„Activision“ daugiau nei pusę pajamų gauna iš mikro transakcijų, „Candy Crush“ generuoja 2 mlrd.

„Activision Blizzard“ pranešė kaip kompanijai sekėsi 2017 metais. Žaidimų industrijos gigantas niekuo skųstis negali, kompanijos pajamos siekė 7.16 mlrd. JAV dolerių. Viskas puiku jei kompanija leidžia gerus žaidimus ir iš to uždirba, bet jei daugiau nei pusė visų pajamų yra iš mikro transakcijų, tai jau kažkas negerai. Gal net su mumis žaidėjais. Pajamos iš mikro transakcijų siekė net 4 mlrd. JAV dolerių, o tai daugiau nei pusė visų gautų pajamų per 2017 metus.

„Activision“ savo globoje turi nemažai labai populiarų žaidimų, pavyzdžiui „Call of Duty: WWII“, „Overwatch“, „Destiny 2“, „Hearthstone“ ir „World of Warcraft“, bet pelningiausias yra ne šiame sąraše nesantis kūrinis. Mums tikrai labai keista, kad „Candy Crush“ per 2017 metus iš pirkimo žaidime sugeneravo net 2 mlrd. JAV dolerių, puse visų šio tipo „Activision“ pajamų.

„Candy Crush“ kūrėjus „King Digital Entertainment“ „Activision“ įsigijo 2015 metais.

13 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Kur ritasi pasaulis. Man įdomiau, ką reikia rūkyti, kad kažką pirkti Candy Crush 😀

  2. Daimonass parašė:

    Pala, Overwatch kure Activision ? Ne Blizzard kazkokia nors grupe ?

  3. M134 parašė:

    Žmonių karta, kuri nori visko čia ir dabar, o dėmesio išlaikymas minimalus. Ideali rinka mikrotransakcijoms ir šūdiniems produktams 😀

  4. Denero_neonas parašė:

    Siam pasauly zmones skirstomi y 2 grupes, zmogus mastantis 12% ir kritine mase kurie perka dar kazka is jau nupirkto geimo.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.