AMD žada geresnę „Ryzen“ spartą žaidimuose

AMD įsitikinusi, kad ateityje „Ryzen“ procesoriai žaidimuose prisivys savo tiesioginius konkurentus iš „Intel“ stovyklos. Kiekvienas, skaitęs „Ryzen“ procesorių apžvalgas, pastebėjo, kad vienuose žaidimuose „Ryzen“ atrodo tikrai neblogai, bet kituose sparta buvo labai nuvilianti. Pavyzdžiui, „Total War“ serijoje.

AMD sako, kad jau dabar žaidimų kūrėjų studijoms yra išsiuntę per 300 „Ryzen“ komplektų, kad jos galėtų dirbti ties šių ir būsimų procesorių optimizacijomis. Dar šiais metais tokių komplektų kiekis perkops tūkstančio ribą.

Kompanija taip pat džiaugiasi, kad strategiškai bendradarbiaus su „Bethesda“, daugiausia ties „Vulkan“ optimizacijomis naujos kartos žaidimams. „Oxide“ ir „Creative Assembly“ irgi ruošia optimizacijas savo žaidimų varikliams. Kada tiksliai jos pasirodys ir kokio pagreitėjimo galime sulaukti nepraneša.

AMD supranta, kad „Ryzen“ ne visada sugeba pasipriešinti „Intel“ sistemoms. Dėl to bandoma kaltinti vien tik „Intel“ sistemoms skirtas optimizacijas. Bet net be optimizacijų „Ryzen“ sugeba patiekti stabilius ir pakankamai gerus kadrus žaidimuose, skųstis galėtų nebent žaidėjai, turintys monitorių su dideliu atnaujinimo dažniu. Jei pateikiamos optimizacijos tikrai veiks, „Ryzen“ sparta žaidimuose vis gerės. Bent jau to tikisi AMD.

AMD pranešimas:

As we presented at Ryzen Tech Day, we are supporting 300+ developer kits with game development studios to optimize current and future game releases for the all-new Ryzen CPU. We are on track for 1000+ developer systems in 2017. For example, Bethesda at GDC yesterday announced its strategic relationship with AMD to optimize for Ryzen CPUs, primarily through Vulkan low-level API optimizations, for a new generation of games, DLC and VR experiences.

Oxide Games also provided a public statement today on the significant performance uplift observed when optimizing for the 8-core, 16-thread Ryzen 7 CPU design – optimizations not yet reflected in Ashes of the Singularity benchmarking. Creative Assembly, developers of the Total War series, made a similar statement today related to upcoming Ryzen optimizations.

CPU benchmarking deficits to the competition in certain games at 1080p resolution can be attributed to the development and optimization of the game uniquely to Intel platforms – until now. Even without optimizations in place, Ryzen delivers high, smooth frame rates on all „CPU-bound“ games, as well as overall smooth frame rates and great experiences in GPU-bound gaming and VR. With developers taking advantage of Ryzen architecture and the extra cores and threads, we expect benchmarks to only get better, and enable Ryzen excel at next generation gaming experiences as well.

Game performance will be optimized for Ryzen and continue to improve from at-launch frame rate scores.

Brad Wardell, generalinis „Stardock“ ir „Oxide“ direktorius:

Oxide games is incredibly excited with what we are seeing from the Ryzen CPU. Using our Nitrous game engine, we are working to scale our existing and future game title performance to take full advantage of Ryzen and its 8-core, 16-thread architecture, and the results thus far are impressive. These optimizations are not yet available for Ryzen benchmarking. However, expect updates soon to enhance the performance of games like Ashes of the Singularity on Ryzen CPUs, as well as our future game releases.

„Creative Assembly“, „Total War“ serijos ir „Halo Wars 2“ kūrėjai:

Creative Assembly is committed to reviewing and optimizing its games on the all-new Ryzen CPU. While current third-party testing doesn’t reflect this yet, our joint optimization program with AMD means that we are looking at options to deliver performance optimization updates in the future to provide better performance on Ryzen CPUs moving forward.

37 Komentarai

  1. Minde parašė:

    siaip augant rezoliucijai rizen vis geriau atrodo (kaip ir rasiau pries tai) :
    http://www.guru3d.com/articles-pages/amd-ryzen-7-1700x-review,1.html

  2. Minde parašė:

    kita vertus noretusi konkretumo tokiuose pareiskimuose. Nes dabar skamba kaip magija, paburs paburs ir sast sparta.

  3. Povilas1 parašė:

    Nu aš nelabai suprantu kur čia rekordas. 😀 Čia nebent ant tokio branduolių skaičiaus, bet to lyg ir nerašo. https://youtu.be/0OKRf35O4qU?t=9m10s

  4. Hobis parašė:

    meldimasis optimizacijoms primena neissipildziusius lukescius su 3Dnow!

    • kernel_panikuoja parašė:

      3Dnow! cia nelabai i tema. Tai visu pirma buvo AMD exclusive instruction set’o extension’as. Turint minimalia rinka, prastumti kazka savo, naturint kazkokio susitarimo su konkurentu, buvo naivu tiketis. Be to, tai nebuvo kazkas, kas buvo reikalinga/butu igyjes tam tikra svori tuometinej serveriu/enterprise ekosistemoj, del ko Intel’is butu turejes priezasciu supportinti ir savuose CPU, kaip kad buvo su x86_64. Cia buvo kazkas panasaus kaip su 3Dfx’o Glide API – daiktas gal ir idomus, bet rinka paprastai sunkiai priima non-industry standard dalykus, ypac jei juos bando diktuoti monopolio neturintis zaidejas.

      Ryzen atveju, kalba eina apie tokius dalykus, kaip: mikrokodo fix’ai, UEFI fix’ai (net dalis testeriam issiustu motkiu buvo su bugov’ais UEFI), OS scheduler/SMT related patch’ai, ir galbut game engine/game performance critical vietu perkompiliavimas Ryzen’ui optimizuoti sugebanciu kompiliatoriu/flag’ais. As manyciau, kad labai optimistiskai ziurint, vidutiniskai cia galima mastyti max iki 10% zaidimuose. Paciu ASIC’u pakeitimu greiciausiai nebus iki sekancios Ryzen kartos, nebent buvo praleista kazkokia akivaizdi kliurka, kuria galima pafix’inti su sekancia HW revizija, bet tai mazai tiketina, nes vistiek tie CPU buvo testuoti ir viskas buvo AMD’ui zinoma pries isleidima ir buvo nuspresti isleisti. Jei butu galeje – butu pataise.

      • IFeelYou parašė:

        3Dfx Glide buvo ne tai kad įdomu, tai buvo nuostabu! Kai pirmą kartą pamačiau žaidimą su Glide (Carmageddon) – negalėjau atsitokėti kelias minutes 🙂 Aišku Voodoo kainos buvo nelogiškos 🙂

  5. Stipena parašė:

    Kitu kampu. Gėda apžvalgininkams. Visiškai pritariu. Na ir nebedaug trūksta jog 7700k paspringtų ant BF1, visi cores ties 94% riba. https://www.youtube.com/watch?v=ylvdSnEbL50

    • neblogai parašė:

      Su šituo AdoreTV video tikrai nesutinku. Jis aiškina kad greitis nuėmus GPU kakliuką nėra svarbus, o svarbus gijų skaičius. Tai netiesa- svarbu ir viena, ir kita. Computerbase testuose lengva pamatyti, kad naujuose žaidimuose, suvienodinus dažnius, 8 branduolių procesoriai lenkia 8 gijų procesorius apie 25%, o 4 branduoliai su HT- lenkia 4 branduolius be HT apie 15%. Prieš 5 metus dauguma žaidimų neišnaudodavo 8 gijų pas 8350, dabar išnaudoja- štai ir atsiradęs greičio prieaugis prieš 4 gijų i5. Buldozeriai tiesiog turėjo gijų atsargą, ir dėl to senėjo lėčiau; 8 gijų i7 2600K kaip buvo, taip ir liko greitesnis. Tuo pačiu- jei procesorius, leidžiant jį maža raiška, rodo labai gerus rezultatus- reiškia jis nebus kol kas greitesnis žaidžiant 2k-4k raiška, bet jis turės kol kas nepanaudojamą gijos greičio atsargą. Ir branduolių, ir gijos greičio atsarga yra naudinga. Šiuo metu, jokios atsargos neturi i3 procesoriai; i5 procesoriai gijos greičio atsargą jau išnaudoja geram greičiui šiandien pasiekti; i7 7700K, ypač jei spartintas, pilnai apkrautas gali būti tik keliuose žaidimuose, o 8 branduolių Intel procesoriai turi atsargos ilgam.
      Ryzen atveju matom kitą dalyką: jis jau dabar gauna naudą iš labai daug gijų turėjimo, kas Intelio procesoriams duoda +25% bendro greičio. Reiškia, jo vienos gijos greitis yra neypatingas (1/1,25*100% palyginus su Intel). Gijų kiekis yra ta atsarga kurią šis procesorius turi, 6 branduolių Ryzen jos turės mažiau, o 4 branduolių R5- visai neturės- tas jau matosi simuliacijose, kur R7 procesoriaus greitis atjungus dalį branduolių krenta: -8% atjungus du branduolius, -24% atjungus keturis- ir tada liekant prie ~Sandy/Ivy Bridge atitikmens. Galima būtų galvoti, kad R7 žaidimuose yra tiesiog kaip 8 branduolių Sandy/Ivy Bridge. Tačiau yra viena vieta: mažos raiškos testuose matom Ryzen gijas iki 100% apkrovos pakylančias tik užkraunant žaidimo pasaulį, o vėliau paprastai liekant su ~70% ir mažesnėm apkrovom. Neišmanau kodėl tai neišnaudojama, ir ar čia reikalas hardware, OS, tvarkyklėse ar žaidimų programavime. AMD, norėdami žaidimuose tiesiogiai varžytis greičiu su Kaby Lake branduoliais, turi tai kuo greičiau išsiaiškinti kodėl Ryzen branduoliai žaidimuose nedirba pilna sparta ir tai ištaisyti.

      • Minde parašė:

        galima ka cia parasiai sudeti i kelis sakinius:
        procesoriaus darba palyginti su upelio srove ar ten elektros srove/itampa.
        Mazesnis proco loadas nereiskia kad jis veikia greiciau, tai tiesiog platesnis upelis (nebent butu to paties plocio upelis). Fps ant mazos rezoliucijos reikia sraunos upelio, plotis kaip ir nesvarbu. Augant rezoliucijai mazeja sroves greicio nauda nes pradeda bottleneckinti gpu, ir labiau svarbu plotis (giju skaicius), nes didejant rezoliucijai dideja lygegreciu uzklausu skaicius, su salyga kad tai nera drtx11.
        Tad 8/16 rizen pagal sia teorija turetu konkuruoti su i7 WQ ar 4k drtx12/vulkan.

        • neblogai parašė:

          Tačiau kalbant apie mažas raiškas: net jei lygiagrečių užklausų skaičius mažas- viena ar kelios gijos turėtų būti apkrautos 100%, taip sukurdamos tą kakliuką- vietą, kuri apkrauta pilnai ir neleidžia išgauti daugiau spartos. And raizeno- tai kažkodėl neatsitinka, gijų apkrovimą tenka matyti tik ~70% ir mažiau. Gal kaltė yra čia: https://forums.anandtech.com/threads/ryzen-strictly-technical.2500572/page-9#post-38776310 .

          • Minde parašė:

            Kodel turi buti apkrautas 100%?

            Kita vertus pats procas save bottleneckina. Switchas tarp threadu kainuojanti operacija.
            Va gali pasiskaityti sita: http://techbuyersguru.com/intels-core-i5-6600k-vs-i7-6700k-vs-i7-6900k-games?page=3

            • neblogai parašė:

              Na paprastai yra žiūrima kur yra kakliukas- apkrauta 100%- CPU ar GPU. Ar sakai, kad prie mažų raiškų atsiranda dar vienas kakliukas, kai procesorius dirba ‘ne visas darbo valandas’, bet nuo to kaip greitai su jam pateikinėjamu darbu susitvarko, priklauso maksimalus kadrų per s. skaičius?

              • Minde parašė:

                procentai tai uzimtumas. Daugiau procentu, tai gali reiksti kad didesnis uzimtumas. Kartais didesnis uzimtumas atisranda nes leciau dirba,o kartais del to, kad sugeba daug darbo pasiimti (kazkas tokio). Del to buna kartais priestaringas vaizdas, kad procas su didesniu uzimtumu turi didesni nasuma (kad ir didesnius fps). Kita vertus skirtingi procesoriai skirtingai atlieka operacijas, gal ir softas specifiskai sukompiliuotas. Dar kai atsiranda skirtumai tarp branduoliu skaiciu, dvigubu kanalu dar daugiau niuansu islenda.
                Dar va toks bajeris. Intelis pvz turi loada 90%. Pvz AMD branduolys tarkime 20% letesnis, bet turi daugiau branduoliu, tad ta pati lauda pasidalina per du branduolius ir gaunasi loadas 55% dvejuose branduoliuose vietoj vieno 90%. Kaip sakant realetyvu. Galima isvaizduoti, kad artema prie procesoriaus naudingumo ribos prie mazos rezoliucijos, kur ten tampa labai svarbu ne tik kaip atliekamas darbas, bet kaip pasiejamos uzduotys, atiduodamos uzduotis, ramai, cashai, uzduociu swithcai skirtingiems branduoliams ir t.t.
                Bent taip as isivaizduoju.

      • kernel_panikuoja parašė:

        Techniskai, pats mazos rezoliucijos testas nera blogas. Problema ta, kad jis nera praktiskas einamuoju momentu. Man, kaip pirkejui, yra giliai dapizdi, ar tas CPU prie 640×480 turi 600FPS ar 400FPS, kaip ir tai, ar jis po 5 metu tures 40FPS ar 35FPS ir susilygins su senais quad’ais. Man idomu tai, ka CPU gali cia ir dabar ten, kur man jo reikia, nes po 5m jis bus pasenes ir niekam neidomus.

        O cia ir dabar yra 2 paprasti klausimai, kurie man, kaip potencialiam pirkejui gali buti idomus:
        a) Ar Ryzen’as (kolkas snekam tik apie R7) yra geriausias price/value sprendimas max FPS’ams daugumoje AAA title’e? Ir atsakymas yra ne – nes 7700K ir net 7600K cia ir dabar yra geresni pasirinkimai sia prasme.

        b) Ar nusipirkes Ryzen’a kitiems darbams, galesiu tuo paciu su juo normaliai pageiminti? Ir atsakymas yra taip, nes bottleneck’ais bus GPU, be to, einant laikui, tiketina, kad Ryzen atsilikimas nuo pastaruju Intel modeliu mazes.

        Cia elementarus noru/poreikio/finansu klausimai ir tiek: renkiesi ko labiau reikia. Be to, isejus R3/R5 modeliams tiketina, kad Ryzen’as net ir zaidimuose tures geriausia price/value low/mid end’e, nusileis tik visokiem 7700K ir pan. ant max FPS’u – bet ju dar reikia sulaukti.

  6. PCMANIAK parašė:

    Įsižiebe viltis o jus jau stumiat… ai va vienas nutikimas tai sužavejo karta radau skelbiu Fx buldozeri 8 cores paderejom už 30lt tipo neveikentis.Bet aišku su kreditines korteles magija viskas pasikeite bet pardavejas sako lauksiu nauju amd cpu bus 2015 ir pan va čia tai pasišventimas.Iki dabar stovi cpu kitame pc kuris skirtas pratestavimui ir šiaip atsargoje.Jau greitčiau atsikratytčiau naujausio intel nei to seno amd o azotas isigyti galima bet tam reikia ir specialaus indo kurio kaina būdavo litais kažkur apie 1700 lt.O Lietuvoje rinka maža kainos dideles ir šiaip pvz. modingas lietuvoje kaip ir mires pavieniu asmenu yra bet daugiau nieko.Kai neturi žmones hobio tai ir degraduoja su tuo šlyktčiu parduotuviniu birzgalu kuris vadinasi alus.Tai va amd suteikia vilti žmonem kurie tiki ir laukia kažkada ir apple tebuvo garažas o dabar siulo magija magiškus prietaisus tik amd mažiau vartoja žodžio magija gal tai problema .Ne nenoriu vien tik intel stovi pc su inel ir nekenčiu jo noretusi pajimt mesti i azota ta intel ir tvoti su kūvalda ir pasklis magija… ai bet kadangi dabar riboja fantazija popieriukai tai teks atsikratyti per skelbiu.Jau geriau amd o už sutaupyta skirtuma katei deže felix nei klausytis žydruju pasakeliu kokia dantu pasta šykart uždejo man nerupejo nes amd lydmetalio užliejo.

  7. Stipena parašė:

    Jei „Passerati“ greitesnis už Ferrari ar dėl to Ferrari prastesnis automobilis vairavimui? – Nemanau.

  8. PCMANIAK parašė:

    Bėt geriausias Telsa jeigu butu 3čias cpu gamintojas viskas būtu kiek kitaip.Bet dabar yra kaip yra jeigu cpu gamintojus lyginti kaip automobilius.intel kaip feraris bėt neturi ateities su savo benzino technologija Tesla tai amd turi ateiti preinamas daugeliui žmoniu ir populiarumas tik augs.o šiaip itališka technika šlamštas bėnt jau patirtis tokia.

    • kernel_panikuoja parašė:

      Intel labiau jau kaip Tesla, kuri kolkas neturi cost-effective produkto, kaip kad Model 3. O AMD tai labiau kaip Nissan Leaf ir pan. Siaip Intel techniskai yra pazangesnis per visus lygius, tik turi auksta kaina. Negana sito, jis savo arsenale turi daug priemoniu, kaip staigiai pakelti performance’a 50-350USD diapazone: gali i LGA1151 atitemti 6 core’us su sekanciom kartom; gali pas visus esamus i5 ijungti HT; gali esamus i5 su isjungtu HT rebrandinti i i3; gali by default pradet deti eDRAM L4, kuris zaidimuose priduoda spartos kaip kas 400-600MHz didesnis daznis; gali gerokai pakelti default daznius low/mid ende, nes tokei kaip i5 7500 gali drasiai veikti ne 3.4GHz o 3.8GHz+ (tas pats lustas gi) ir pan ir t.t.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.