AMD ruošia „Radeon Super Resolution“ (RSR) technologiją, kuri veiks beveik visuose žaidimuose

AMD tenka atsakyti į NVIDIA „Image Scaling“ technologiją, kuri veikia beveik su visais žaidimais. AMD planuoja išleisti savo universalią žaidimų vaizdo išdidinimo technologiją – „Radeon Super Resolution“ (RSR). Ji galės veikti beveik su visais žaidimais. Vienintelis reikalavimas yra tas, kad žaidimas turėtų viso ekrano režimą.

Pagal išankstinę informaciją, RSR yra sukurtas FSR 1.0 pagrindu ir veiks per „Radeon“ tvarkykles. Žaidimų kūrėjams RSR integruoti į žaidimus nereikės, o tai yra didelis pliusas. Viena iš problemų su vaizdo išdidinimo algoritmais yra ta, kad jie kišasi į naudotojo sąsaja ir ją padaro prastesnės kokybės, dėl to kūrėjams reikia padirbėti, kad taip nenutiktų. RSR tos problemos neturėtų turėti, bet kaip ten bus pamatysime kitų metų sausį, kai „Radeon Super Resolution“ technologija pasirodys su „Radeon“ tvarkyklėmis. Teigiama, kad šią technologiją palaikys RX 5000 ir naujesnės vaizdo plokštės.

2 Komentarai

  1. SoTOP parašė:

    Jau FSR yra nedaug geresnis už paprastą upscale’inimą, tai RSR bus išvis vos juntamas, praktiškai paleistas tik dėl to kad Nvidia išleido NIS.

  2. BC00 parašė:

    RIS all the way to go. Gaila, visų užmirštas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.