L4D2 „sukasi“ greičiau su „Ubuntu“, nei su „Windows 7“
"Valve" kompanijos bandymas adaptuoti "Left for Dead 2" žaidimą "Linux Ubuntu" sistemoje, atrodo, sulaukė teigiamų vaisių – puiki "Source Engine" varikliuko optimizacija šioje platformoje leidžia pasiekti didesnį fps skaičių, nei "Windows" terpėje.
Naudojant "GeForce GTX 680" grafinį spartintuvą bei "Intel Core i7 3930K" procesorių, populiarioji šaudyklė "Windows 7 SP1" platformoje pasiekė 270 fps, kuomet "Ubuntu" ir ta pati geležis "išlaužė" 315 fps. Taigi, OpenGL gana apčiuopiamai pralenkė Direct3D renderingą. Tiesa, įkomponavus OpenGL į "Windows 7", gautas 303 fps spartos rezultatas vistiek neaplenkė OpenGL ir "Ubuntu" dueto.
"Valve" linkusi laurus kabinti "Linux" branduoliui, pačiai žaidimo modifikacijai, priverčiant jį geriau veikti su OpenGL bei optimizuotas grafines tvarkykles. Po tokios sėkmės, "Valve", be abejonės, įgauna dar daugiau motyvacijos "Ubuntu" sistemai pritaikyti ir kitas savo populiariausias žaidimų frančizes: "Half Life", "Portal", "Team Fortress" bei "Counter Strike".
Nu vot… Gali buti kad po 5 metu apsimokes rasytis linux 😉
gal kas nors pajutot akivaizdu skirtuma tarp 270fps ir 315? idomiau butu sizinot kiek buvo minimum fps. nesakau kad linux visiskas sudas bet tikrai ne geriau nei windows, tiesiog neimanoma lygint tokiu skirtingu dalyku.
Visiškai nieko keisto. Garantuoju, tokius rezultatus matytume daugumoje žaidimų. Seniai būtų Linux išpopuliarėjęs ir geresnis jei ne pinigai. Microsoft tiesiog jų turi daug daugiau 🙂 Taip tampa windows’us prasukti daug lengviau 🙂
oho 45 fps skirtumas ! ,bet realiai tai tas pats kaip 27fps ir 31 fps
Teisingai "Celeron", tarp 270 ir 315FPS skirtumas yra niekinis, o štai kai teturi 27FPS, dar 4-5 gali būti labai geidžiami.