AMD paruošė naują „FreeSync 2 HDR“ demonstraciją

AMD išleidžia naują „FreeSync 2“ technologijos demonstracinį įrankį, pavadinimu „Oazė“. Jis pakeis seną vėjo malūnų AMD „FreeSync“ demonstracinį įrankį ir leis pamatyti ne tik „FreeSync“, bet ir HDR naudą. Tai nėra testavimo programa, o tiesiog įrankis, atskleidžiantis ką gali pasiūlyti „FreeSync“ technologija.

Oazės demonstracinis įrankis yra paremtas „Unreal Engine 4“ varikliu, tad vaizdai atrodo tikrai gražiai. Šis demonstracinis įrankis sveria visai nemažai, net 6 GB. Keista, bet kol kas parsisiuntimo nuorodos dar niekur nėra, tikimės, kad ji atsiras artimiausiu metu.

6 Komentarai

  1. Mekis parašė:

    Man tas HDR tai veikia tik youtubej, bet ne zaidimuose, ten viskas pilka, tamsu, be HDR daug geriau.

  2. MunkaTheGreat parašė:

    Tai gal monitorius/tv nepalaiko hdr, neturi pakankamai šviesumo (nit). Arba reikia su žaidimo nustatymais pažaist (contrast/brightness)

    • MMM parašė:

      kai kurie zaidimai su HDR ne tik kad HDR’ina, bet uzdeda atskira tema spalvu, atspalviu ir t.t. tipo parodyti koks didelis HDR skirtumas, kas yra visiskas slykstus melas.

      • MunkaTheGreat parašė:

        Gali būt, nes pats neturiu moniko HDR tai sunku komentuot, turimas telefonas HDR turi, bet ten normaliai nepalyginsi.
        Dėl žaidimų man HDR irgi keistai atrodo, su šešėliais/apšvietimu gali būt HDR naudos (bent jau demo esu matęs tai skirtumas yra), bet tekstūros irgi turi būti tam pritaikytos.
        Beto kiek suprantu normaliam HDR reikia bent 1000 nit, kad nebūtų per tamsių vietų, ir kiekvieno žmogaus akis truputi kitaip veikia, tai čia dar perception taip pat aktualu (pvz aš turiu daltonizmo požymių su raudonos spalvos suvokimu). Yra dar spalvų matavimas bitais kas irgi susijęs su HDR vs SDR, bet čia jau aš nebesuprantu dėl savo fizinio bug’o 🙂

  3. BC00 parašė:

    Neturint proper LCD (su 1000 nits) nėra ko gaišti laiką su šiuo demo 🙂

    • neblogai parašė:

      Bet čia juk Freesync2, tai yra, šis demo (kaip ir žaidimai, palaikantys Freesync2) turi tone mapping daryti pritaikytą būtent pagal kiekvieno HDR monitoriaus specifikacijas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.