„CD Project Red“ sulaukė net dviejų grupinių ieškinių dėl „investuotojų klaidinimo“ su „Cyberpunk 2077“

Prieš pat Kalėdas net dvi advokatų kontoros iš JAV („The Schall Law Firm“ ir „Rosen Law Firm“) nusprendė pateikti grupinius ieškinius prieš „CD Project Red“. Teigiama, kad „CD Project Red“, galimai, klaidino investuotojus su „Cyberpunk 2077“ žaidimu ir informacija apie jį. Pilnus advokatų pareiškimus galite pamatyti žemiau. Gali būti, kad šie du ieškiniai vėliau bus sujungti.

Prie šių grupinių ieškinių gali prisijungti visi, kurie „CD Project Red“ akcijų pirko nuo 2020 metų sausio 16 dienos iki 2020 metų gruodžio 17 dienos. Panašaus ieškinio buvo sulaukę ir „Activision Blizzard“, bet vėliau apie tai informacijos nebebuvo pateikta.

According to the Complaint, the Company made false and misleading statements to the market. CD Projekt’s hotly-anticipated video game “Cyberpunk 2077” was essentially unplayable on current-generation Xbox and PlayStation consoles due to an overwhelming number of bugs and other problems. Sony, Microsoft, and the Company were forced to offer refunds to customers who bought “Cyberpunk 2077,” resulting in Sony removing the game from its PlayStation Store. The Company’s reputation was harmed significantly by the botched launch of “Cyberpunk 2077.” Based on these facts, the Company’s public statements were false and materially misleading throughout the class period. When the market learned the truth about CD Projekt, investors suffered damages.

 

 

According to the lawsuit, defendants throughout the Class Period made false and/or misleading statements and/or failed to disclose that: (1) Cyberpunk 2077 was virtually unplayable on the current-generation Xbox or Playstation systems due to an enormous number of bugs; (2) as a result, Sony would remove Cyberpunk 2077 from the Playstation store, and Sony, Microsoft and CD Projekt would be forced to offer full refunds for the game; (3) consequently, CD Projekt would suffer reputational and pecuniary harm; and (4) as a result, defendants’ statements about its business, operations, and prospects, were materially false and misleading and/or lacked a reasonable basis at all relevant times. When the true details entered the market, the lawsuit claims that investors suffered damages.

14 Komentarai

  1. StrelokRTX parašė:

    Gal CDR akcijų paimti, tik kad zlotais prekiaujama :/ Bet beveik 50% off, geras winter sale.

  2. PCmaster2000 parašė:

    Tas geimas tikrai neblogas, kaip rpg shoot’eris, taip pat nenorėkim iš jaunos žaidimų kompanijos kažkokių stebuklų.

  3. Smirgelis parašė:

    Kodėl akcininkai nekniso proto, kad žaidimas išėjo be jokio DRM? Gi, kad ir pirmos kelios sav hyp’o daug pelno atneštų. O dabar pirmą dieną jau torrentuose buvo.

  4. Roger2x parašė:

    Kiek stebejau anonsus sio zaidimo, panasu kad gausis visu laiku nesekme

    • neblogai parašė:

      ‘Visų laikų nesėkmę’ ne taip lengva sukurti. Žymiausiais turbūt gviešiasi būti Daikatana, arba Helgate: London, Duke Nukem Forever, Diablo 3, Star Citizen..
      O su Cyberpunk2077- greičiau bus atvirkščiai. Witcher3 taip pat pradžioje buvo su daug bėdų, tačiau per pirmą pusmetį sutvarkė- ir galų gale visiems įsiminė kaip puikus žaidimas. O apie atsipirkimą- CD Project pranešė gal savaitė po išleidimo.

    • MunkaTheGreat parašė:

      Kaip jau pražaidęs ant PC 20+ valandų, galiu pasakyti, kad nieko panašaus į nesėkmę. Taip, yra bugų, senoms konsolėms buvo fail, bet tik tiek. Istorija fantastiška, pasaulis wow, vietos DLC beribų, tai po metų kitų bus kaip su Witcher 3 ir gyvuos labai ilgai. Dar iki šiol W3 skaitomas vienas geriausių visų laikų tokio tipo RPG, potencialo CP turi nemažiau.

      • kernelis parašė:

        Problema tame ir yra, kad kolkas pagrindine zaidimo verte yra Cyberpunk pasaulio imersyvumas ir istorija. Esamos RPG mechanikos arba vidutines arba is vis prastos. Tie, kas lauke butent RPG, gavo ne RPG, o tik RPG elementus is esmes. Tai cia galima daryt dvejopa isvada: arba laikyt, kad zaidimas yra normaliai neuzbaigtas, ir daug kas bus prideta ateityje, arba jeigu to nebus, tai misreprezetuota zaidimo koncepcija su pazadais, kurie nebuvo ivykdyti.

        Man asmeniskai tai 0 emociju, nes nei as sito zaidimo laukiau, nei CB zanras man itin patinka. Blogai tik tai, kad speju nusikels W3 Enhance Edition isleidimas, kurio as daug labiau laukiau 🙂

        • MunkaTheGreat parašė:

          Čia iš dalies sutinku, rpg dalis žiūrint iš mechanikų padaryta keistokai ir nežinau ar patinka ar ne, nėra wow faktoriaus. Bet,
          kaip atžaisti savo veikėja, pasirinkimų yra, nes pvz aš dabar bandau būti ofisinis korporatyvinis planktonas/hacker woman ir nenoriu visų žudyti.
          Kad kuo daugiau darysi veiksmą, tuo ten geriau seksis (kaip kažkuriam iš Elder scrolls).
          Tobulinti savo veikėją gali ne tik ginkluotę, bet ir diegtis papildomų modifikacijų. Tik kol kas gaila jos nėra labai įdomios, bet aš dar tik pradėjau su tom 20 val, nes nenori bėgti per main story line.
          Plius yra crazy įdomių ginklų.
          Nelabai patinka, arba dėl interfeiso nesuprantu, perks skills. Fallout jie buvo aiškesni ir rinkaisi iš keletos, o čia tau duoda kokį per daug ir variantų, ir kažkaip nesinori kas kartą visko skaityti).
          Pats pasaulis atrodo pilnas, bet ne visada atrodo įtikinamas.
          Kai pabaigsiu, galėsiu apžvalgą padaryt 🙂

          Beje No Mans Sky buvo pvz kai pradžioje būna labai blogai, o po trupučio laiko viskas apsiverčia į wow. Patinka man CD project bet šiek tiek per anksti išleido. Aišku tiek hype sukėlus, negalėjo būti kitaip.

  5. koloniukas parašė:

    Nėra tas žaidimas toks blogas, jis yra blade runner atmaina 🙂

  6. icebullet parašė:

    Mane labiausiai erzina, kad ginklu upgrade kaina kyla geometrine progresija. Tai dabar gaunasi, kad vos ne po kiekvieno raid’o tenka keisti ginklus. Bent jau ginklu leveli rasytu prie kiekvieno, kaip assasin’s creed – tada jeigu matai, kad smarkiai atsilieka nuo zaidejo level’io – atsikratai, nes is karto aisku, kad upgreidinti bus per brangu. Siaip zaidimas tikrai nenuvyle, character level 44 kol kas, tech + inteligence corpo build’as. Dificulty hard. planuoju neuzbaigineti main story kol vis dar bus side questu.

    • SoTOP parašė:

      Ginklus upgrade’inti žiauriai neapsimoka, niekaip neužteks resursų kad spėtum prieš vis geresnius randamus. Aš priešingai, visa žaidimą praktiškai su 10 ginklų pražaidžiau, widowmaker pvz. vidury žaidimo gavau, tai taip ir nepakeičiau iki pabaigos. Žaidimas išvis yra lengvas dėl to nežaidusiems tik sunkiausiu lygiu patarčiau žaist, praktiškai tik pradžioje sunkiau, o po to net visiškai nenaudojant OP dalykų nesunkiai viskas einasi. Per visą žaidimą buvo tik vienas „bosas“ kurio mano visiškai skystas V, su 3 paprasčiausiais iš misijų gaunamais cyber implantais ir vos 450 armor būnant 43 lygio, nebūtų galėjęs lygioj kovoj įveikti.

      • Smirgelis parašė:

        Galvojau žaidimas bus tikrai sudėtingas ir pareikalaus galvos sukimo, kad jį pereiti. Paskaičius atsiliepimus panašu, kad su tinkamais perkais ir modais žaidimas tampa tiesiog hack n slash. Ech, ar pasikeis mechanika ir bus galima žaisti kaip kažką panašesnio į sumuliatorių, ar nelaukti updatų ir išbandyti jau dabar (žmonės kalba, kad jau galima žaisti, nebetoks bugovas, kaip pirma versija.)

      • icebullet parašė:

        As irgi gana anksti gavau ta 50 cal sautuva su duslintuvu, po to dar ir o’five oranzini, tas dar galingesnis, tik be duslintuvo, dar ziauriai geru shotgun ir revolveriu yra. Revolveriai isvis overpowered, galejo bent jau padaryti, kad ant ju neitu uzdeti duslintuvu. Dabar su katana lakstau, kad pakiltu levelis blades. Kol kas kas sunkiausia buvo tos misijos, kur boksuotis reikia – ant hard kelis prasileidi ir batai. Gerai uzkelus inteligence saka, tai daznai isvis be ginklu galima prasisukti.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.