AMD: Didžioji dalis DirectX 12 žaidimų 2015 – 2016 metais bus kuriami kartu su AMD

Sekančios kartos API bent kol kas žada šviesų rytojų AMD kompanijai, nes visi iki šiol atlikti DirectX 12 sintetiniai ir vieno žaidimo testas rodo, kad „Radeon“ vaizdo plokštės sulauks didesnio spartos šuolio, nei pagrindinio konkurento „nVidia“ produktai.

AMD darbuotojas, Robert Hallock, „Reddit“ forume parašė, kad dauguma žaidimų naudosiančių  DirectX 12 ir išleidžiamų 2015 – 2016 metais yra kuriami padedant AMD. Kol kas yra žinoma, kad kartu su AMD kuriami du žaidimai: „Deus Ex: Mankind Divided“ ir „Ashes of the Singularity“. Seniau pasirodžiusi skaidrė optimistiškai praneša, kad šalia paminėtų žaidimų sulauksime kur kas daugiau kūrinių. Robert Hallock taip pat pasidžiaugė, kad „Mantle“ išmokė žaidimų kūrėjus kaip veikia žemo lygio API, konsolės taip pat naudoja tokio tipo API ir pagaliau šios sėklos pradės nešti vaisius.

Priminsime, kad „Mantle“ naudoja panašius būdus padidinant spartą kaip ir DirectX 12, kai API optimaliau išnaudoja aparatinę įrangą.

Robert Hallock:

You will find that the vast majority of DX12 titles in 2015/2016 are partnering with AMD. Mantle taught the development world how to work with a low-level API, the consoles use AMD and low-level APIs, and now those seeds are bearing fruit.

3 Komentarai

  1. SarzzeR parašė:

    Tai tik į naudą AMD, tikėkimės, kad DX 12 pakels jų vertę. 🙂

  2. JisVisadaSalia parašė:

    Džiaugiuos už AMD. Stebėdamas GPU apžvalgas žaidimuose, gal nuo 2012-2013 metų, atkreipiau dėmesį, kad visi žaidimai, prie kurių "kišo nagus" Nvidia, dėl savo Psyhx, pastebėjau, kad jų plokštės yra spartesnės, o AMD neperžianga atitinkamos ribos. Taip pat matydavos, kad kai kuriuose žaidimuose AMD silpnesnės GPU rodo tą patį FPS skaičių, kaip ir AMD top GPU – lyg būtų "užlokintos".
    Čia dar neseniai, berods net technews naujienose, buvo straipsnis, kad AMD kaltina Nvidia, įdiegiant Psyhx ar kitus papildinius žaidimui, speciailiai sukuriami spartos trukdžiai konkurentams iš AMD. Nvidia žinoma viską neigia.
    Dar dažnai apžvaglos būdavo daromos mažesnėse rezoliucijose, pavyzdžiui 720p, kur Intel procesoriai turėdavo pranašumą prie AMD (tiek CPU tiek GPU) komplektacijas.
    Svarbiausia, kad AMD nepiktnaudžiautų, taip susiklosčiusia padėtimi.

  3. GK parašė:

    o kas trugdo AMD ikisti savo "psyhx" ? ai,tiesa,juk nieko nedaryt ir stumti ant kitu kurie siekia progreso yra normalu siais laikais 🙂 beto,patys developeriai sake kad visi sitie "pribumbasai" yra optional,tai yra,jei developeriai nori,tai ir integruoja,jei nenori,tai ir neintegruoja.aisku,gali buti kad ir nvidia pamoka,bet jeigu jie kuria produkta,tai stengiasi del jo,nes isleidzia nemazai kastu tobulinant visus siuos dalykus.bet vel gi,lengviausia yra nieko nedaryt ir kaltint tik tai nepakeliant siknu.
    dabar ir jie susimaste kad reikia ideti idirbio kad jaustusi efektas,o ne tik verkslenti.ziuresim koki jie cia progresa padarys,ar tik bus vienkartiniai atvejai.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.