2023 metais Ray Tracing efektai bus visuose AAA žaidimuose

„nVidia“ darbuotojas Morgan McGuire prognozuoja, kad 2023 metais AAA lygio žaidimai privalės turėti Ray Tracing efektus vienokia ar kitokia forma. Iki to laiko visos pagrindinės žaidimų platformos palaikys Ray Tracing techniniu lygiu. Teigiama, kad maždaug 2035 metais sulauksime žaidimų su pilnais Ray Tracing efektais, o tai turėtų suteikti įspūdingą grafiką.

„Sony“ ir „Microsoft“ seniau patvirtino, kad būsimos žaidimų konsolės Ray Tracing palaikys techniniu lygiu. Kol kas neaišku, kiek galingas bus šis apdorojimas, bet seniai žinome, kol konsolės nepradeda palaikyti naujų technologijų tol, kol jos sunkiai įsitvirtina žaidimų pasaulyje.

https://twitter.com/CasualEffects/status/1155567500861440000

5 Komentarai

  1. xFiniti64 parašė:

    Taip kaip ir DX11 su tessalation visi zaidimai naudojo po PS4 ir xbox one isleidimo. O iki to buvo tik lipdukai.

  2. Strelok parašė:

    RayTracing buvo prastumtas Nvidios vien dėl to, kad pateisintų RTX kainas ir lack of performace. O user’iai susimokėjo, būti beta testeriais, technologijos, kuri gali dingti, kaip dingo Nvidia HairWorks.

    • pasimetes parašė:

      Na jie galėjo ir savo VXGI prastumti, nes dxr yra MS, nvidia tik lengvai pritaikė, tai ką turėjo. Šiaip ne mažai žaidimų yra kur už testavimą moki… O dėl dingimo bent už Vulkan bus išleidę daugiau žaidimų. 😀

      • Strelok parašė:

        Nu atvirai pasakius Vulkan daug naudingesnis dalykas, negu ray tracing, kuris jau prieš daug metų naudojamas.

        • Storasis parašė:

          Naudojamas pries daug metu? Technologija zinoma pries daug metu, matyt turi omeny. Tiesa technologija iki siol realtime nesugeba ray-tracingo zaidimuose daryti, Nvidia stumia tik raytracingo parodija kur vienas spindulys eina i viena pixeli (kas turetu buti 1000+ spinduiu) ir tai fps krenta trigubai.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.