"Peugeot" naujas hibridinis 308 dyzelis

„Peugeot“ po trupučiuką vis artėja prie savo tikslo tapti viena iš „žaliausių“ automobilių gamintojų. Šį kartą kompanija, priklausanti „PSA“ koncernui, kuris vienija tris automobilių gamintojus : „Toyota“, „Citroen“ ir patį „Peugeot“, išleido naują hibridinio tipo principo variklį turinčią mašinytę – 308 Hybrid HDi. Automobilis rinkai bus pristatytas per Frankfurto automobilių parodą ir bus pradėtas gaminti 2010-iais metais.

„308 Hybrid HDi“ turi 107 arklio galių, 1.6 litro HDI DPFS dyzelinį variklį (atitinkantį Euro 5 emisiją). Jam į pagalbą ateina 16 kilovatų elektrinis motoras didinantis bendrą galią iki 129 AG. Šio elektrinio motoro pagaminta energija saugoma 200V NiMH akumuliatoriuje kuris yra pakraunamas atsinaujinančio stabdymo būdu. Galia yra skirstoma į priekinius ratus naudojant semi-automatine 6 greičių pavarų dėžę.

„Peugeot“ tvirtina, kad 308 Hybrid HDi naudos tik 3.4 litrus dyzelino 100-ui kilometrų, o amerikietiškai tai skambėtų kaip 69 mylios(1,609 Km) nuvažiuotos su galonu(3,78543 L) dyzelino. Anglies Dvideginio (CO2) emisija yra net 38 procentais mažesnė nei paprasto 308 dyzelio.

Automobilių rinka dyzelinių-hibridinių automobilių laukia labiau nei išskėstomis rankomis, nes ši rinka iki šiol yra labai mažai užpildyta.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.