CPU mgz itaka zaidimu FPS
GPU bound didesniuose rez, daugiau nieko nepasakysi. Va, daug idomesnis straipsniukas:
http://www.hardocp.com/article.html?art ... VzaWFzdA==
Galbut atliksiu, jei nepatingesiu, testus kaip pasikeicia 8800GTX sparta pereinant nuo X2 4200+ @2.7 prie Phenom 9550 (ziuresim kiek jis istrauks):)
http://www.hardocp.com/article.html?art ... VzaWFzdA==
Galbut atliksiu, jei nepatingesiu, testus kaip pasikeicia 8800GTX sparta pereinant nuo X2 4200+ @2.7 prie Phenom 9550 (ziuresim kiek jis istrauks):)
-
- Posts: 378
- Joined: 2008-04-10
Darau vizualizacijas ir 3D animacija, pasiziurekit i benchmarkus, kiek spartinimas duoda renderinant su 3Ds Max. Jei nespartintas animacija renderina 36 val. o paspartintas per 24, tai reiskia turiu papildoma laisva diena, arba laiko patobulinimams. 3D renderinimas yra viena is nedaugelio sriciu kur panaudojami ir visi branduoliai ir kiekvienas mhz. Spartintas procesorius paveikslelius renderina irgi zymiai greiciau, jeigu vietoj 30 min, ta pati padaro per 20 min vadinasi as per diena padarau daugiau. Procesoriaus kaina atsiperka per pora menesiu. Todel mazdaug kas 10 menesiu keiciu CPU.
http://www.tomshardware.com/charts/desk ... 9,836.html
mano paskutiniai projektai:
http://www.ipix.lt/images/45345978.jpg
http://www.ipix.lt/images/61674317.jpg
http://www.tomshardware.com/charts/desk ... 9,836.html
mano paskutiniai projektai:
http://www.ipix.lt/images/45345978.jpg
http://www.ipix.lt/images/61674317.jpg
Na, matyt tie skaiciavimai yra gerokai kompleksiškesni ir GPU shaderiai yra dar siek tiek primityvūs tokioms uzduotims. Iki siol nera nei vieno fotorealistinio renderinimo variklio veikiancio GPU pagrindu (buvo NV Gelato, bet zlugo). CPU turi skaiciuoti prie nuolat besikeicianciu salygu. GPU labiau megsta darbuotis pagal aiskius isankstinius algoritmus. Kiekvienai 3d scenai tektu nemazai programavimo, kad ja paleisti ant GPU.
Shift> Mane labiau domina kokie dabar pas tave techniniai sprendimai igyvendinti nasumui gerinti.
As viena projekteli dariau su konstrukciju skaiciavimais kur namus stato. Tai sprendimas buvo toks pasitelktas:
MAC PRO du procai su 4 branduoliais (8-core: Two 2.26GHz)
RAM is pradziu deta 10 GB po to dar plesta.
Isaiskejus, kad HDD 7200 rpm slabnokas ji keiteme i 10000 rpm
Visa esme gavosi tokia, kad pakureme VMware Fusion, ir ant jos priklausomai nuo tech. parametru virtualiu masinu kiekis su WINDOWS operacinemis sistemomis. Ten idiegtos skaiciavimo programos ir paleistos. Mums ne tiek aktualu buvo gauti greitai rezultata, o kad dabuotojai negaistu laiko kol ju kompiuteriai dirba paleistu jiems reikalingus skaiciavimus virtualiose maasinose MAC PRO.
Tai normaliai sukosi 3-4 stambus skaiciavimai.
As viena projekteli dariau su konstrukciju skaiciavimais kur namus stato. Tai sprendimas buvo toks pasitelktas:
MAC PRO du procai su 4 branduoliais (8-core: Two 2.26GHz)
RAM is pradziu deta 10 GB po to dar plesta.
Isaiskejus, kad HDD 7200 rpm slabnokas ji keiteme i 10000 rpm
Visa esme gavosi tokia, kad pakureme VMware Fusion, ir ant jos priklausomai nuo tech. parametru virtualiu masinu kiekis su WINDOWS operacinemis sistemomis. Ten idiegtos skaiciavimo programos ir paleistos. Mums ne tiek aktualu buvo gauti greitai rezultata, o kad dabuotojai negaistu laiko kol ju kompiuteriai dirba paleistu jiems reikalingus skaiciavimus virtualiose maasinose MAC PRO.
Tai normaliai sukosi 3-4 stambus skaiciavimai.
Na pas mane viskas primityviai elementaru, kadangi dirbu vienas ir viska darau ant savo paties kompo. Q6600@3.6/ 8GB-RAM/ GTX-280/500GB-WD RE2. Renderinant galutinius vaizdus galima per tinkla sujungti daugiau kompu, bet reikia darbinius failus sukpijuoti i kiekviena kompa ir paleisti specialius 3DsMax Network Rendering įrankius. Kuo daugiau veikianciu branduoliu, tuo rezultatas greitesnis. Tavo, Donatai, atvejis regis yra subtilesnis.