„Ashes of the Singularity“ teste suporuotos AMD ir „nVidia“ vaizdo plokštės

Vakar ne viename tinklapyje buvo paskelbti naujos „Ashes of the Singularity“ apžvalgos, nagrinėjančios vaizdo plokščių greitaveiką šiame žaidime. Įdomu tai, kad dėka DirectX 12 atsirado galimybė suporuoti AMD ir „nVidia“ vaizdo plokštes.

Peržvelgus „TechpowerUp“ apžvalgą galime pamatyti, kad AMD ir „nVidia“ suporavimas veikia ne visada. Prie aukščiausios spartos vaizdo plokštės prijungus GTX 960 ar R9 380 grafikos spartintuvą, sparta mažėja, bet tai tikriausiai bus išspręsta su būsimomis tvarkyklėmis. Tuo tarpu suporavus didesnės spartos grafikos adapterius sparta kaip ir tikimasi išauga.

 

Tuo tarpu „ComputerBase.de“ apžvalga į viską pažvelgė dar giliau. Naudojant vieną vaizdo plokštę „Ashes of Singularity“ žaidime persvarą vis dar demonstruoja AMD grafikos adapteriai. Įdomu, kad įjungus arba išjungus asinchroninį apdorojimą spartos skirtumas naudojant „nVidia“ vaizdo plokštę yra minimalus (3 %), tuo tarpu AMD vaizdo plokštės išnaudoja šį DirectX 12 komponentą kur kas geriau ir sparta išauga apie 11 %.

 

4 Komentarai

  1. BC00 parašė:

    Klausimas, ar čia tikrai AMD pranašumas, ar specifinės optimizacijos iš Singularity kūrėjų jų naudai..

  2. IFeelYou parašė:

    Manau kad tikrai, pagrinde dėl Asynchronous compute. Jos šią funkciją hardwariškai turėjo ir Dx11 laikais, tiesiog Dx11 to nepalaikydavo, taigi dabar yra parodomas tikrasis potencialas. Gana išsamus straipsnis apie tai: http://www.extremetech.com/extreme/213519-asynchronous-shading-amd-nvidia-and-dx12-what-we-know-so-far

  3. IFeelYou parašė:

    Nu Koloniuk, kada poruosim kortas? 😀

  4. koloniukas parašė:

    😀 Su šituo ir taip seniai jau buvo viskas aišku. Bus matyt ar nvidiai išeis tai sutvarkyti su softu ar taip ir paliks greičiau išleisdami pascal.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.