„Maxwell“ vaizdo plokštės nepalaiko vieno iš DirectX 12 komponentų – asinchroninės apdorojimo eilės

„nVidia“ padangėje matomas dar vienas skandalas. Nors kompanija tvirtino, kad jų „Maxwell“ architektūros vaizdo plokštės yra pilnai suderinamos su DirectX 12 API, bet atviras „Oxide Games“ laiškas atskleidė apie asinchroninės apdorojimo eilės palaikymo trūkumą.

Visai neseniai pasirodžiusi „Ashes of the Singularity“ žaidimo beta versija, turinti DirectX 12 testavimo įrankį, atvėrė tikrą žaizdą „nVidia“ kompanijai, nes panaudojus DirectX12 API jų vaizdo plokštės ne tik kad neįgijo spartos prieaugio, bet kartais greitaveika net sumažėdavo. Tuo tarpu AMD vaizdo plokštėms perėjus nuo DirectX 11 prie DirectX 12 jos parodė nemažą spartos šuolį. „nVidia“ tada teigė, kad šis testas neparodo visos tiesos ir nėra visiškai tikslus.

Šiandien paskelbtas „Oxide Games“ laiškas atvėrė karčią tiesą. Žaidimų kūrėjų kompanija teigia, kad jie patyrė spaudimą iš „nVidia“, kuri norėjo, kad iš DirectX12 testavimo įrankio būtų pašalintos kai kurios funkcijos, tiksliau asinchroninis apdorojimas (async compute). To kompanija prašė ne veltui, nes daryti testai kalbėjo patys už save. Įjungus DirectX 12 sparta nedidėjo, kaip tai nutiko AMD atveju. „Oxide Games“ taip pat teigia, kad jie bandė pritaikyti asinchroninį apdorojimą ir „Maxwell“ architektūros plokštėms, nes tvarkyklės pateikė, kad ši funkcija yra palaikoma. Bet įjungus šį apdorojimo metodą, sparta ne tik kad nepadidėdavo, bet net sumažėdavo. Todėl nustačius, kad testą atlieka „Maxwell“ vaizdo plokštė asinchroninis apdorojimas yra išjungiamas. „Oxide Games“ priėjo išvadą, kad „Maxwell“ vaizdo plokštės tiesiog nepalaiko asinchroninio apdorojimo aparatiniu lygiu, kuris yra viena iš DirectX 12 sudedamųjų dalių bei atneša nemažą spartos prieaugį.

AMD išgirdusi tokias naujienas suskubo visus apšviesti, kodėl asinchroninis apdorojimas yra labai svarbus. Panaudojus šį apdorojimo metodą užduotys turi skirtingą prioritetą – tai atneša mažesnę gaištį, didesnius kadrus per sekundę, be to lengviau išnaudoti visus grafikos procesoriaus resursus. AMD ta proga sukūrė savo skaidres, kuriose paprastai paaiškina kaip veikia asinchroninis apdorojimas. Tam buvo pasitelktas gatvės modelis. Kaip matome, atsiradus tuščiam tarpui apdorojama sekanti užduotis. Seniau užduotis atkeliaudavo ir būdavo apdorojamos iš eilės, su DirectX 12 kiekvienai užduočiai bus priskiriamas prioritetas, taip pirma atliekant svarbesnes užduotis. Naudojant asinchroninį apdorojimą bus galimos trys užduočių eilės: grafinė eilė(pateikimas), apdorojamoji eilė (fizika, apšvietimas, po to apdaromieji efektai) ir kopijavimo eilė (duomenų perdavimai). Kiekvienoje eilėje užduotys gali turėti skirtingą prioritetą, taip leidžiant grafikos procesoriui išnaudoti savo resursus kuo optimaliau. AMD mano, kad asinchroninis apdorojimas gali suteikti iki 46 % didesnę spartą.

12 Komentarai

  1. joncepet parašė:

    o tai ant mano gt 525m pagerėjimas būtų jaučiamas nes nvidia rašo jog palaiko direct x 12 api (architektūra fermi)?

  2. Katonas parašė:

    DirectX 12 palaikymas yra lygiais, senesnės vaizdo plokštės palaiko mažiau tų lygių naujesnės neva palaiko visus, kaip Maxwell, bet atrodo, kad nė velnio jie nepalaiko. Laukiam toliau kas čia bus.

    http://wccftech.com/directx-12-support-explained-maxwells-feature-level-12-1-gcns-resource-binding-tier-3-intels-rov/

    https://en.wikipedia.org/wiki/Direct3D

  3. vacoum parašė:

    tipo neapsimoka naujintis windozu su maxweliu 🙂

    o cia driveriais gi pataisoma turetu buti, ar ne ?

  4. SoTOP parašė:

    Cia nera ko taisyti. Software palaikymas yra, hardware nera – krenta greitis naudojant sita savybe ir nieko nepadarysi.

  5. Katonas parašė:

    Apsimoka, nepalaiko vieno palaiko kitą. Bet šis asinchroninis apdorojimas kiek suprantu geras labai dalykas, AMD skaidrė teigia kad apie 46 % daugiau spartos tame laiške rašoma, kad normaliu atveju gaunama apie 30 % daugiau spartos kas vis tiek yra labai nemažai. Kas dėl Maxwell, tai programiškai padaryti tą palaikymą bus labai sunku jei nėra aparatinio palaikymo, gaila, kad nVidia tyli, apie ką ir sakiau seniau, viskas gerai kol gerai.

    AMD šiandien be to pranešė, kad dabar rinkoje nėra vaizdo plokščių kurios pilnai palaikytų visas DX12 savybes. AMD Fury dabar nepalaiko Raster Ordered Views ir Conservative Raster, bet jau dabar padaryti apėjimai kuriuos galime pamatyti Dirt Showdown žaidime.

    http://www.guru3d.com/news-story/amd-there-is-no-such-thing-as-full-support-for-dx12-today.html

  6. koloniukas parašė:

    Su kepler sumale s… dabar su maxwell. Manau, kad sekantis pirkinys bus amd.

  7. vacoum parašė:

    su nauja karta gales skelbtis, kad pilnai palaiko drtx12

  8. JisVisadaSalia parašė:

    Įdomu kaip sekanti karta atrodys. Fury su Nano iš vis miniatiūrinės, kaip pačios pigiausios GPU. Pažiūrėsim kaip Nvidia atrodys.
    Iš tikro dar šitos nepasirodė visos, bent jau iš AMD (Nano Fury x2), o jau hėbra laukia naujos kartos su neseniai patvirtintu displayport 1.3, kad nauji 4K ir 3440×1440 ultrawide turėtų 100+ hz…
    Tik vat žaidimų kūrėjai biški miega. Netgi gerokai mėga. Čia per metus monitoriai taip progresavo, kad neturiu žodžių. Pvz. ultrawide tiesiog rinka pati pareikalavo sukurti. Visi džiaugiasi atsikratę 3+ monitorių.
    Kai kūrėjai pradės kurti geimus normaliom tekstūrom (ar ką jie ten daro :D), tada bus žiauru…

  9. zirnis parašė:

    JisVisadaSalia, nextgienas dabar yra 900p ir 30fps, nes m$ su $ony taip nusprende 😀

  10. JisVisadaSalia parašė:

    Na čia kita tema. Ten žaidimai tikrai kuriami pasitelkiant labiau fantaziją nei tekstūras. Pats turiu PS3. Ten žaidimas gali net sugraudinti tave.
    Bet esmė tame, jog po technologijų šuolių etapų, visi pradėjo verkti dėl tų vaizdo nustaytmų ir pan. (ar kaip čia išsireikšti).
    Ne visi turi galimybę įsigyti PC už kelis tūkstančius dolerių. Kai tuo tarpu konsolė nekainuoja dabar ir 400 USD.
    Gal tikrai kol kas nėra poreikio tokiems žaidimams. Juk didžioji dalis žaidėju yra nepilnamečiai. Iš kur jie paims, kad ir tūsktantį USD. Prieš 20 metų, jog vyresnis paauglys net nežaisdavo, man net prieš ~10-15 metų būdavo gėda draugams pasakyti, kad laiką leidžiu prie PC.
    Čia dabartiniai tie vaikai užaugo su konsolėm/PC ir reikalauja kūrėjų darbo, pagal jų turimą atlyginimą ir galimybę įpirkti brangią techniką 😀

  11. zirnis parašė:

    PS3 turejau, keli eksliuzyvai puikus, bet faktas, kad 3 ar 4 menesiu pilnai uztenka, kad pamatytum viska kas geriausio sukurta per PS3 8-9 metus, o visa like yra arba nisiniai zaidimai, arba mainstreamas, ka gauni ir ant PC.

    Apibendrinus, tai yra bereikalingas produktas, kuris gyvas tik ms ir sony zaidimu kureju papirkinejimu saskaita ir del MS monopolijos su DX, todel ir turim nesamones PC rinkoje, kai HW laukia metu metus atitinkamos kokybes zaidimu

  1. 2016-05-09

    […] metais buvo kilęs skandalas, kai buvo išsiaiškinta, kad „Maxwell“ architektūros vaizdo plokštės nepalaiko […]

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.