Boeing 787 Dreamliner vis dar planuose

„Boeing“ ir toliau tęsia savojo milžiniško „787“ "svajonių lėktuvo" programą. Novatoriškas, naujos kartos orlaivis bus pagamintas iš 50 procentų kombinuotų žaliavų, tačiau šis amerikiečių kūrinys naudos net 20 procentų daugiau degalų nei konkurentų Airbus A330.

„Boeing“ jau patyrė keletą testinių skrydžių atidėjimų, o kompanija teigia kad vėlavimai susiję su dalių nepritekliumi ir programinės įrangos programavimo vėlinimais nepaveiks pristatymo rinkai kitų metų gegužę.


Iš išorės 787 atrodo šiek tiek grakštesnis, nei jo europietiškas konkurentas

"Mūsų tikslas išliko toks pats – iki 2008 – ųjų gegužės visiškai užbaigti mūsų flagmano kūrimą ir užbaigti testavimo periodą,“ – teigia „Boeing Commercial Airplanes“ marketingo viceprezidentas Randy Tinseth.

Tikrai nemažai patirtų atidėliojimų testiniams skrydžiams, kuriuos dabar tikimasi pradėti viduryje lapkričio – gruodžio, dar nukels „Dreamliner“ pristatymus oro kompanijoms. „Boeing“ tuo pačiu tikisi, kad ji be problemų įvykdys 1300 valandų skrydžio ore ir 3700 valandų žemėje testavimo, kuris suteiks kompanijai sertifikatą leidžiantį gaminti šiuos gigantus. „Tai labai agresyvus tvarkaraštis, bet mes tikime, kad sugebėsime šiuos darbus tinkamai atlikti," tęsė Tinseth.

Pirmosios „Dreamliner“ nuotraukos pateko į internetą jau liepos pabaigoje. Itin dideli aviacijos fanai nenudažyto lėktuvo nuotrauką padarė tiesiai po orlaivio surinkimo.


Štai kokio lygio saloną matysime „Dreamliner“ viduje

Po dviejų savaičių jau nudažytas „787“ buvo pristatytas 15 tūkstančių žmonių miniai ir dar 30000 pamatė jį naudodami satelitinę televiziją. Netgi 100 milijonų žmonių galėjo tai matyti internetiniu būdu.

„All Nippon Airways“ gaus pirmąją „svajonių lėktuvų“ siuntą. Japonų skrydžių bendrovė pasirinko „30 787-3“ ir „20 787-8“ variantus su galimybe nusipirkti 50 papildomų lektuvų.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.