„Apple“ vėl bando suvirpinti pirkėjų širdis su šilta reklama

„Apple“ išleido švenčių sezonui skirtą reklamą. Šios kompanijos reklamos tikrai būna kokybiškos ir pasiekiančios potencialius pirkėjus. Nieko nestebins, kad naujausios reklamos pagrindinis dalyvis yra „iPhone X“, dar pamatome ir kontraversiškas „AirPods“ ausines. Reklama nufilmuota Prahoje.

https://youtu.be/1lGHZ5NMHRY

38 Komentarai

  1. Minde parašė:

    coco cola style

  2. IFeelYou parašė:

    Graži, šilta, kokybiška reklama, nepašiepianti kitų rinkos dalyvių, iš nieko nesityčiojanti ir pan. Aišku nieko labai originalaus, bet tikrai neblogai.

  3. Maariux parašė:

    Gaila Apple nebekuria tokių stiprių kaip buvo ankščiau. Kaip jau pastebėta, nieko originalaus
    https://www.youtube.com/watch?v=cFEarBzelBs

  4. IFeelYou parašė:

    Dar pora labai gerų reklamų. Norėčiau kad kas nors tokias kurtų ir šiais laikais…
    https://www.youtube.com/watch?v=uHO6KI1dM2I
    https://www.youtube.com/watch?v=hDxxEDfmIdw
    https://www.youtube.com/watch?v=s9r865NvVv8

      • IFeelYou parašė:

        Neblogai 🙂 Bet nemanau kad BMW yra Mercedes-Benz konkurentas. Gal čia jie tokiais norėtų būti, bet visada buvo ir bus tik Audi konkurentas. Čia nebent Lietuvoje BMW skaitoma kaip kažkokia „Premium“ klasės mašina, Vokietijoje VW yra economy class, Audi/BMW vid. klasės, o Mercedes-Benz ir Porsche – aukštos klasės mašinos. Porsche aišku daugiau taiko į sportinio važiavimo stilių.

        • kernel_panikuoja parašė:

          Cia tikriausiai reiketu pirma susitarti, ka laikome konkurentu 🙂 Ekonomiskai apibendrintai tai MB, BMW, Lexus, Audi, Jaguar yra pagrindiniai „luxury saloon“ konkurentai. Pirmieji trys ypac JAV daznai keiciasi pozicijom pagal pardavimus, o pirmieji du pastoviai keiciasi pozicijom pagal brand’o kaina tarp luxury car makers, bent jau pagal forbes. As manau ekonomiskai jie konkurentai.
          Is technines puses negaliu komentuoti, nes nesu auto profas ar entuziastas. Kiek mano bendros zinios nesa, kiekvienas ju pagal modelius turi tiek privalumu, tiek trukumu, kaip ir bet kas kitas. Taip pat kiekvienas ju palei modelius turi kazkokiu isskirtiniu savybiu. Nemanau, kad yra kazkoks lygiareiksmis technologinis lyderis, nes vienas tures kazka viena geriau, kitas kita, tuo tarpu inovaciju automotive rinkoje yra dave taip pat visi.
          Moraline/subjektyvi puse kaip ir individualu, del to niekada nesiginciju.

          Man asmeniskai yra taip:

          Apie Jaguar neturiu susidares nuomones. Senu dizainas niekad nepatiko, nauju irgi nelabai, gal tik tas geras, kur Aston Martin’a kopijuoja 😀

          Audi man apskritai yra VW’genas, bandantis tapti premium. Ten is viduriu viskas ir yra VW’geno sudeta, tik kebulas ir interjeras kitas. Man, pvz., moraliai buti sudetinga pirkti nauja A6 us BMW 5 arba MB E kaina ir zinoti, kad po apacia ten yra pasatas 🙂 Is kitos puses istoriskai reikia atiduoti respect’a uz TDI (ir ekonomiskuma apskritai), quattro ir cinkuotus kebulus.

          Lexus’as man Toyota perdaryta i premium. Turbut statistiskai is visu patikimiausias, bet man dizainas ne prie sirdies, ir interjeras ziauriai ne prie sirdies (daug mygtuku).

          Tai va liko geriausi 😀 MB ir BMW. Nezinau, man asmeniskai tai sudetinga juos lyginti, nes jie mano galva pakankamai skirtingi. Mercedes man yra prabangumo ir solidumo etalonas. Gal skambes lekstai, bet man MB yra vyro, o ne pacuko masina. Ne ta prasme, kad „vyrai tik su MB“, bet kad tai subrendusio, stipru materialu pagrinda turincio, galbut inteligentisko zmogaus automobilis. Man tokia asociacija kyla ir tiek, as merse visada jauciuosi nejaukiai. Panasiai, jei kas butu pakvietes i prabangu pokyli, kai man tokei dalykai yra peilis 😀

          BMW man yra sportisku savybiu turincios, smagios ir dailiai atrodancios masinos zmonems, kurie gali sau leisti islaikyti kazka daugiau nei mainstream’ini VW ar Toyota. Tokia labiau jaunimo arba verzliu savybiu turinciu zmoniu masina, gal siek tiek misfit’u ar maistininku – nezinau 😀 Man nepatinka tai, kad rytu europoje si brand’a pamego visokios padugnes, nes tai kuria neigiama jo ivaizdi. Patinka kad BMW valdymas labai driver-centric ir ergonomiskas. Nera milijonu mygtuku ir jokiu smaukamu begiu rankenu, kad imestum atbulini 😀 Senesni BMW modeliai buvo paprastai taisomi. F10 man turbut yra tobuliausias visu laik usedanas isvaizdos prasme. Dar patinka, kad BMW isliko originalus, niekam neparsidaves brand’as.

          Zodziu tai mano absoliuciai subjektyvus pamastymai, is dalies stereotipiniai ir klisiniai, bet man rodos dalis to ateina pagristai. Tikrai nesistengiu kazko irodyti 🙂

          • iTroubl3 parašė:

            kernel_panikuoja – Labai panašus požiūris ir mano :DD

          • IFeelYou parašė:

            Labai gerai susakyta 🙂 Aš kažkiek gyvenęs Vokietijoje, turiu draugų kurie ir dabar ten gyvena. BMW ten jokia ne Premium markė, Audi/BMW gali vairuot kiekvienas gaunantis bent vidutines ar kiek didesnes pajamas. Aš nesakau kad nebūna išimčių. Man atrodo kad BMW tapatinimas su Premium marke daugiau būdingas post-sovietiniam blokui. Man tai primena Apple tapatinimą su Premium marke. Taip, Lietuvoje ar Rusijoje Apple yra Premium markė, tačiau vakarų Europoje, kiekvienam metro, kas antras vaikas spaudo iPhoną.
            Apskritai žiūrint, tas Premium ne Premium yra labai reliatyvus skirstymas. Ir VW turi Premium modelius, pvz. Phaeton. Audi turi A8/S8 ir pan. Kaip ir ASUS gamina tiek biudžetines motinines, tiek ROG. Manau esmė į kurį pirkėjų segmentą markė taiko – BMW taiko į vid. ar didesnes pajamas gaunančius žmones, kuriems mašina nėra nuvažiavimui iš A į B, ir kurie mėgsta gana sportišką vairavimo stilių. Premium segmento ji paprasčiausiai negali atitikti, nes neturi labai brangių modelių. Vienintelė išskirtinė BMW klasė yra 6, ir kažkada buvo 8. Visi kiti modeliai yra labai „klišiniai“ ir nuobodūs, taip pat be jokio išskirtinio dizaino. Mercedes kita vertus turi eilę modelių, kurie skirti tik pasiturintiems žmonėms, pvz. CL, SL, SLR, SLS ir pan.
            Bet kaip ir sakai, tai irgi tik mano absoliučiai subjektyvūs pamąstymai.

            • newdiamond parašė:

              kas cia keisto, kad lietuvoje bmw premium ? gal nelykingime germany su uzkampiu lithuania 😀

            • Stipena parašė:

              Aha papasakok kaip 7 klasė ir dar kokia Long versija nėra premium. SLS velgi sports car’as. BMW taipogi turi ir i8. Ir tai kad automobilis ne klišinis ar ne nuobodus, nedaro jo premium. Fiat multipla yra tikrai išskirtinio dizaino, bet ar jis premium? – Ne. Išskirtinumas ir premium neturi nieko bendra. Pasiturintiems žmonėms skirta Luxury klasė, višokie Maybach, Rolls-Royce. Premium yra ne brangumu matuojamas dalykas, nes tokiu atveju visi mersai bmw ar audės būtų tik biudžetiniai automobiliai varguoliams lyginant su auto kurios kelis milijonus kainuoja. Ko neskaitau premium automobiliuose tai yra jų bazines versijas,kurios yra visiškai plikos. Tai kad Vokietis gali įsigyti bazinę BMW versija, nieko stebėtina, bet tegu pabando susirinkti auto su visais navarotais kaip masažinės kėdės ir kiti malonumai, tada bus matyti kaip jam tas modelis pataps vidutine klase kurios jis neįkanda. Na ir šiaip nereikia nei Lietuvos, JAV BMW priskiriamas premium klasei. Patys apžvalgininkai priskiria premiumui, bet ne mes kaimiečiai bandome įrodyt kad tai tik vidutinė klasė.

              • IFeelYou parašė:

                Panašu kad BMW turi? :)) Aš tik sakau kaip skaitoma Vokietijoje, kur tos mašinos gaminamos, kadangi gyvenau ten ir mačiau segmentaciją. Gal kitam regione ar rajone viskas būtų priešingai.
                BMW 7 nematau nieko išskirtinio ar luxury. Eilinis didelis sedanas su daug papildomos įrangas. Long yra prailginta bazė ir tiek. Tai yra tiesiog BMW aukštesnė klasė, kurią turi ir Audi (A8, S8) ir VW (Phaeton) ir Mersas (S). Pagal dizainą tai tiesiog didesnis penktukas. Jokio išskirtinumo čia nematau. Bet dabar mes kalbam apie kompaniją. Luxury yra automobiliai, kurių gatvėse kasdien nepamatysi. BMW tokių net negamina. i8 apskritai nėra nei luxury, nei supercaras. Autopliuse bent 3 stovi 2016 m. už ~70.000 eur. O 7 BMW klasė net nėra kažkoks išskirtinai brangus automobilis. Naujas kainuoja nuo 100.000 iki 130.000 eur su galingiausiu varikliu, kai tuo tarpu MB CL, kuris yra S klasės kupė kainuot gali virš 200.000 eur. Jau nekalbu apie SL ar supercarus.
                JAV čia ne prie ko, nes su JAV plastikiniais kibirais palyginus ir VW būtų premium. Audi JAV irgi skaitoma Premium.
                Bet aš tikrai nesiginčiju kas čia Premium, o kas ne. Kadangi kažkam ir VW Passat yra Premium (nes važinėja Jetta). Kiekvienas vertina pagal savo prizmę.

                • Stipena parašė:

                  Paminėsiu dar kart kad tu vėl maišai premium su išskirtinumu.

                • IFeelYou parašė:

                  Tai aš ir sakau: čia kaip pažiūrėsi. Nes pagal tave gaunasi kad ir pilnos komplektacijos Hyunday Genesis yra Premium.

              • IFeelYou parašė:

                Mano nuomone žiūrint į „prieinamas“ mašinas, situacija būtų maždaug tokia:
                Mazdos/Toyotos/Fiat > VW/Saab > Lexus/Audi/Volvo > BMW > Mercedes.
                Nors aš asmeniškai Audi teikčiau pirmumą prieš BMW, jeigu reiktų pirkti, dėl prasto BMW įvaizdžio ir agresyvaus dizaino (BMW fan’ai nepulkit, BMW aš gerbiu).

                • Innovs parašė:

                  MB su „fake“ duslem ir barskanciom plastmase yra premium ? 🙂
                  https://www.youtube.com/watch?v=pTiiHgqYwco&t=57s

                • IFeelYou parašė:

                  Nea, tavo golfas yra premium 🙂

                • Innovs parašė:

                  Siaip vairuoju BMW G30 M. Tai labai prasoviai 😉

                  Cia, kad neverktum labai 😉
                  https://imgur.com/a/Vf4UD

                  Neturiu nieko pries Audi, nei MB, bet tu ji cia per daug aukstini 🙂

                • kernel_panikuoja parašė:

                  Ai tik nereikia cherry-pick’int niuansu. Lyg pas BMW M5 nebutu sudeti garsiakalbiai, kurie generuoja variklio garsa vardan „ispudzio“, ar pas BMW kitus modelius neputu dugnai ir netrukinetu grandines. Nebuna tobulu masinu.

                  IFeelYou daugiau raso apie brand’o moralini svori, o ne konkreciu modeliu technines detales.

                • IFeelYou parašė:

                  Būtent. Aš kalbėjau apie pačio brando „svorį“, o ne apie kažkokius kiekvieno modelio pribumbasus.
                  To Innovs: čia pasigyrei kažkuo? Ar šiaip servise dirbdamas kažkieno raktelius paėmei? 🙂 Niekam čia neįdomu ką tu vairuoji.

                • Innovs parašė:

                  IFeelYou: As tiesiog atsakiau i tavo „Nea, tavo golfas yra premium“ niekas, cia niekuom neisigyre 😉

                  P.S. Kurie servisai dirba sekmadieni tokiu laiko ? 😉

                • IFeelYou parašė:

                  O tu žinai ką aš vairuoju, kad čia tokias fotkes mėtai?

                  Čia kad neverktum: https://postimg.org/image/qv337y05h/

                  Šiaip aš juokavau žmogau dėl to golfo 😀 Man asmeniškai nesvarbu kas ką vairuoja. MB aš nei ginu, nei ką. Tiesiog manau kad Mercedes vardas yra didesnės vertės nei BMW vardas. O pavieniai modeliai gali būti įvairaus „svorio“. Jeigu tu manai kad BMW – tai šaunu. Mes tik išsakom savo nuomones. Tam ir yra forumas 🙂

                • Innovs parašė:

                  Nu va 😉

        • Stipena parašė:

          Deja Audi jau senai likusi viena kovoti su vėjo malūnais. Jau bent nuo e65 laikų BMW patapo konkurentai su Mercedes ir Audi visada likdavo outsideris žemesnėje klasėje ir į premium segmentą nelabai ir pateko. Šiaip labai gerbiu ir patinka Porsche kaip beje ir jo istorija, bet lyginti Porsche ir Mercedes išvis kažkoks kostmosas, Porsche yra sports car’as, kai tuo tarpu Mercedes premium. Na ir šiaip dabar porsche yra VW, baisiausia tai kad prieš kelis metus pas pažystamą garaže mačiau dirželį nuo golfo kuris tinka ir Porsche 911…

          • IFeelYou parašė:

            Porsche gamina įvairių modelių, pvz. Panamera ar Cayenne, kurie taiko ne tik į sports car segmentus. 911 beabejo yra kultinis modelis, bet man asmeniškai dizaino atžvilgiu Porsche yra absoliuti tragedija. Nėra net ko lyginti su itališkais sportiniais automobiliais. Tačiau čia skonio reikalas.

      • Minde parašė:

        pirma reklama tai piktina. Ten kur nuo vejo judantys parazitai 🙂 .
        Realiai BMW kito zmogaus isradima panaudojo kaip savo.

  5. SilentPC parašė:

    Ir aš prisijungiu prie kernel_panikuoja požiūrio 🙂

  6. EscO parašė:

    žiūriu šias reklamas šalta android širdimi

  7. adex parašė:

    atejau ir buvau beveik paspaudes play mygtuka, kai lyg zaibas is giedro dangaus trenke geniali mintis – as ka durnas kad reklama ziureciau 😀

  8. IFeelYou parašė:

    Porsche gamina įvairių modelių, pvz. Panamera ar Cayenne, kurie taiko ne tik į sports car segmentus. 911 beabejo yra kultinis modelis, bet man asmeniškai dizaino atžvilgiu Porsche yra absoliuti tragedija. Nėra net ko lyginti su itališkais sportiniais automobiliais. Tačiau čia skonio reikalas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.