Apžvalgos ir straipsniai
„ARCTIC Accelero Xtreme IV“ aušintuvas
„Accelero Xtreme IV“ pagrindine užduotimi tapo vėsesnis VRM grandinės ir vRAM lustų darbas. „ARCTIC“ tai žada pasiekti be tam skirtų įprastų radiatorių, ir dar ant karštosios „Radeon R9 290“.
„AMD Mantle“ analizė su „Sapphire R9 290“
„AMD Mantle“ technologijos analizavimas su pora skirtingų „Intel“ ir AMD procesorių, papildomai pridedant pojūčius, kuriuos išgyvenome aktyvavę AMD „TrueAudio“ žaidime „Thief“.
„SilverStone RVZ01“ korpusas
Pirmieji„Raven“ korpusai pasižymėjo didžiule talpa, vėliau matmenys kiek sumažėjo su RV02 ir RV03 modeliais, kol galiausiai „SilverStone“ nusprendė rinkai pateikti mini-ITX mažylį.
„ASRock Z97 Pro3“ ir „Z97 Anniversary“
Pagrindinių plokščių gamintojai kartu su Z97 lustų rinkiniu gavo gerą galimybę paimprovizuoti - to puikus pavyzdys du Z97 modeliai iš „ASRock“, kuriuos šiandien ir inspektuosime.
Partneriai
Reklama
Naujiena

Anonsuota jau ketvirtoji vesterno "Call of Juarez" dalis - "Call of Juarez: Gunslinger"

Parašė: BC00 Data: 2012-09-07 00:01:22
Kategorija: Konsolės/žaidimai

Pamenate tuometinių vaizdo plokščių siaubą "Call of Juarez"? Kiek vėliau antrąją itin įtraukiančią "Bound in Blood" dalį? "Techland" ir "Ubisoft" anonsuoja dar vieną, jau ketvirtąją CoJ dalį - "Call of Juarez: Gunslinger".

Kartu su naująja frančizės dalimi kūrėjai pažadėjo veiksmą grąžinti į ten kur jis ir prasidėjo - Laukinius Vakarus. Pasak portalo "Joystiq", ši dalis bus labiausiai panaši į "Bound in Blood". "Techland" ketina itin didelį dėmesį sutelkti į šaudymo tikroviškumą, brutalias žmogžudystes ir kitokias blogybes, kurios pakels projektą iki maksimalių suaugusiųjų reitingų.

Kūrėjai kol kas nepanoro atskleisti daugiau žaidimo detalių. "Call of Juarez: Gunslinger" laukiamas kitais metais PC ir dabartinių konsolių savininkų.


Reklama
Reklama
Reklama
Apklausa
Kokio tipo matricą turi Jūsų monitorius?

IPS

TN

VA

PLS

Nežinau

Facebook
©2007-2014 Technews.lt
Apie/About | Taisyklės | RSS | Pagrindinis | Naujienos | Apžvalgos | Straipsniai | Diskusijos