CPU bottleneck.
[c] BC00 rašė:
GPU ir CPU usage nesusiję su bottleneck visiškai, tai draiverių ir žaidimo optimizacijos klausimas. [/c]
Ziurint kaip tu ta susiejima skaitysi, as tai manau labai susije, logiskai mastom, jei paimsi silpna proca ir galinga vga ant kokio BF3, ar siaip kokio nors kuris isnaudoja 4 ir daugiau branduoliu (dabar beveik visi naujesni zaidimai juos palaiko) taigi, silpno proco usage gausime 100%, o galingos vga kokia 50%, bus neisnaudojamas pilnas vga potencialas. as dabar pvz ant BF3 turiu vidutiniskai 70-80% cpu usage ir 99% gpu usage. phenom 955 3.8ghz. gtx 460 oc. tai galvoju kad jau gtx 660 siam procui butu lubos.
GPU ir CPU usage nesusiję su bottleneck visiškai, tai draiverių ir žaidimo optimizacijos klausimas. [/c]
Ziurint kaip tu ta susiejima skaitysi, as tai manau labai susije, logiskai mastom, jei paimsi silpna proca ir galinga vga ant kokio BF3, ar siaip kokio nors kuris isnaudoja 4 ir daugiau branduoliu (dabar beveik visi naujesni zaidimai juos palaiko) taigi, silpno proco usage gausime 100%, o galingos vga kokia 50%, bus neisnaudojamas pilnas vga potencialas. as dabar pvz ant BF3 turiu vidutiniskai 70-80% cpu usage ir 99% gpu usage. phenom 955 3.8ghz. gtx 460 oc. tai galvoju kad jau gtx 660 siam procui butu lubos.
Ryzen 7 5700X+PBO , MSI B450 Tomahawk, EVGA 3080 FTW3, Thermalright Macho rev.B, Kingston HyperX Predator RGB 2x8GB DDR4-3200, Corsair RM650X, NVME SX8200PRO 512GB, OCZ Vertex 4 128GB, Patriot Blast 480GB, Torrent Compact Case, AW3418DW
Tikslų sąryšį tarp CPU ir VGA usage išvesti labai sunku, pamąstymų gali būti įvairių ir jų pilnas netas. Tačiau jau seniai nustatyta, kad GPU usage labai kinta nuo VGA draiverių, o CPU usage yra labai jautrus geimo optimizacijai. Žinoma, logiška, kad Crysis 2, neišnaudojantis daugiau nei dviejų gijų, apkraus vieno branduolio Sempron 100 %, tačiau pvz i3 (su atjungtu HT) ir Athlon II X2 turėtų būti apkraunami panašiai, bet vėlgi, kaip sakiau, daugiau viskas priklauso nuo geimo optimizacijos į tam tikrą CPU/VGA, bendros sistemos sandaros ir daugybės galimų niuansų, kaip OS turimi atnaujinimai ir pan... Nereikia pamiršti, kad už CPU usage bendrai spartai kur kas svarbesnis CPU IPC stiprumas.
"Hi,
i7 2600K HT on @ 4.3 all cores
gtx 670 SLI
8 gigs ram @ 1866
P8P67 mobo
I have GPU usage issues as well. I installed the monitoring software and here is my observations.
Map: Strike at Karkand
CPU usage across the board (all 8 threads) was between 40-70%, usually around 50-60% on all 8.
GPU usage for each GPU was about 50-60%
Framerate, 58-70FPS
This leads me to think that our issue is with this game and not out hardware. I had these same GPU usage problems with BFBC2 and gtx 570 SLI. It was the same thing, low GPU usage despite having a blazing fast CPU. So there you have it. I am sadened by this very much as I was hoping these problems would have been fixed with the gtx 600 series, but I was wrong. They are still here and it seems we can't do anything to fix it. The problem seems to be with BF3 simply sucking ass at utilizing multiple GPU setups. If anyone has found a solution to this or a way to improve it, please do share."
"Hi,
i7 2600K HT on @ 4.3 all cores
gtx 670 SLI
8 gigs ram @ 1866
P8P67 mobo
I have GPU usage issues as well. I installed the monitoring software and here is my observations.
Map: Strike at Karkand
CPU usage across the board (all 8 threads) was between 40-70%, usually around 50-60% on all 8.
GPU usage for each GPU was about 50-60%
Framerate, 58-70FPS
This leads me to think that our issue is with this game and not out hardware. I had these same GPU usage problems with BFBC2 and gtx 570 SLI. It was the same thing, low GPU usage despite having a blazing fast CPU. So there you have it. I am sadened by this very much as I was hoping these problems would have been fixed with the gtx 600 series, but I was wrong. They are still here and it seems we can't do anything to fix it. The problem seems to be with BF3 simply sucking ass at utilizing multiple GPU setups. If anyone has found a solution to this or a way to improve it, please do share."
[c] BC00 rašė:
GPU ir CPU usage nesusiję su bottleneck visiškai, tai draiverių ir žaidimo optimizacijos klausimas. [/c]
Tai gali būti susiję ir net labai. Aiškinu: "O bet tačiau kadangi" šiais laikais gerai optimizuotas žaidimas pasitaiko kartą kas du metus, tai tenka ieškotis galingesnių CPU, kurių dėka padidėja GPU išnaudojimas ir gaunama daugiau FPS
Tokia situacija vadinama "butekakliavimu", nepaisant fakto, kad žaidimas tikrai galėtu būti optimizuotas geriau, nes jo niekas ir niekada geriau nebeoptimizuos.
GPU ir CPU usage nesusiję su bottleneck visiškai, tai draiverių ir žaidimo optimizacijos klausimas. [/c]
Tai gali būti susiję ir net labai. Aiškinu: "O bet tačiau kadangi" šiais laikais gerai optimizuotas žaidimas pasitaiko kartą kas du metus, tai tenka ieškotis galingesnių CPU, kurių dėka padidėja GPU išnaudojimas ir gaunama daugiau FPS

simple -> "GPU išnaudojimas" - čia GPU usage ar tiesiog bottlenekas?
http://www.overclockers.ru/lab/49759_2/ ... 80.html#11 --Sakysi kad su i7 tos pačios VGA usage buvo 100 %, o su Phenom ~50 % ?:) Tai yra visiškai skirtingi dalykai, tikras bottlenekas ir GPU usage. Taip išeina visus laurus permetam ale daug didesniam GPU usage, o ne superinei Intel architektūrai, IPC, t.t. ir t.t. lyginant su Phenom II?
Kodėl aš su savo Phenom II daugelyje žaidimų turiu >95 % VGA usage? Siūlau pasiskaitinėti guru3d forumą, kur žmonės kalbėdami apie VGA usage diskutuoja pagrinde apie tvarkykles, o ne savo turimus CPU. Buvo nnn draiveriai ir 70 % proc. įkalė xxx ir pasidarė 95 %.
http://www.overclockers.ru/lab/49759_2/ ... 80.html#11 --Sakysi kad su i7 tos pačios VGA usage buvo 100 %, o su Phenom ~50 % ?:) Tai yra visiškai skirtingi dalykai, tikras bottlenekas ir GPU usage. Taip išeina visus laurus permetam ale daug didesniam GPU usage, o ne superinei Intel architektūrai, IPC, t.t. ir t.t. lyginant su Phenom II?

1. Tame teste niekur nematau, kad būtu minimas "GPU usage" (arba kaip rašiau GPU išnaudojimas), o mane būtent tai ir domintų 2. Testas patvirtino, kad su galingesniais CPU GTX680 pasirodo kur kas geriau, apie ką ir rašiau. 3. Kai "GPU usage" pasieks maksimumą t.y. 100%, galingesnis CPU daugiau FPS nebepridės, nes paprasčiausiai daugiau negalės GPU. Tyčia eksperimentavau su Geforce 8800GT + Phenom II 965 (@2200-4100MHz / vienu, dviem, trim ir visais keturiais įjungtais branduoliais) ir radau ribą kai papildoma CPU galia nebesuteikė daugiau FPS. Vienintelė nauda iš visų 4 branduolių @4,1GHz buvo pagerėjęs min. FPS, bet maksimalus FPS daugiau nebesikeitė.
Kiek domejaus, tai iseitu taip, jeigu cpu 100%, gpu sokineja ~50%, tai bottleneckina cpu, jei abieju ~50% tai neoptimizuotas grafikos variklis, draiveriai ir pan. (dazniausia prasta optimizacija). is esmes retas dalykas tas bottleneck'as, nebent tikrai ant seno cpu pastatyta high end vga. aisku spartesnis procas niekada nepakenks, bet dazniausiai losia VGA.
Ryzen 7 5700X+PBO , MSI B450 Tomahawk, EVGA 3080 FTW3, Thermalright Macho rev.B, Kingston HyperX Predator RGB 2x8GB DDR4-3200, Corsair RM650X, NVME SX8200PRO 512GB, OCZ Vertex 4 128GB, Patriot Blast 480GB, Torrent Compact Case, AW3418DW
Tikrasis bottleneck'as yra labai nemalonus daikčiukas. Ant stacionaraus (beveik nebenaudoju pats, stovi gimtinėj...) yra E6300 NO OC (1.86Ghz) ir 4850. ir paimkim NFSHP (rerelease), ant laptopo su lowest settingsais buvo dar įmanoma palošt su mažumėle lago, tačiau įsirašius ant stacionaro - kad ir kiek gerinsi ar bloginsi grafiką, keisi rez - lagas tas pats - žaisti neįmanoma. Ir dabar jau vos ne su kiekvienu žaidimu taip. :/ (Pats puikiai suprantu, kad CPU velniškai persilpnas turimai vga...)
Kovotojas su vėjo malūnais
Macbook Pro 16" M1 Pro | 32GB | 512GB
Macbook Pro 16" M1 Pro | 32GB | 512GB