AMD kalba apie DirectX 12

Būsimas „Microsoft“ API, DirectX12, žada revoliuciją programinės įrangos bendravime su aparatine įranga. Iki dabar DirectX tiesiogiai bendraudavo tik su vienu procesoriaus branduoliu, bet  su „Windows 10“ išleidimu tai taps istorija, nes DirectX 12 bus kur kas lankstesnis ir gebės krūvį paskirstyti ir daugiau branduolių, o dėl to išaugs sparta ir sumažės atsako laikas.

AMD pasidalino savo kurtomis skaidrėmis bandydama paaiškinti kodėl DirectX 12 yra gerai. Trumpai reziumuojant galima pasakyti, kad pasak AMD DirectX 12 atneš didesnius kadrų skaičius žaidimuose, sumažins sistemos atsako laiką, optimaliau išnaudos sistemos resursus apkrovą padalinus esamiems procesoriaus branduoliams tolygiau, o ne apkraunant vieną branduolį, SLI/CF sistemose kadrai generuojami sklandžiau, o kiekviena vaizdo plokštė savo atmintimi disponuos nepriklausomai. Popieriuje viskas atrodo tiesiog nuostabiau, dabar beliko sulaukti DX 12 žaidimų. 

3 Komentarai

  1. vacoum parašė:

    seniausiai ta drx galejo isleisti. Speju del konsoliu pelno tycia neleido. Pagarba AMD del Mantle. Jei ne jie – ilgai dar su s.inu drtx’u bendrautumem

  2. Crembo parašė:

    Iš tikro čia viskas AMD dėka – kaip sakė vacoum – ačiū jiems už Mantle, galų gale pastumėjo PC geiminimo sceną.
    Ir šiaip, jeigu visos šitos skaidrės nėra žiauriai išspūstos tai nusimato neįtikėtinai šviesi ateitis… Na laukiam DX12 žaidimų!

  3. vacoum parašė:

    yra ziauriai ispustos 🙂

    ir ten kad 10 kartu pasparteja zaidimai 😀 na jei grafinius skaiciavimus atlieka pc, tada taip 😀

    ir kad tik su vienu branduoliu bendrauja grafine plokste… na pats zaidimas atskirai sukasi ir laisvai gali sau isnaudoti likusius branduolius.

    manau daiktas ipustas, labiau aktualus kokiems procams kaip i3 ar AMD.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.