DirectX 12 leis apjungti „GeForce“ ir „Radeon“ vaizdo plokščių pajėgumus?

Kiek anksčiau patys AMD prasitarė, kad jų „Mantle“ API ateityje leis dvigubai efektyviau apjungti „CrossFire“ režimu dirbančių „Radeon“ vaizdo plokščių atmintį. Be abejonės, tai nuteikia pozityviai vis reiklesnių vRAM žaidimų atžvilgiu, tačiau kaip žaidėjams turėtų skambėti galimybė sujungti „GeForce“ ir „Radeon“ vaizdo plokštes?

Tomshardware“ iš neįvardinto šaltinio gavo informacijos, jog nenurodytas API gali pasiūlyti galimybę vienu metu leisti apjungti „GeForce“ ir „Radeon“ vaizdo plokštes. „Tomshardware“ kolegų nuomone, tuo paslaptinguoju x faktoriumi turėtų būti DirectX 12 API ir jo palaikoma „Explicit Asynchronous Multi-GPU“ atvaizdavimo technologija.

Savaime suprantama, didžioji šios DirectX 12 API savybės (jei ji egzistuoja) išpildymo dalis vėl guls ant žaidimų programuotojų pečių, tačiau tikimybė, kad „GeForce“ ir „Radeon“ duetas leis ne tik spartinti žaidimą (už apkrovos paskirstymą taip pat turbūt bus atsakinga žaidimo kūrėja), bet ir pasinaudoti išskirtinėmis vaizdo plokščių palaikomomis technologijomis gniaužia kvapą: kaip Jums „AMD TressFX“ ir jai akomponuojantis „GeForce“ spartintuvas arba žaliųjų „3D Vision“ ir papildomus kadrus generuojanti „Radeon“ vaizdo plokštė?

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.