AMD išleidžia FSR įskiepį „Unreal Engine 4“ žaidimų varikliui
AMD žadėjo išleisti FSR įskiepį „Unreal Engine 4“ žaidimų varikliui, būtent tai dabar ir padarė. Jei tiksliau, FSR veiks su „Unreal Engine 4.271.1“ versija. Vėliau turėtų pasirodyti įskiepis ir „Unreal Engine 5“ versijai. NVIDIA jau turi DLSS įskiepius tiek UE4, tiek UE5 žaidimų varikliams.
AMD su FSR UE4 įskiepiu taip pat pateikia rekomenduojamus nustatymus įvairiems FSR režimams, kad žaidimų kūrėjams būtų lengviau suderinti technologijos veikimą, o taip pat specialiame straipsnyje yra visa reikalinga informacija norintiems įgalinti FSR. Daugiau informacijos apie FSR UE4 įskiepį rasite čia.
- Ultra Quality : r.ScreenPercentage 77
Produces an image with quality virtually indistinguishable from native rendering. It should be selected when the highest quality is desired. - Quality : r.ScreenPercentage 67
Produces a super resolution image with quality representative of native rendering, with a sizeable performance gain. - Balanced : r.ScreenPercentage 59
Produces a super resolution image approximating native rendering quality, with a major performance gain compared to native. - Performance : r.ScreenPercentage 50
Visibly impacts image quality and should only be selected in situations where needing additional performance is critical.
Užkniso jų toks ir kitoks neįgalumas. Todėl grįžau į žaliųjų pusę