Microsoft: Yahoo – ne, AOL – taip

Atrodo, kad kompanija Microsoft nenori pasitraukti lyg musę kandusi ir JAV laikraščiuose pradėjo mirgėti pranešimai apie naują sandėrį. Pavyzdžiui, The Times rašo, kad AOL, tai yra Time Warner padalinys, jau pradėjo derybas su Microsoft dėl galimo susijungimo. Viskas prasidėjo po to, kai Microsoft atsisakė pirkti Yahoo.

Kiti laikraščiai, tuo tarpu, rašo, kad AOL yra tikrai pigesnė alternatyva, nei, kad buvo Yahoo. Užimama rinka, tiek Yahoo, tiek ir AOL yra panaši, tačiau MicrosoftYahoo tikėjosi gauti, susijungus žinoma, didelę dalį internetinės paieškos reklamos, o tuo tarpu AOL yra viena didžiausių internetinės reklamos gigantų JAV rinkoje.

Spėjama AOL kaina yra apie 10 mlrd. JAV dolerių. Tiesa, tai ne pirmas kartais, kai AOL bando save įteikti. Ankščiau sklido kalbos, kad kompanija vedė derybas su Yahoo. Tai buvo daroma dėl to, kad sustabdyti "MS" ketinimus nupirkti kompaniją. Microsoft net 3 mėnesius kovojo dėl Yahoo, kainą net buvo pakėlę iki 47,5 mlrd. JAV dolerių, tačiau sandėris vis tiek nepavyko. Net neverta abejoti – su AOL bus lengviau.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.