„Crytek“ praneša apie „Crysis Remastered“ trilogiją

Visai neseniai „Crytek“ pradėjo duoti įvairias užuominas apie „Crysis 2 Remastered“ žaidimą. Dabar paaiškėjo, kad planuojama atnaujinti dar ir „Crysis 3“ žaidimą bei išleisti visą „Crysis Remastered“ trilogiją.

„Crytek“ planuoja „Crysis Remastered“ trilogiją išleisti šių metų rudenį. Žaidimai bus skirti „PlayStation“, „Xbox“ ir „Switch“ platformoms, o taip pat asmeniniams kompiuteriams. Kaip žinote, pirmoji „Crysis“ dalis jau yra atnaujinta, panašiai bus atnaujintos „Crysis 2“ ir „Crysis 3“ dalys. Bus pridėta šiuolaikiškų efektų, kad būtų galima išnaudoti šiuolaikinės techninės įrangos galią.

5 Komentarai

  1. MMM parašė:

    neseniai pakartotinai perejau pirma dali. Butu isties fantastiskas zaidimas jei ne AI ar kitos nesamones, pvz valty plaukiantis veikejas su stacionariu kulkosvaidziu (korio atatranka nereali (jei pats bandytum)) saudo taikliau negu guledamas snaiperis. Arba tave mato priesas kiauriai sienas (tam tikrais atvejais).

    • TomasP parašė:

      Pasidomėk pirma apie stacionaraus kulkosvaidžio atatranką prieš rašydamas vėjus.

      • MMM parašė:

        Nu nu, kur vejas, gerbiamas TomasP 🙂 ziurint kur tas kulkosvaidis pastatytas. Jei ant nejudancios zemes, tai pirma kulka pakankamai taikliai gali paleisti. Bet kitos kulkos jau atatrankos reziuose.

        Bet kitas reikalas yra kai stovi ant judancio daikto, o tas judantis daiktas juda ant banguojancio pavirsiaus 🙂

        Ten galima paciam i ta valit ilipti ir su tuo kulkoksvaidziu pasisaudyti. Ir viskas realiai padaryta: taiklumai, atatrankos. Tik tie desniai staiga dingsta kai i valti ilipa NPC. Tai kur cia vejus senku 🙂 ? kas skirtingi fizikos desniai tarp PC ir NPC?

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.