AOC praneša apie 24.5 colių 1440p „Agon“ monitorių su 240 Hz atnaujinimo dažniu

AOC praneša apie naują „AGON“ serijos monitorių žaidėjams. Tai monitorius su G-Sync technologja, turintis 24.5 colių įstrižainės ekraną su 1440p raiška. Labiausiai stebinanti „AOC AGON AG251FG“ savybė yra net 240 Hz atnaujinimo dažnis. 

Atrask sklandumą iš naujo:
AOC pristato 240 Hz „AGON“ G-SYNC monitorių 

Amsterdamas, 2017 m. gegužės 23 d. – AOC pristato patį sparčiausią savo žaidimų monitorių su „NVIDIA“ G-SYNC technologija. „AOC AGON AG251FG“ monitorius gali pasigirti 240 Hz atnaujinimo dažniu, 1 ms reakcijos laiku ir judesio susiliejimą mažinančia „NVIDIA“ ULMB technologija. Šalia „NVIDIA“ G-SYNC modulio suteikiamos itin sparčios reakcijos, monitorius turi ir kitų, žaidėjams skirtų, aukščiausios klasės savybių, kaip „AOC Shadow Control” technologiją ir ergonomišką „AOC Ergo Dial Base” stovą.


Aukščiausia sparta žaidėjams: „AOC AGON AG251FG“, turintis 240 Hz atnaujinimo dažnį ir „NVIDIA“ G-SYNC modulį

Maksimalus sklandumas „NVIDIA“ naudotojams

„AOC AGON AG251FG“ turi 24.5 colių įstrižainės „Full-HD” raiškos TN panelės ekraną (16:9 formato, 1920 x 1080 pikselių), kuris yra šiek tiek didesnis už įprasto dydžio 24 colių įstrižainės ekranus, dažniausiai naudojamus elektroniniam sportui  („esports”). Dėl 240 Hz atnaujinimo dažnio ir įmontuoto „NVIDIA“ G-SYNC modulio, tai puikus pasirinkimas žaidėjams, naudojantiems „NVIDIA“ vaizdo plokštes ir siekiantiems kiek įmanoma sklandesnės žaidimo eigos. G-SYNC technologija sinchronizuoja ekrano kadrų atnaujinimo dažnį su vaizdo plokštės grafikos procesoriumi (GPU) tam, kad panaikintų ekrano vaizdo plyšinėjimą, minimalizuotų trūkčiojimą ir įvesties delsą. Monitoriaus 1ms reakcijos laikas ir „NVIDIA“ ULMB technologija sumažina judesio susiliejimą ir vaizdo atsilikimą iki minimalaus lygio, kad žaidėjai galėtų mėgautis ypač detalia grafika net ir itin spartaus veiksmo situacijose. „AOC bendrovėje mes suprantame „NVIDIA“ svarbą visiems užkietėjusiems žaidėjams ir entuziastams, kompanija metai iš metų tobulina kompiuterinių žaidimų patirtį su labiausiai pažengusiomis vaizdo plokščių technologijomis. Todėl mes pristatome G-SYNC modulį turinčią versiją mūsų apdovanojimus pelniusių 240 Hz monitorių serijoje.” – Alfonso Clemente, AOC produktų vadovas.

Komfortas profesionaliems žaidėjams

Kaip ir visi „AGON“ monitoriai, „AG251FG“ turi daug aukščiausios klasės funkcijų, didinančių žaidėjų komfortą ir gerinančių žaidimų kokybę. Tarp šių funkcijų yra: pakreipimo, pasukimo ir aukščio reguliavimo (yra patogi aukščio skalė) galimybes turintis „AOC Ergo Dial Base” stovas, ištraukiamas ausinių laikiklis ir nešimo rankena. Siekiant apsaugoti akis nuo nuovargio ilgai žaidžiant, siūloma mirgėjimą mažinanti „AOC Flicker Free” technologija, o potencialiai žalingą mėlynos spalvos trumpųjų bangų poveikį silpnina „AOC Low Blue Light” režimas. Papildomas privalumas žaidžiant tamsiose scenose „AOC Shadow Control” pasirinktis, leidžianti žaidėjams paryškinti itin tamsias ekrano sritis, nedarant poveikio likusiai ekrano daliai.

Tikimasi, kad „AOC AGON AG251FG“ bus galima įsigyti 2017 m. rugpjūčio mėnesį. Gamintojo siūloma mažmeninės prekybos kaina yra 599 €.

AG251FG specifikacijos:

Modelio pavadinimas

AG251FG

Panelė

24.5″ TN @ 240 Hz

Rezoliucija

1920 x 1080 pikseliai

Sinchronizavimo technologija

G-SYNC

Išvestys

1 x HDMI

1 x DisplayPort

4 x USB 3.0
Audio išvestis

Mikrofono įvestis/išvestis

Specialios funkcijos

Ergonominis stovas

„NVIDIA“ ULMB režimas

Stereo garsiakalbiai

1 ms atsako laikas

Išleidimas Europoje

2017 m. Rugpjūtis

Rekomenduojama kaina

599 €

 

34 Komentarai

  1. IFeelYou parašė:

    Sekantis AOC monitorius:
    4K rezoliucija
    240 Hz
    Įstrižainė: 17 colių

    Trololollol…

  2. dowas22 parašė:

    nesuprantu tai 1440p ar 1080p? pradžioje kalbama apie 1440p, bet toliau 1080p:/

    Pagal kainą tai panašu į 1080p

  3. Minde parašė:

    kodel prie mano vartotojo vardo neaktyvi ikona?

  4. Nukainotas parašė:

    Kam reikalingas 240 Hz dažnis, juk 144 Hz + G-SYNC jau ir taip be tearing’o būtų? Ir abejoju, ar šiom dienom kas nors sėdi su su 3D akiniais prie monitoriaus. Tai ar čia pardavimų triukas, ar iš to 240 Hz yra kokia nors reali nauda?

    • Minde parašė:

      na css reikalingas 🙂 o Gsyncas isvis pagrinde < 90fps reikalingas. Su didesniais dazniais jo veikimas ne tai kad nesimato, bet ten jau vietomis net nera sklandus. Nepamenu, bet skaiciau straipsni kur lyginamas buvo g-sync freesynco darbas ivairiu fps reziu diapazonuose.

      ir jei nera gsynco, tai ten prasideda su dideliu dazniu toks bajeris, kad tu persidengimu praktiskai nebuna, kai monitoriaus supportinamas daznis dvigubai didesnis negu generuojamas fps. Tad 240Hz gali losti laisvai 120fps – kazkas tokio.
      Ir dar, tearingai matosi daug trumpesni laika.

      • kernel_panikuoja parašė:

        Nori pasakyti, kad jeigu vaizdo plokste generuoja ~120FPS, tai yra aiskus skirtumas tarp 144Hz ir 240Hz monitoriu ziurint i vaizda (nesu geimeris – klausiu del idomumo)? Kiek suprantu – taip neturetu buti, jeigu FPS maziau nei HZ, bent kas del tearingo…

        Siaip teoriskai, tam, kad tinklinis zaidimas galetu sklandziai veikti prie 200+FPS reikia, kad tinklas ir serveris (ir client’as dar aisku) nesukeltu didesnio delay, nei ~4ms. Tai cia nebent kokiam lokaliam ISP tinkle gal ir galima islaust toki…

        • Minde parašė:

          “ ar yra aiskus skirtumas tarp 144Hz ir 240Hz?“

          1. virs 100Hz aiskaus skirtumo apskritai nera visame kame“.
          2. virs 144Hz plik akimi vaizdo skirtumus pamatyti tiesiogiai jau labai sunku, nebent ten astkirus vaizdu/spalvu derinius, realiai pasamoningai aiskiau greiciau suvokiamos vaizdo detales, sutrumpeja reakcijos laikas. Cia kaip girtam atrodo kad vaizda kelyje vienodai suvoki, bet blaivus greiciau sureaguosi i kliuti kelyje (labai grubus paaiskinimas).
          3. jei yra tearingas, jo laikas ekrana sutrumpeja. Plius mazeja pati tearingo atsiradimo galimybe
          4. Kazkaip tearingo tikimybe minimali, kai fps/Hz liekana +-=0.
          „taip neturetu
          buti, jeigu FPS maziau nei HZ“

          tearingas buna ne tik tada, kai fps maziau negu Hz, buna ir kai fps daugiau negu Hz. Tik jo atsiradimo tikimybe, matymo laikas trumpesnis, taip pat tearingo dalis mazesne(maziau vaizdas pasislinkes).

          „Siaip teoriskai, tam, kad tinklinis zaidimas galetu sklandziai veikti prie 200+FPS reikia, kad tinklas ir serveris (ir client’as dar aisku)“
          – Cia priklauso nuo pacio zaidimo variklio, ar zaidimo taktas priklauso nuo fps. Jei fps sekmingai atskirta dalis nuo pacio takto, tada isvis nepriklauso. Yra tokiu nesamoniu, kad per smarkiai susieta, ir ten zaidimas pvz gali suktis tik 30 fps, nes visas zaidimo greitis tiesiogiai nuo jo priklausomas. Pvz css fps turi reiksime skaiciavimu taktui. Ten net serveriai yra greitesio ar letesnio taktu. Tad jei fps zemiau negu serverio taktas, kai kurie dalykai gali praskipinti takta – karts nuo karto bus client-server lagas <= server taktas.

          • IFeelYou parašė:

            Na dėl Hz tai viskas labai labai stipriai priklauso nuo individualaus žmogaus fiziologinių savybių. Aš asmeniškai lengvai atskiriu kur 120Hz ar 144Hz. Esu konferencijoje matęs du šalia vienas kito esančius 144Hz ir 240Hz monitorius, taip pat visiškai nesunkiai mačiau kur kuris. Tuo tarpu keli mano pažįstami neatskiria net 60Hz nuo 120Hz, tai…
            Tačiau manau kad tai nėra įgimta, o greičiau išvystoma. Dirbu su vaizdais, todėl matau daugiau spalvos skalės, ypač pilkumo. Ir visi kurie ten dirba mato taip pat. Tuo tarpu kai parodau žmonai – neatskiria nei mažos dalies tų atspalvių. Tas pats manau ir su kadrais. Jeigu ištisai competetive lygyje žaidi CS-GO, manau anksčiau ar vėliau 60Hz pradėtų knisti nerealiai.

            • Minde parašė:

              as irgi gan jautrus, tik konkreciai nelyginau ivairius monikus.

              • IFeelYou parašė:

                Na mane domino ši tema, nes internete sklando mitas, kad žmogus neatskiria daugiau 30 Hz 🙂

                • Minde parašė:

                  tas mitas seniai paneigtas, ten tiesogiai tam tikrus dalykus mato iki 250fps ar gal dar daugiau. Tik jau figuruoja tam tikros salygos: spalvu deriniai ir t.t. Pvz galvos posukio metu isvis ten neaisku kiek fps skirtumus jaucia (pastebeta su virtualiais akiniais). O kur dar pasomoningi dalykai, kur sunkiai ismatuojama, bet akiu nuovargis, reakcijos laikas ir t.t.

                • Minde parašė:

                  tiesa, teko lyginti du video, kur metamas rutuliukas, ten as nemaciau skirtumo tarp 30 fps ir 60 fps. Nors, gal ten kiti fokusai buvo.

        • IFeelYou parašė:

          – Jeigu vaizdo plokštė pasiekia 120FPS, o monitorius 240Hz, tai iš to 240Hz nėra absoliučiai jokios naudos, nes monitorius paprasčiausiai negalės atkurti tiek kadrų. Tiesiog bus papildomai atvaizduojami tie patys kadrai.
          – Jeigu monitorius 60Hz, o vaizdo plokštė gali sugeneruoti 200 FPS kažkokiam žaidime, ir nenaudojamas V-sync, kartais gali matyti „tearingą“, ypač staigiai sukinėdamas galvą. Kadangi tu pamatai pradžią arba pabaigą kito kadro.
          – V-sync tiesiog vertikaliai sinchronizuoja FPS ir Hz, tačiau jis tinkamas tik jeigu pas tave žaidime visada bus 60+ FPS, kadangi jeigu nukris kad ir iki 59 FPS – bus piešiami du kadrai. Tai vadinama „strutterinimu“.
          – Tuo tarpu visokie FreeSync ir G-Sync to išvengia ir sugeba sinchronizuot dinamiškai.

          • Minde parašė:

            nesutinku su pirmu punktu. Va klausimas, ar gera sistema, kai 60fps ir 60Hz monitorius? Tai cia gaunasi lygiai toks pats suderinamumas. Plius gaunasi motion bluras sumazeja. Ta pati ekano cele (pikselis) gauna 2 komandas vietoj vienos per ta pati laiko tarpa. Ir zinant kaip veikia tearingas, tearingas ekrana matomas 2gubai trumpesni laika. Taip, tai mazi skirtumai, bet kai 10 mazu skirtumu vienoje vietoje bendras rezultatas jau nera visiskai mazas.

            • IFeelYou parašė:

              Hmm, o motion bluras atsiranda ne dėl input lag’o? Jeigu monitorius 16ms tai motion blurras visada bus šioks toks, o jeigu 1ms ir 60Hz kažkaip manau kad neturėtų būti.

              • Minde parašė:

                taip, bet jei pasiskaitysi, yra technologijos monitoriuose, kurios sumazina ta motion blura, ten double white inputas, dar kitos nesamones. Kai kurios is ju turi mikro salutiniu efektu. Tad kaip ir teisus, tik yra visokiu „bet“. Tad gaunasi gray to gray laikas vienodas, bet ijungus monitoriaus softvarini feature, tearingas gali sumazineti. Kazkaip pakartotinas signalas, ar imaisytas kitas signalas, spalvu korekcijos ji sumazina.
                Ir nereikia pamirsti, kad jei nera Vsynco, fps paduodami nelygiais tarpais, tad rezultate vel siek tiek micro skandesnis vaizdas

                • Stipena parašė:

                  Na pas mane yra ant moniko funkcija „Blur reduction“, labai gražus vaizdas gaunasi, bet problema kad tada Freesync būna išjungiamas. Abu nesuderinami, ir nors monitorius 144Hz, bet skirtumą tas blur reduction duoda ryškų.
                  Kas dėl FPS tai skirtumas jaučiasi dėl to jog akys mato vaizdą kaip sviesos srautą. Tik man išlieka klausimas, koks turi būti minimalus fps skaičius kad skirtumo nebejausti? Pajudinus pelytę ant ekrano ir sprendžiant pagal tarpus tarp jos atvaizdų (trail’o) panašu jog 800+, na bent jau mažo objekto stebėjimui, nes didelio objekto pilnai nesufokusuosi, kadangi akys (t.y. smegenys) nuo stebimo taško einant tolyn link matymo ribų mažiau apdoroja jom teikiamą šviesos srautą ir ten aukšti fps nėra tokie aktualūs. Na ir taip paporinsiu IFeelYou, aš taipogi jaučiu 120 -> 144Hz tačiau turi žiūrėti ar yra skirtumas, o kai įsijautęs žaidi tai jau ir kaip nematai ar bekreipi dėmesio.

          • Minde parašė:

            – V-sync tiesiog vertikaliai sinchronizuoja FPS ir Hz, tačiau jis tinkamas tik jeigu pas tave žaidime visada bus 60+ FPS, kadangi jeigu nukris kad ir iki 59 FPS – bus piešiami du kadrai. Tai vadinama „strutterinimu“.

            Vsyncas daro daug paprasciau, jis nieko ten nesinchronizuoja (kiek zinau), nes kitaip nereiktu freesyncu ir gsyncu. Jis lockina fps. Jei fps 30<59 jis lockina ant 30. Jei nukrenta maziau 30, lockina ant 15, kad 60/fps gautusi sveikas skaicius.

            Del to jei fps < 30 vsyncas tampa nesamone.

            • IFeelYou parašė:

              Na čia daugiau žodžių žaismas. V-Sync yra Vertical Synchronization. Sinchronizacija ir yra Tavo minėtas lockinimas. Tiesiog kitaip išsireikšta. V-Sync esmė yra ta – kad GPU yra uždraudžiama (lockinama) daryti daugiau darbo, kol monitorius pabaigs savo atsinaujinimo ciklą. Tačiau jeigu GPU daro mažiau darbo (tai yra generuoja mažiau FPS) – bus strutterinimas. <30 FPS beabejo vSyncas tampa nesąmonė. Tačiau absoliuti dauguma naujų GPU naudoja Adaptive VSync, kuris tiesiog išjungia VSync kada nėra prasmės jį naudoti.

              • Minde parašė:

                tiesa, dar pamirsau pamineti,kad jis ne tik lockina fps, pet ir maitina lygiais tarpais. Zodis sinchronizacija… na taip, rezultate vaizdas sinchronizuojasi, bet tikros sinchronizacijos cia nera. Arba workaroundas.

                „kol monitorius pabaigs savo atsinaujinimo ciklą. “ gpu nezino nieko apie monitoriu (vsynco atveju), isskyrus jo darbinius Hz. Ar klystu? Tiesiog kai maitina lygiais tarpais, rezultate gaunasi tavo teiginys.

                • IFeelYou parašė:

                  Tiksliai nežinau ką Tu vadini lygiais tarpais, gal turi omenyje Double-buffering? Kai yra užpildoma tiesiog tais pačiais kadrais, siekiant išvengti „tearingo“?
                  100% nesu tikras kiek žino GPU apie monitorių v-sync atveju, bet faktas yra kad v-sync laukia kol monitorius atsirefreshins ir tik tada užpildo frame buffer.

                • Minde parašė:

                  jei fps neuzlockinti (vienu ar kitu budu) ir gpu zaidziant generuoja 60fps, tai nereiskia, kad jie tolygus. Yra laiko tarpas delta t tarp kadru, ir jis nera pastuvus. Tad sioje vietoje didesnis monitoriaus darbinis daznis svariau atvaizduoja kadrus.

                • Minde parašė:

                  „bet faktas yra kad v-sync laukia kol monitorius atsirefreshins ir tik tada užpildo frame buffe.“

                  – Butu per gerai, jei taip butu. Tada nereiktu lockinti fps ant 30 ar 15, galetu pastoviai parinkti reikiama dinamini fps ir nereiketu jokiu freesyncu ir gsyncu.

                  Visa esme, kad nezino, kada monitorius atsirefreshins. FreeSyncas irgi kazkaip nepilnai zino, ten algoritmas dalinai spejimais parengtas. Gsyncas zino, bet deka papildomas monitoriuje mikroschemos

                • Minde parašė:

                  tik mano teorijoje yra vienas minusas. net siunciant graziai kadrus galima uzsirauti ant momento, kada perpaiso monitorius vaizda ir visi kadrai tures tearinga. Is cia gaunasi, kad kazkoks atbulinis rysys turetu buti. Tik jei turi atbulini rysi, gali daug geriau tuos fps paduoti. Bet Vsyncas to nedaro.
                  ir dar klausimas, gsyncas tik fps valdo ar valdo monitoriu pagal fps taip pat

                  dar pamasciau, kad tu gali buti teisus ir bus siek tiek neteisus saltinis, teigdamas, kad fps lockinasi pvz ant 30. Pagal mano skaiciavimus mandaug jei fps > 30 < 60 ir monitorius Hz 60, tai kas antras kadras turetu velinima <= delta t prie 30fps. Kas nera jau taip labai blogai.

  5. Minde parašė:

    „kartais gali matyti „tearingą“, ypač staigiai sukinėdamas galvą. “ Galvos staigus sukinejimas tik padidina tearingo dydi (kiek vaizdas pasislinkes i sona), ne kitus parametrus. Tarkime dalis vaizdo pasislinkusi ne 1px bet 5px ir smegenos ji aiskiau suvokia.

    • IFeelYou parašė:

      Taip 🙂 Truputį neaiškiai išsireiškiau. Mano klaida. Tą ir turėjau omenyje. Sukinėjant galvą jis atrodo ryškesnis, kaip Tu minėjai vaizdas pasislenka į šoną, tas yra beabejo dėl smegenų suvokimo.

  6. Minde parašė:

    kiek suprantu apie tearingo problema, tai yra monitoriaus problema. Galetu naudoti double bufferio sistema kokia. Ir keisti vaizda, kai pilnai pakraunamas buferis. O dar vienas buferis butu naudojamas kaip GPU outputo conteineris.

  7. jokbon parašė:

    Vajei tas motion blur tikrai uzknisa kai turi lieva monitoriu scrolini technews ir nors tu ka nieko neiskaitai 😀 😀 techpriesistore.
    Reiks man surast monitoriu kuris bus labiau skirtas Graziam vaizdui o ne FirstPersonShooter, bet idomu ar rasiu su tais 240…
    LoL atsimenu sekmingai owerclockinau laptopo monituriu ant 200hz cringe 2006 metu technology op… a kas jam man negaila sena s sugadint 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.