Honda anonsuoja itin stilingą naująjį CR-Z

Vasario pradžioje buvo girdimi pirmieji gandai apie „Honda“ ketinimus gaminti mažą sportinį automobiliuką, kuris turėtų būti vienas iš „žalesnių“, hibridinių, kaip ir 2000-ųjų Toyota Prius. Vėliau, kovą, „Honda“ pavadino savo kūdikį „mažu, sportiniu, koncepciniu automobiliu“(SHSC – Small Hybrid Sports Concept).

Originaliai atrodantis koncepcinis modelis turi 4 cilindrų variklį, veikiantį kartu su „Honda Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridine sistema, o pavaros keičiamos naudojant automatinę CVT transmisiją. „SHSC“ variklis yra pakankamai įprastinis, tačiau išvaizda tikrai nebus tokia įspūdinga serijiniame modelyje.

„Honda“ šiandien pristatė sportinį hibridinį modelį – CR-Z. Apie jo ir „Puyo“ anonsą „Honda“ kalbėjo jau Tokijo automobilių parodoje. CR-Z savo padėtimi rinkoje primena seniau gamintą CRX hečbeką ir turės lengviau pritaikomą gamyboje dizainą nei „SHSC“.

Vaizdas tikrai neprastas. Ar tai išliks galutiniame modelyje, pamatysime.

„Honda“ labai paprastai apibūdina „CR-Z“ – „ypatingo dizaino lengvasis sportinis ir svarbiausia hibridinis automobilis,“, ir pažymi tai, kad visas variklis ir su juo susijusios dalys yra perimtos iš „Civic Hybrid“ modelio. Prisimenant kompaktiškas apimtis ir greičiausiai mažą svorį kuro ekonomija turėtų būti dar geresnė nei „Civic Hybrid“, kuris mieste/užmiestyje atinkamai „suvalgo“ 5.90/5.25 l degalų 100 km kelio.

Jei „CR-Z“ išriedėtų iš gamyklų, tai greičiausiai sutaptų su „Honda Global Small Hybrid“ (GSH) pardavimų pradžia. Pats „GSH“ turėtų pasirodyti autosalonuose 2009-iais ir kainuos maždaug 22000 JAV dolerių. Tai bus vienas „Toyota Prius“ konkurentų, bei turės penkias sėdimąsias vietas ir įdomų dizainą.

CR-Z „užpakaliukas“ tikrai žavus ir nei vieno jis nepalieka abejingo 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.