"Valve" nesiruošia pereiti prie "DX10"

Iki šiol neapsakoma dauguma „geimerių“ naudoja „Windows XP“ operacinę sistemą (OS) ir nenori arba negali žengti žingsnio iki „DirectX 10“ palaikančios programinės įrangos, vis dar nepatikimos ir daug resursų ryjančios „Windows Vista“. „ Valve Software“ kolkas netiki, kad yra verta peršokti į „DirectX 10“ traukinį jau dabar, nes „DX10“ geležies galimybės gali būti puikiai išnaudotos „DirectX 9“ aplinkoje.

Atkreipiant dėmesį į „Valve Steam“ programinės įrangos duomenis, pasaulyje yra maždaug 8% žaidėjų naudojančių „Microsoft Windows Vista“ operacinę sistemą ir net 90 procentų, kurie mėgaujasi „Windows XP“ suteikiamu našumu žaidimuose. Tuo tarpu daugiau nei 11% kompiuterių su instaliuota „Steam“ korpusuose galime surasti „DirectX 10“ palaikantį grafikos procesorių, tačiau tai negarantuoja populiaresnio „Windows Vista“ naudojimo : tik maždaug 2.31% vartotojų turi „DirectX 10“ vaizdo plokštės ir „Windows Vista“ operacinės sistemos kombinaciją.

“Dabar yra žymiai daugiau klientų derinančių savo „DX10“ palaikančią įrangą su „Windows XP“ nei, kad naudojančių „Vista“. Jeigu jūs bandote pasiekti didžiausias savo kompiuterio galimybes, jūs galite būti tikri, kad beveik tas pats gali būti padaryta ir naudojant „DX9“ aplikacijas,” – sako Gabe Newell, „Valve Software“ įkūrėjas ir vadovaujantis direktorius, per interviu su „Game Informer“ portalu.

Tai nėra pirmas kartas, kada populiarus žaidimų kūrėjas be entuziazmo žvelgia į „DirectX 10“ galimybes. Jau ankščiau šiais metai John Carmack iš „id Software“ sakė, kad nepradės naudodi „DirectX 10“ suteikiamų galimybių artimiausiu metu. Kiti kompiuterinių žaidimų gamintojai taip pat nesiruošia daryti didelio žingsnio iki „DirectX 10“, o pagrindinis šio pasyvumo paaiškinimas būtų geriausius grafikos rezultatus pasiekiančios konsolės – „Microsoft Xbox 360“ ir „Sony PlayStation 3“. Pastarieji žaidimų kompiuteriai turi grafikos lustus kurių sukuriamas vaizdas labai primena „DirectX 9“ kartu su 3.0 šeiderių lygiu, ir dėl to kuri žaidimus su panašia grafika daug lengviau.

“Dabar naudojant „DX9“ lankstumą, mes galime žengti žingsnį iki „DX10“ „geležies“ tinkamo funkcionavimo naudodami seną, bet užtikrintą „DX9“. Daugelis naujos kartos vaizdo plokščių ypatingai gerai atrodo „DX9“ aplikacijose, todėl ir labiau apsimoka vaizdą pritaikyti „DirectX 9“, nei investuoti į 10-os kartos „DirectX“ aplikacijų kūrimą,” – ponas Newell prideda.

Kita svarbi priežastis, nenaudoti „DirectX 10“ naujiems žaidimams yra itin prastas pirmos kartos vaizdo plokščių, palaikančių „DX10“, našumas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.