Input lag'o testas
Posted: 2018-10-25 21:38
Taigi prieš maždaug savaitėlę užvirė mintis apie prietaisiuko gamybą kad n kartų paspartinti ir palengvinti input lag'o testavimą, nes su filmuota medžiaga kadrais skaičiuoti input lag'ą yra kančia. All-in-all prietaisą pasidariau, veikia taip kaip ir norėjau. Tačiau validacijai gaunamus rezultatus vis dar filmavau telefonu.
Pabandžiau CS:GO porą scenarijų, su uncapped framerate ir Radeon Chill, kiekvieno po 7 bandymus. Lag'ą skaičiavau nuo pelės paspaudimo (apačioj kairėj pusėj užsidega oranžinė lemputė kartu su paspaudimu) iki ugnies pasirodymo ekrane (daviklis sureaguoja į šviesos pokytį ir oranžinė lemputė užgesta).
Na ir rezultatai tokie, kad nekokie
Pasirodo, peržiūrėjus filmuotą medžiagą matosi, kad kartais ant ginklo matosi jog pirmiau nuspaudžia gaiduką, o tik po to ugnis pasirodo (12ms vėliau su Chill, 8ms uncapped fps), kartais abu kartu su Chill, kartais ugnis anksčiau 2ms su Chill. Uncapped fps pastoviai 8ms vėliau, bent iš 7 bandymų.
Taigi prietaisas tinkamas bent jau kaip atskaitos taškas filmuojant telefonu. Variantas dar vienam palengvinimui filmuojant su telefonu būtų - tiesioginis milisekundžių skaičiavimas ant ekrano, taip nereikėtų skaičiuoti kadrų ir iškart matytųsi rezultatas kiekviename kadre.
Tačiau kolkas bandysiu susitvarkyti su nepastovumo problema. Gal staigus pelės pasukimas suveiktų? Gal kas kokių įdėjų?
Pabandžiau CS:GO porą scenarijų, su uncapped framerate ir Radeon Chill, kiekvieno po 7 bandymus. Lag'ą skaičiavau nuo pelės paspaudimo (apačioj kairėj pusėj užsidega oranžinė lemputė kartu su paspaudimu) iki ugnies pasirodymo ekrane (daviklis sureaguoja į šviesos pokytį ir oranžinė lemputė užgesta).
Na ir rezultatai tokie, kad nekokie

Taigi prietaisas tinkamas bent jau kaip atskaitos taškas filmuojant telefonu. Variantas dar vienam palengvinimui filmuojant su telefonu būtų - tiesioginis milisekundžių skaičiavimas ant ekrano, taip nereikėtų skaičiuoti kadrų ir iškart matytųsi rezultatas kiekviename kadre.
Tačiau kolkas bandysiu susitvarkyti su nepastovumo problema. Gal staigus pelės pasukimas suveiktų? Gal kas kokių įdėjų?