Intel ruošiasi pirkti Havok

“Havok yra pirmaujantis fizikinių technologijų žaidimams ir skaitmeniniam turiniui gamintojas, ir tai bus viena iš Intel svarbiausių dalių vizualinėse technologijose. Havok valdys savo verslą, kaip įprastai, o tai leis jiems toliau tęsti produktų, siūlomų įvairiose platformose, tiekimą ,” sako Renee J. James, viceprezidentas ir generalinis „Intel Software and Solutions Group“ pirmininkas.

„Havok“ pagrindiniai produktai programinės įrangos srityje yra naudojami žaidimų ir animacijų kūrėjų, norint sukurti realistiškus video žaidimus įvairaus lygio kompiuteriams ir įspūdingą skaitmeninę animaciją. Kompanijos technologijų ir atsidavimo klientams kombinacija leidžia mums be problemų mėgaujantis žaisti daugiau nei 150 pasaulyje puikiai žinomų žaidimų, tarp kurių BioShock, Stranglehold, Halo 2, Half Life 2, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Crackdown, Lost Planet: Extreme Condition, MotorStorm ir Harry Potter and the Order of the Phoenix. Be to „Havok“ produktai buvo naudojami kurti specialiuosius efektus tokiuose filmuose kaip Poseidon, The Matrix, Troy, Kingdom of Heaven ir Charlie and the Chocolate Factory.

„Havok“ perėmimas yra nebloga galimybė leisti „Intel Corp.“ garantuoti tai, kad „Havok“ programiniai fizikiniai varikliukai būtų geriau pritaikyti kompanijos „geležiai“ , įskaitant ir kelių branduolių centrinius procesorius, didelio našumo Larrabee procesorius bei žinoma grafikos procesorių vienetus. Programinės įrangos kompanija taip pat tikisi materialinės paramos iš „Intel“, kas turėtų leisti gaminti dar geresnius fizikos varikliukus.

„Havok“ bus visiškai priklausoma nuo „Intel“ firma skirta skaitmeninės programinės įrangos kūrimui, tačiau turės savo verslo apskaitą. „Havok“ buvo įkurta 1998 metais Dubline, Airijoje ir dabar turi savo ofisus San Franciske, San Antonijuje, Stokholme, Kalkutoje, Miunchene ir Tokijuje.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.