AMD išleidžia „FidelityFX Super Resolution“ technologiją

Vakar AMD išleido „FidelityFX Super Resolution“ technologiją. Pirmą dieną ją palaiko septyni žaidimai. AMD sako, kad daug studijų dirba su FSR ir dar 12 žaidimų šią technologiją palaikys greitai. Kaip jau žinojome seniau, FSR galės veikti ne tik su „Radeon“, bet ir „GeForce“ vaizdo plokštėmis. Seniausios „Radeon“ vaizdo plokštės, palaikančios FSR, bus „Polaris“ architektūros (RX 400/500 serija). Iš NVIDIA bus palaikomos tokios vaizdo plokštės kaip GTX 10 serija ir naujesnės.

„FidelityFX Super Resolution“ yra vaizdo išdidinimo technologija, kuri sumažina žaidimo rezoliuciją ir naudoją specialius algoritmus, kad vėl išdidintų rezoliuciją ir suteiktų įgimtai artimą vaizdo kokybę (priklausomai nuo režimo). Priklausomai nuo pasirinkto nustatymo yra naudojamas tam tikras mastelis. Pvz. su Ultra Quality yra naudojamas 1,3 mastelis. Kitus mastelius galite pamatyti lentelėje, juos taip pat galima palyginti su DLSS. FSR algoritmas veikia grafikos apdorojimo viduryje, po anti-aliasing ir tonų parinkimo. FSR technologija turi būti panaudota prieš pridedant įvairius filtrus, tokius kaip triukšmo efektai ar chromatinės aberacijos.

Norint įsitikinti, kad FSR tikrai veikia siūlome peržvelgti „TechPowerUp“, „Hardware Unboxed“ ar „Guru3D“ apžvalgas. Dabar atrodo, kad FSR tikrai suteikia vaizdo kokybę, artimą įgimtai, ir duoda papildomos spartos.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.