ASUS išleidžia „RTX 4080 Noctua OC Edition“ už 1650 USD
„RTX 4080 Noctua OC Edition“ ventiliatoriuose naudojama metalu sutvirtinta variklio stebulė ir ašis, kad būtų užtikrintas dar didesnis tikslumas. ASUS ir „Noctua“ teigimu, naujoji vaizdo plokštė skleidžia mažiau triukšmo nei bet kuri kita šios klasės oru aušinama vaizdo plokštė.
„Noctua“ ventiliatoriai pučia orą per didžiulį radiatorių su aštuoniais šiluminiais vamzdeliais, kurie kartu užima daug vietos. Naujoji ASUS vaizdo plokštė yra 310 mm x 144,8 mm x 87,5 mm ir užima 4,3 lizdo vietos.
Vaizdo plokštė turi 9 728 CUDA branduolius ir 16 GB GDDR6X atminties. OC režimu ji veikia 2 625 MHz dažniu. Maitinimui skirta viena 16 kontaktų jungtis, o ASUS rekomenduoja ją susieti su bent 750 W maitinimo šaltiniu.
Aušinimo sprendimas yra tai, dėl ko ši plokštė taps patraukli daliai pirkėjų. Pasak ASUS, vaizdo plokštė generuoja tik 27 dB triukšmo, kai yra visiškai apkrauta, o integruotas ventiliatorių valdiklis visiškai išjungia ventiliatorius, kai grafikos procesoriaus temperatūra nukrenta žemiau 50 C. Netgi yra integruotas jungiklis, kuriuo galima pasirinkti vieną iš dviejų aušinimo profilių: Q režimu įjungiama švelnesnė ventiliatoriaus kreivė, kad būtų sumažintas triukšmas, o P režimu, kaip teigiama, pirmenybė teikiama žemesnėms temperatūroms.
„GeForce RTX 4080 Noctua OC Edition“ kaina ASUS interneto svetainėje yra 1649,99 USD, tačiau ji nurodyt, kad sandėlyje vaizdo plokščių dar nėra. Šią vaizdo plokštę taip pat bus galima įsigyti parduotuvėse, bet kol kas nėra įtraukta į atsargas.
40 serija iš karto turi labai gerus aušintuvus tai šitoks produktas žiauriai nepraktiškas.
mane tik kas stebina kad pas žmones perkamoji galia mažėja jau 18 mėnesių iš eilės, bet vaizdo kortų kainos aukštumoje laikosi. Kaip prabangos produktas, o ne pirmo būtinumo man biški kelia nuostabą kai už 80 seriją 1700 usd prašo.
Stebint stebina, bet aš tuo labai džiaugiuos, nes jie skatina gamybą, kelia šalių ekonomikas nuo kūrėjų, gamintojų iki galutinio produkto pardavimo šalių. Tik džiaugtis galima tuo…
Nu aišku, geriau nei ginklus drožti, kas be ko. Visvien tokios kainos gana keistos, kai jau pačioje Kinijoje auto kainos krito iki 50% https://www.youtube.com/watch?v=Ovy0FyP97Zs&ab_channel=ChinaObserver
Na pas mus kainos auto tai kosminės. Nuo naujų iki naudotų. Kia Ceed su akcijom prieš covid kainavo naujas 13k, dabar 20k berods vos ne, ir tas pigiausias. Naudotų irgi kainos kosminės (aišku čia kažkiek kelia kainą ir visi euro, žalumo, saugumo reikalavimai objektyviai, bet ar tikrai visą?).
Šiaip aišku geriau kad gamintojai tą patį pelną uždirbtų nuo 500k pirkėjų, o ne nuo 50k. Bet čia prabangos/pramogos prekė, svarbu kad bazinės prekės būtų įperkamos…
nu kai antra pagal vagysčių kiekį prekė yra sviestas, kuriam jau apsaugas deda, tai sakyčiau, kad pirmo būtinumo prekės irgi prabanga tampa. Šiais metais Euribor manau bus 5%, tai visiems su paskola ant kintamųjų palūkanų užuojauta.
Pats tyrinėjau auto kainas, tai hyundai iki covid plika apie 13k, dabar 16k. Per 7k tikrai nekilo plikųjų. Kai su gera komplektacija galėjai už 16k paimti, dabar reikia 20k už golfo dydžio auto.
Kia ceed prieš covid būdavo 14.5-15k plika, ir kada benueisi akcijinė 1l varikliu 13k. Dabar plika 18.49k, akcijiniu kiek benueinu nemačiau nuo covid.
P. S. Hyundai šiaip lyg pozicionuojama kaip geresnė/prabangesnė Kia, tai jei prieš covid 13k, tai čia spėju kalba eina ne apie i30 kokį (vw golf, kia ceed) atitikmenį, o kokį i20 stebėjai turbūt? Bet gal ką nors ir maišau, bet gal ne?
Kai nusipirkau KFA2 4090 už 1500 eu kas manau reali ir normali kaina įskaitant infliacija ir kad naujiena tai čia jau kosmosas už 4080 manau 1000 eu yra maks ką ji verta. Ateina šikna taituoj tos kainos kris nes paskolos
maistas beangsta, darbai stoja, tokiose srityse kurios yra krizės pranašai NT, transportas. Bet kai kris laimės nepridès
bugism, Kur pirkai KFA2 4090 už 1500 EUR?
Per skelbimus radau, pasisekė iš sandėlių karų dalyvių nupirkti 🙂 , buvau nusistatęs tokią kainą kad už tiek paimsiu. Aišku nėra garantijos.
Supratau, ačiū!