„Chrome“ naršyklėse atidedamas „Manifest V2“ išjungimas, kol kas Adblocker‘iai yra saugūs

Naudotojų ir kūrėjų laukiama „plėtinių apokalipsė“ ką tik buvo atidėta. „Google“ pranešė, kad siūlomas perėjimas iš „Manifest V2“ į „Manifest V3“, iš pradžių planuotas 2023 m. sausį, neįvyks naujųjų metų pradžioje. Kūrėjai turės daugiau laiko prisitaikyti prie naujojo standarto, o „Google“, regis, nori rasti bendrą kalbą dėl V3 nustatytų apribojimų reklamos blokatoriams ir kitiems populiariems „Chrome“ plėtiniams.

Rašydamas kūrėjams, „Google“ atstovas Simeon Vincent teigė, kad bendrovė išgirdo jų atsiliepimus apie „bendrus iššūkius, kylančius dėl perėjimo“ prie „Manifest V3“, „konkrečiai dėl negalėjimo naudotis DOM galimybėmis ir dėl dabartinio griežto plėtinių gyvavimo trukmės apribojimo“. „Manifest V3“ apsunkina reklamos blokatorių gyvenimą tiek, kad tokie populiarūs įrankiai kaip „uBlock Origin“ neišgyvens perėjimo dabartiniu pavidalu.

„Google“ programuotojai „aktyviai ieško sprendimo“, kaip išspręsti „Manifest V3“ taikomus griežtus apribojimus plėtiniams, kartu švelnindami paslaugų darbuotojų negalėjimą naudotis DOM galimybėmis naudojant naują „Chrome 109“ pridėtą „Offscreen Documents API“.

Tačiau laiko diskusijoms turėtų būti pakankamai, nes jau suplanuoti sausio mėnesio eksperimentai, skirti „Manifest V2“ plėtiniams išjungti „Chrome“ išankstinio išleidimo kanaluose buvo atidėti. Patikslintame „Manifest V2“ palaikymo tvarkaraštyje teigiama, kad „Manifest V2“ išjungimo grafikas peržiūrimas, todėl būsimi tikslai – 2023 m. birželis (V2 palaikymo išjungimas stabilioje „Chrome“ versijoje) ir 2024 m. sausis (visų „Manifest V2“ plėtinių pašalinimas iš „Chrome“ parduotuvės).

„Mūsų pagrindinis principas bus suteikti kūrėjams pakankamai laiko atnaujinti ir išbandyti savo plėtinius po šių naujų galimybių įdiegimo prieš išjungiant „Manifest V2“, – sakė „Google“.

16 Komentarai

  1. Szaroo parašė:

    Naudokit Brave.

  2. ZeroFM parašė:

    Normalią, aktualią reklama rodytų tai px visai būtų. O dar kažkokias chujnes meta pastoviai(valentino kvepalus ar zelando koks tai shop).
    Jei tv eitų adblock pajungt tai čikipiki būt

    • Tinkinimas parašė:

      Labiausiai erzina reklamos įkyrumas. Būdavo kažkada internetiniai puslapiai, kur reklama būdavo ramiai šone. O dabar įkyriai lenda per visą ekraną ir dar su garsais.

      • neblogai parašė:

        Dar labai nepatogiai reklamas meta Meta.. Žiuriu Age of Empires 2 transliacijas per Facebook, tai reklama (išjungiama, bet įkyri) kas kelias minutes atsiranda apačioje, uždengdama visą žemėlapį; o viršuje kairėje, kur turi būti matomi resursai, pastoviai rodomas Facebook ženkliukas, bei ‘LIVE’ lopas. Tačiau gerai, kad eina visa tai pratrinti (per ‘inspect’), ir tą kelių valandų transliaciją viskas jau būna švaru.

      • Mindaugas Klumbis parašė:

        Tas ir yra, jeigu protingas kiekis ir protingai rodoma reklama, net neblokuotum jos, bet dabar kai kur tiesiog neįmanoma apsilankyti ir nesikeikti.

  3. Diaxminde parašė:

    Nekenčiu bet kokio pobūdžio reklamos. Sunkiausia rasti sprendimą TV appams, kaip kas minėjo.

  4. Guja parašė:

    Reklama reklamai nelygi,pagal poreikius.Tačiau pvz dabar įėjus į DELFI išlenda beveik viską uždengianti TOP SPORT reklama.Idomu KIEK žmonių tai aktualu..čia duota patarimų KĄ daryti su tuo Š…

  5. Litraz parašė:

    Brave per tel neblokuoja to iššokančio lažybų š per Delphi (nebent nustačius viską, bet tada neberodo komentarų), bet sėkmingai blokuoja FAB AdBlocker Browser: Adblock

  6. ReaLm parašė:

    kodėl jie nori uždraust patį geriausią dalyką pasaulyje, adblockeris ne tik blokuoja reklamas, bet ir apsaugo nuo visokių phisingų, cryptošūdų, malwar’ų ir t.t. be to gali blokuot kiekvieną html detalę kurios nenori kad krautų webas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.