AMD: PhysX ateitis atrodo miglota

Vienas iš vyresniųjų AMD plėtotojų komandos vadybininkų, Ričardas Huddis leidiniui Thinq sakė, jog žaidimų pramonė nemėgsta nVidia propaguojamos technologijos PhysX ir sukritikavo kompanijos siekį ją būtinai pritaikyti.

Ne vienas iš jūsų žino, kad gana nemažų pajamų dėka nVidia per keletą pastarųjų metų sukaupė nemažą kiekį ištikimų žaidimų plėtotojų, kurie beatodairiškai naudoja kompanijos siūlomas technologijas ar tiesiog labiau optimizuoja žaidimus šios kompanijos produktams. R. Huddis išreiškė mintį, kad žaidimų plėtotojai nenaudotų PhysX, jei ne jiems sumokami dideli pinigai.

„Akivaizdi problema yra ta, kad žaidimų kūrėjai to nenori (PhysX technologijos – red. past.)…Jie nedaro to todėl, kad jie to norėtų, jie tai daro dėl to, jog gauna už tai nemažus pinigus. Taigi, šiuo metu mes matome savotišką dirbtinę situaciją PhysX technologiją palaikančiuose žaidimuose, bet tai nėra dėl to, jog kūrėjai norėtų šios technologijos savo žaidimuose.“, – sakė R. Huddis.

R. Huddis pridūrė, kad tik keletas žaidimų plėtotojų yra tikrai susidomėję PhysX technologija ir teigė, kad tiki AMD pasirinkta kryptimi žaidimų fizikoje, kuri, pasak jo, yra perspektyvi alternatyva nVidia turimai technologijai. Jis išsakė jau kiek ankščiau girdėtą nuomonę, kad vienai įmonei priklausančios technologijos rinkoje neišliks.

„Aš manau, kad vienai kompanijai priklausanti technologija galų galiausiai tiesiog pasitrauks iš rinkos. Kai jūs dirbate su atviru standartu, kiekvienas prie jo gali prisidėti ir kiekvienas gali pasijausti laisvai, tai nėra iškreiptas žvilgsnis tik į rinkos sugeneruojamus pinigus.\“, – atkreipė dėmesį R. Huddis į atvirąjį standartą.

Visgi, nVidia propaguojama PhysX technologija jau yra pasirodžiusi net keletame ypač populiarių žaidimų, kai AMD GPGPU technologija kol kas nėra realizuoti. Galbūt AMD taip pat galvoja apie galimybę mokėti plėtotojams, nes ši schema puikiai veikia konkurentų atveju?

6 Komentarai

  1. zhaltees parašė:

    PhysX anksčiau ar vėliau bus galas. Tas pats bus ir tai technologijai kurią galbūt sugalvos vystyti AMD. Priežastis paprasta. Jau DX11 buvo norima įtraukti galimybę išnaudoti GPU fizikos skaičiavimams. Taigi labai tikėtina, kad šitas navarotas apsireikš su DX12 (kad ir kada jis pasirodytų). O tai reikštų vieną konkretų standartą, kur developeriui beliktų parašyt kodą ir pamiršt visas parkes dėl optimizavimų PhysX\’ams ar kitoms alternatyvoms.

  2. Linas parašė:

    Mano manymu tikrai nereiktų AMD pasukti tokiu pačiu duobėtu keliu kaip Nvidia. Nežinau ar esat pastebėję, tačiau kartais kai yra integruotas physx žaidimas turi daugiau \"bugu\" fizikoje, nei kai naudojama pačių kurėjų. Dominuojantis vienareikšmiškai yra Havok ir vargiai žaidėjams rūpi taip reklamuojama physx.
    Geriausias variantas yra sukurti \"open source\" variklį, pakinkyti openCl ir nebūtų jukių problemų. Nes Physx gyvas tik tol, kol nvidia moka pinigus žaidimų kūrėjams. Butinai reikia rasti bendrą visiems prieinamą variklį.

  3. SoTOP parašė:

    As asmeniskai irgi buciau uz open standartus. Isvis man kazkaip nelogiskai gmintojai pasielge, kai nusprende nedaryti vieno standarto. Dabar vietoj to kad butu daug zaidimu su fizika ir dauguma zaideju papildomai pirktu dar viena VGA vien fizikai, mes neturim geros fizikos o gamintojai neparduoda fizikai skirtu VGA.

  4. Povilas parašė:

    kazin ar bus tokie standartai.. visi nori pasidaryt reklamos savo produktams siulydami idomesnes technologijas, tad amd lieka kazka panasaus realizuot kaip physx ir pamoket zaidimu kurejams. tokiu atveju butu daugiau atsizvelgiama i fizika ir tikrai butu idomiau, kad visi rimtesni zaidimai turetu physx arba amd sugalvota panasia technologija.

  5. svedas parašė:

    Seip AMD nori prastumt open source standarta kuris niekam npriklausytu, ir visi kas nori galetu naudot taip kaip jiems atrodo tinkama, ne kaip physX kur be Nvidia zinios nieko daryt negalima.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.