Autopilotas kazkada bus toks pats mainstream'as, kaip kad dabar yra ismanieji telefonai ar socialiniai tinklai. Tik laiko klausimas. Taip pat isdirbtas autopilotas bus vienareiksmiskai pranasesnis pries bet kuri vairuotoja, nes jis bus apmokytas duomenimis, surinktais is visu ji naudojanciu automobiliu ir bus atsizvelgta i visu padarytas klaidas, priesingai nei zmogaus atveju, kada jis mokosi tik is savo klaidu per savo asmenine vairavimo praktika. Tarkim, autopilotas mokes vaziuoti visom klimato salygom, tuo tarpu pietuose visa laika gyvenantys zmones yra faktiskai su 0 patirties slidziame kelyje. Cia kaip teorinis pavyzdys.
Esme ta, kad bendroje statistikoje autopiloto vairavimas bus daug saugesnis nei zmoniu - tai pagrindinis privalumas. Antras privalumas - zmogui nereikes kasdien dirbt mechaninio darbo vairuojant, nes absoliuciai mazumai tokia nesamone, kaip rutininis vairavimas centre, ypac per pika, yra malonumas.
Visi auto entuziastai visada gales jo nenaudoti, gi nieks nevercia (isskyrus nebent galimas zonas, kur bus leidziami tik autopilotai). O beveik visos tos "moraliniu sprendimu dramos" yra clickbait'iniu saitu prikurta baime, panasiai kaip AI visus iszudys. Jo, jeigu vienas vaikas eis viena perejos puse, kitas vaikas eis kita perejos puse, ir trecias vaikas miegos ant gatves, ir ketvirtas vaikas leks su dviraciu per gatve ir autopilotas vaziuos ant 100km/h, ir sonuose yra stulpai kas 1 metra, ka gi tokioje tipineje situacija jis NUZUDYS? Ka jis rinksis NUZUDYT, TAVE ar VAIKA?