AMD nebetiki „CrossFire“ potencialu?

Po „RX Vega“ išleidimo pasklido kalbos, jog AMD ketina kardinaliai sumažinti pastangas plėtojant multi-GPU technologijas, šiuo atveju „CrossFire“. AMD atstovas, bendraudamas su tinklapiu „GamersNexus“, patvirtino, kad nors „RX Vega“ šeima tebepalaiko „CrossFire“ technologiją, tačiau kompanija labai tikėtina investuos daug mažiau resursų, lyginant su senesnės kartos vaizdo plokštėmis, tiek palaikant, tiek reklamuojant „CrossFire“.

Tokia žinia leidžia galvoti, kad AMD greičiausiai ketina atsisakyti planų išleidžiant žaidėjams skirtą grafinį spartintuvą, sudarytą iš dviejų „Vega 10“ procesorių, nors senesnėse skaidrėse aiškiai buvo užsiminta apie iš dviejų lustų sudarytą „Vega“ architektūros vaizdo plokštę. Dabar labiau tikėtina tai, jog geriausiu atveju toks produktas bus sukurtas pasinaudojant „Radeon Pro“ ir „Radeon Instinct“ prekiniais ženklais.

20 Komentarai

  1. Daimonass parašė:

    Manau kad jau laikas atejo tam.. Nes is CF/SLI naudos in game nera labai daug.. Daugiau nervu sudegini nei pasidziaugi 😀

  2. SarzzeR parašė:

    Vaizdo plokštės dabar pakankamai galingos, kad užtektų vienos. O ir vargo mažiau. Nors norint 4K 60 FPS „ištraukti“, tai be 2 x GTX 1080 ti (ar AMD atitikmens) – neįmanoma. Kol kas.

  3. IFeelYou parašė:

    Tai blin, kaip man reikės žaisti League of Legends be 600 FPS… :/ Liūdesys. O šiaip tai jie tiesiog tinginiai, kuriems atsibodo ištisos problemos ir žmonių priekaištai dėl profilių naujiems žaidimams nebuvimo ir panašiai. Bet kad visiškai panaikins – nelabai tikiu.

  4. kernel_panikuoja parašė:

    Nelabai domiuosi 3D tematika, bet man rodos, kad nauji API, bent Vulkan’as, turi built-in multi-GPU palaikyma. Tai is esmes reiskia, kad toks kaip klasikinis SLI/Crossfire tampa nelabai svarbus, nes bent „teoriskai ant popieriaus“ sistema turetu susiskenuot visus prie PCIe prijungtus GPU ir juos panaudot multi-GPU render’inime. Ir is esmes viskas gulasi ant zaidimu kureju (gal tiksliau, varikliu kureju) peciu tai naudoti ar ne, ir kaip gerai optimizuoti.

  5. BC00 parašė:

    Žmonių pamąstymais AMD nori ne tiek perkelti viską ant API pečių, kiek netolimoje ateityje pereiti nuo programinio multi-GPU palaikymo prie aparatinio, t.y. Infinity Fabric, kas, atrodo, puikiai pasiteisins su Threadripper.

    • kernel_panikuoja parašė:

      Logiska. Jie gali TR/EPYC ideja panaudoti ir vaizdo plokstese – viename package’e daryti multi-chip solution’a ant infinity fabric. Aisku, tam reikia pirma tureti modulines sandaros GPU, arba bent jau mazo ploto pigiai gaminamas GPU serdis. AMD aiskiai nusprende eiti ne „best everywhere“, o „good enough/cost effective“ keliu. Ir tai teisingas sprendimas, ivertinus AMD dydi ir konkurentu stipruma. O jeigu dar sugebetu padaryti tokia magija, kad per infinity fabric’a sujungti keli GPU is API puses butu matomi kaip vienas didelis GPU, agreguojantis stream procesorius ir kitus resursus (kaip kad TR atveju matomas multicore 1 CPU), tai butu is vis nerealu, nes game dev’ai vistiek des skersa ant programiniu multi-GPU optimizaciju.

  6. BC00 parašė:

    Na Koduri’s jau buvo anksčiau prasitaręs, kad Vega palaiko Infinity Fabric, taip kad tikrai panašu, jog to AMD PR’o kalbos apie CF nurašymą susijusios būtent su IF.

    https://www.overclock3d.net/news/gpu_displays/amd_has_confirmed_that_vega_utilises_their_new_infinity_fabric_tech/1

    Tik tas IF išpildymas panaudojant dabartinę Vega 10 atrodo labai apsunkintas dėl jos TDP. Gal su Vega 11, o gal ir su Vega 10 ir konservatyviais dažniais…

  7. zirnis parašė:

    galetu vystyti crossfire tarp APU ir GPU

  8. samanius1124 parašė:

    jau greitai sake mesim i kruva belekokias amd+nv kortas ir losim atsipute 😀

  9. newdiamond parašė:

    sli ir cfx yra seniai mires reikalas…likes tik entuziastams uzpildyti tuscius korpusus ir skaiciukus padidinti benchuose…viskas basta…

    • Stipena parašė:

      Yra žaidimai kurie veikia puikiai su CF ar SLI, viskas priklauso nuo dev’ų. Ir visgi manau ateis laikai kai nebebus ką iš silicio spausti ir teks grįžti prie SLI.

      • GK parašė:

        ir kiek tu zaidimu palaiko? nebus ko spausti? tai gal nebus ko spausti ir is zaidimu? 🙂 niekada nesupratau as tu SLI/CF,palaikymo normalaus beveik niekada neturi nei is NVidia,nei AMD nei is zaidimu kureju,o skaityk sitiek metu egzistuoja!? praktiskai non exist sitas reikalas yra,imant mastus ir kiek metu egzistuoja.

    • IFeelYou parašė:

      Nežinau kas ten kam miręs, bet dar nemačiau nei vieno AAA titlo, kuris nepalaikytų SLI/CFX. Net e-sports žaidimai, tokie kaip League of Legends be problemų scalina. Apskritai iš paskutinių metų žaidimų gal tik vienetai nepalaiko. Visada pirkau ir pirksiu tik SLI/CFX. Gal ir daugiau problemų, bet žymiai įdomiau.

      • ZeroFM parašė:

        https://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_1080_SLI/20.html relative performance tiesiog apgailėtinas . Kai nesi geimeris tai ir nežinai kas palaiko o kas ne . Fallout 4 , Far cry primal išvis neturėjo SLI/CF palaikymo išleidimo diena .

        • IFeelYou parašė:

          Ir kas čia blogai? 71% scalinimas žaidimuose, kurie palaiko ir 52% su tais kurie nepalaiko. Sakyčiau puikus rezultatas ypač žinant kad GTX10 viena blogiausiai scalinančių kortų karta. Su 980Ti rezultatai būtų dar geresni. O be 4K rezoliucijos net nėra ką žiūrėt. Ant Full HD pirkt SLI nėra absoliučiai jokios prasmės, nes tam užtenka single GTX 970, todėl rezultatai yra beverčiai.
          Nereikia kaip pvz. visur kišt vieno kreivo žaidimo. Aš pastoviai nežaidžiu, bet grafiką išbandau praktiškai visų naujai pasirodžiusių žaidimų.

        • IFeelYou parašė:

          Vienintelė bėda kurią matau, tai kad profiliai nevisada pasirodo pirmą išleidimo dieną (jeigu tas aktualu). Bet visada gali pritaikyti profilius nuo kitų žaidimų. Tačiau pastaruoju metu tiek nVidia tiek AMD profilių draiverių atnaujinimus išleidžia itin greitai po kiekvieno naujo pasirodžiusio geresnio žaidimo.

  10. Stipena parašė:

    16K ant Quadro quad SLI https://www.youtube.com/watch?v=Toft6fMvByA ir įdomų sprendimą turi Nvidia su tuo sync kabeliu, kurio aišku neturi GTX serija

  1. 2017-08-07

    […] nėra pranešusi, kad pati dirbtų prie dvigalvės „Radeon RX Vega“, be to, pasak pranešimų, kompanijos dėmesys „CrossFire“ technologijai tik mažės ateityje. Bet „Asus“ tai nė […]

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.