AMD daugiau nebetobulins „Mantle“ API
Patys turėję galimybę įsitikinti, jog AMD sukurtas „Mantle“ API gali pasiūlyti apčiuopiamos spartos prieaugį (lyginant su DirectX 11) naudojantiems silpnus procesorius, privalome pranešti apie AMD sprendimą nutraukti „Mantle“ optimizavimą dabartinės ir ateinančios kartos „Radeon“ vaizdo plokštėms.
„Mantle“ API palaikymą gavo keletas AAA žaidimų, įskaitant „Battlefield 4“, „Thief“, „Sniper Elite III“ ir „Star Citizen“, tačiau artėjant „Windows 10“, o kartu ir DirectX 12 eros pradžiai, AMD nutraukia du metus trukusį darbą ties šiuo projektu, nors tikina, kad „Mantle“ API palaikymas nebus išbrauktas iš „Catalyst“ tvarkyklių.
Žengdama tokį žingsnį AMD meta pajėgas į DirectX 12 ir „Vulkan“ API, kuris yra paremtas OpenGL pagrindu, optimizaciją.
ir aisku tai susije su prastejancia finansine padetimi, kai viskas bus karpoma kas nenesa tiesioginiu pajamu