirandi eshope is kurio pirkai savo pirkimo uzsakyma (jie saugomi gan ilgai),uzpildai customer care anketa trumpa del gedimo,tada sulauki RMA numerio - jis uzrasai ant siunciamos sugedusios/netenkinancios dalies salia adreso eshopo,siuntie jiems,jie paziuri,greiciausiai be jokiu klausimu pakeicia i kita,nauja ir siuncia tau atgal - viskas,visas procesas 1-2sav max.
Siunciau hdd 2.5m senumo - tai eshopas ne tik kad ji pakeite,bet pakeite i siuolaikiska ir dvigubai didesnes talpos (apsimoka numarint hdd pries ju garantinio baigti )
Dokumentas,jei pirkai is eshopo praktiskai nereikalingas - jie turi visa info,tik tau reikes savo uzsakymuose susirasto to pirkinio numeri ir t.t.
Nzn kokie pardavejai duoda 1m garantini,kai gamintojas duoda 3m - tokiu pirkeju siulau vengti
Mano atveju ne karta buvo prekes grazintos ir be jokiu problemu/pakeistos i kitas/grazinti pinigai jei prekes jie neturejo per ilgai/preke pakeista i geresne - siuose saituose: overcklocokers.co.uk,komplett.ie,scan.co.uk
Tai mano pagrindiniai saitai eshopingo
Kartais tas papildomas euras ar svaras nesudaro reiksmes (nes galima tokioj vokietijoj rasti kazka kazkike pigiau),kai reikia gero ir greito klientu aptarnavimo - su siais saitais niekada neturejau jokiu problemu del prekiu grazinimo ar keitimo,garantinio
Taigi,nesenai parejo hdd,buvo like dar keli men garantijos is 3m.Zinoma,po keliu metu nebeturiu nei jokiu dokumentu,nei pakuotes.Per savo pirkimu istorija susirandi eshope is kurio pirkai savo pirkimo uzsakyma (jie saugomi gan ilgai),uzpildai customer care anketa trumpa del gedimo,tada sulauki RMA numerio - jis uzrasai ant siunciamos sugedusios/netenkinancios dalies salia adreso eshopo,siuntie jiems,jie paziuri,greiciausiai be jokiu klausimu pakeicia i kita,nauja ir siuncia tau atgal - viskas,visas procesas 1-2sav max.
Siunciau hdd 2.5m senumo - tai eshopas ne tik kad ji pakeite,bet pakeite i siuolaikiska ir dvigubai didesnes talpos (apsimoka numarint hdd pries ju garantinio baigti )
Dokumentas,jei pirkai is eshopo praktiskai nereikalingas - jie turi visa info,tik tau reikes savo uzsakymuose susirasto to pirkinio numeri ir t.t.
Nzn kokie pardavejai duoda 1m garantini,kai gamintojas duoda 3m - tokiu pirkeju siulau vengti
Mano atveju ne karta buvo prekes grazintos ir be jokiu problemu/pakeistos i kitas/grazinti pinigai jei prekes jie neturejo per ilgai/preke pakeista i geresne - siuose saituose: overcklocokers.co.uk,komplett.ie,scan.co.uk
Tai mano pagrindiniai saitai eshopingo
Kartais tas papildomas euras ar svaras nesudaro reiksmes (nes galima tokioj vokietijoj rasti kazka kazkike pigiau),kai reikia gero ir greito klientu aptarnavimo - su siais saitais niekada neturejau jokiu problemu del prekiu grazinimo ar keitimo,garantinio
Reikia turet koki nors pirkimo dok, saskaita, cekis su prekes pavadinimu ir pan... Nes prie > puse metu nesiau tvarkyt laptopa kuris buvo pirktas USA tai sake butinai reikia pirkimo data irodancio dok. Jei perkama be jokio popierelio garantija gali pamirst. Nebent turi koki pazystama kuris kompais prekiauja ir tau garantini lapa parasys.
O del garantijos perkant is gretimo posto man irgi idomu.
O del garantijos perkant is gretimo posto man irgi idomu.