Buvęs „Valve“ darbuotojas: „Steam žudo PC žaidimų ekosistemą“
Pastaruoju dažnai gvildename žaidimų parduotuvių temą. Vis daugiau žaidimų būna išskirtinai pardavinėjami „Epic Games“ parduotuvėje, tad jų negali pasiūlyti šios rinkos segmento gigantas „Steam“. Taip nutinka dėl to, kad „Epic Games“ parduotuvė ima kur kas mažesnius komisinius už parduotus žaidimus nei „Steam“.
Richard Geldreich yra buvęs „Valve“ kūrėjas, o, kaip žinome, būtent „Valve“ ir valdo „Steam“. Richard Geldreich mano, kad „Steam“ su 30 % komisiniais žudo asmeninių kompiuterių žaidimų ekosistemą ir yra atsilikusi nuo laikmečio. Kažkada tai gal buvo normalu, nes parduotuvės už parduotą žaidimo kopiją nesidrovėdavo pasiglemžti pusę sumos, bet dabar, pasikeitus laikams, net 30 % komisiniai yra stipriai per dideli.
Be to, „Valve“ gaunant nuolatines pajamas pardavinėjant kitų kūrėjų žaidimus nebėra poreikio kurti savo žaidimų. Gali būti, kad vien dėl „Steam“ populiarumo buvo nuspręsta nerizikuoti kuriant „Half Life 3“, nes žaidimas gi galėjo būti ir nevykęs bei neišpildyti didžiulio būrio fanų lūkesčių.
Eiline konkurencija, zaidimu kurejai nori daugiau, o Steam nesiruosia nemokamai dalint savo paslaugu. Bet Steam ant tiek patogi platforma, kad net triggerinasi zaidejai del zaidimo 😀
Kliedi tas ex valve darbuotojas. Kažkaip apple/google store taipogi po 30% pasiima ir kažkaip mobile gaming klesti.
Manau kad apple/google daro daug daugiau. Pasiima 30 bet nuo mazu sumu, skirsto tarp didelio kiekio kureju, sprendzia skundus, tikrina aplikacijas del virusu ir. T.t. ko steam nedaro. Tad procentas nuo tokiu sumu per didelis atrodo, arba bent daugiau nemokamos produkcijos pasiulytu
nesamone, procentas yra procentas ir nera skirtumo ar didele ar maza kaina, priklauso nuo pardavimu bendros sumos finale.
Na, o šiaip steam visokius transakcijų mokesčius ir pan. padengia pati. Tuo tarpu epic store visus tuos mokesčius sukrauna pirkėjo piniginei. Iš to ir gaunasi kad epic gali pasiūlyti mažesnius procentus dev’am.