„Epic Games“ žaidimų parduotuvė turi 100 mln. naudotojų

„Epic Games“ pranešė, kad jų žaidimų parduotuvė jau turi 100 milijonų naudotojų paskyrų. Nesumaišykite, tai nėra aktyvus parduotuvės naudotojai, kurie paslauga naudojasi nuolatos, o tik užsiregistravusių žmonių kiekis. Kad ir kaip ten būtų, tai vis tiek įspūdingas skaičius. Seniau žaidimų pardavimo verslas daugiausiai buvo „Steam“ rankose, bet „Epic Games“ su mažesniais įkainiais viską keičia.

Be to, „Epic Games“ gauna ir išskirtinių žaidimų, o tai irgi privilioja daug naujų naudotojų. Nepamirškime ir kiekvieną savaitę nemokamai atiduodamų žaidimų.

„Epic Games“ sako, kad jų parduotuvė sugeneravo 680 mln. USD pajamų. 23 mln. USD buvo atiduota atgal žaidėjams per kuponus ir nuolaidas.

12 Komentarai

  1. Strelok parašė:

    Epic games store gerai varo. Daugiau žaidimų jau turiu negu ant steam ir daug geresnės akcijos. Kuo daugiau konkurencijos tuo geriau manau tiek devs tiek ir consumers.

    • kernelis parašė:

      Taip, bet pirma turi pasiekti konkurencinga funkciuonaluma. Isleidimo metu tas Epic store net shopping cart’u neturejo, ta prasme, realiai tai ja isleido alpha versijos. Su laiku turetu pasivyti.

    • Stipena parašė:

      Nieko ji gerai nevaro, tik gražina good old pirated games laikus. Ir viskas tik jos godumu su exclusivity deal’ais. Šiuo atveju , kaip ir daug kitų vartotojų, manau jog konkurencingumas turi būti paremtas kaina, o ne draudimu pardavinėti žaidimą kitoje platformoje. Priedo, žaidimų kainos didesnės epic store, tai per kur čia konkurencingumas? Čia tas pats kad dabar vieni žaidimai pradėtų veikti tik su intel cpu, o kiti tik su amd vien tik dėl to kad kažkuri kompanija game dev’am pamokėjo pinigų. Smirda visas tas EGS reikalas.
      O šiaip sveikinu, turi krūvą žaidimų kurių niekad nežaisi.

  2. MunkaTheGreat parašė:

    Man tai labai kliūna social integracijų neturėjmas. Jokių vartotojų komentarų, ką tik integravo opencritic, bet man to nepakanka. Vistiek rezultate einu į steam arba google

    • Strelok parašė:

      Nu reikia prisiminti, kad kai steam valve išleido, ten irgi bare bones software buvo. Laikui einant pridėjo daug ko.

      • MunkaTheGreat parašė:

        Dėl to nesiginčiju, bet steam kūrė viską nuo 0, epicgames turi neblogą pvz, tai jų tokia lėta adaptacija atrodo keistai. Na arba turi svarią priežastį to nedaryti, nes patys kuruoja žaidimus, ir bet ko nededa, nes steam dabar bėda, kad bet kas gali pardavinėti bet kokį šlamštą ir surasti tai ko nori darosi sudėtinga.

    • newdiamond parašė:

      zaidimo apzvalgas gali manau pilnai paziureti ir kituose saltiniuose.

      Bet kokia konkurencija yra gera.

      Kazkas gali nepatikti ir panasiai…tai ir labai gerai eisi kur patinka, bet jeigu nebus pasirinkimo ir kazkas nepatiks, kas tada kolegos ? (cia Stipenai)

      • Stipena parašė:

        Na taip konkurencija gerai, bet šiuo atveju man ir ne tik man EGS veiksmai labiau primena vartotojų suvaržymus atimant laisvę rinktis. Ir jeigu žaidimo leidėjas pasirenka EGS exclusivity deal tai tokį žaidimą aš geriau siųsiuosi iš torrentų arba tiesiog išvis nežaisiu. Laikausi principo, kad jeigu tave kasdien muša kaimynas tai tu pas kaimyną į svečius arbatos gert neini.

        • kernelis parašė:

          Siaip del EGS exclusive pirmiausiai tai atsakingi zaidimo kurejai ir publisher’is, nes niekas ju to nevercia daryti. Mazdaug „sorry, mums dave bapkiu, mes atsaukem zaidima is Steam, bet cia ne mes kalti, mums tiesiog dave bapkiu“ 😀 Ypac crowdfundingo atveju buvo, kur Steam’as buvo vienas is „pazadu“. Atmazke buna „bus geresnis zaidimas“, realybej niekas nesako, kas ir kiek konkreciai buvo padaryta daugiau del deal’o gavimo. Nereikia visu kakaciu suversti tik ant Epic’o.

          Kitas dalykas, tai Epic’as nepirks tu exclusive’u visada, nes tai dideli pinigai. Cia buvo ju agresyvus iejimas i rinka. Man didziausia problema su jais, kad EGS buvo principe net ne produkto busenoj, tai buvo nepabaigtas sabakstynas, kuri isleido, ir tada mazdaug dave roadmap’a, kuriame yra ne kazkokie ten ypatingi feature’iai, o tiesiog core’e dalykai. Jie isleido kazkoki gavno su pazadu padaryt is to kazka gero. Va del sito suprantu, kodel zmones stumia.

          O is esmes, tai tos distribucijos platformos AAA kontekste tampa vis maziau aktualios, nes bent tie didieji mainstream AAA publisher’iai turi savo atskirus store. I steam jei ir ideda tipo, tai savo launcheri 😀 Jo, gal tegu tada pasilieka sau ta „steam buvima“ jeigu toks realizavimas.

          • Stipena parašė:

            Būtent. Aš kaip SpinTires serijos fanas likau labai nusivylęs jog Snow Runner bus EGS exclusive. Šiuo atveju kaltinu publisher’į Focus Home Interactive. Tik klausimas lieka, jeigu vat game dev’ai sako jei tai ne jų sprendimas, kodėl jie nekeičia publisherio? Ar čia tiesiog eiliniai atmazai…

            • kernelis parašė:

              Nesu sios srities zinovas, bet man rodos, kad daugumoje atveju patys zaidimu kurejai, kaip kad studija, turi mazai teisiu i organizacinius klausimus. Jie buna pasirase sutarti su publisher’iais, daznai netgi IP priklauso publisher’iui, ir netgi kartais publisher’is turi „creative rights“ ar pan., zodziu sakyt ka devlopint, kad daugiau uzdirbt mazdaug 🙂

              Patys dev’ai paprastai buna gan idejiski zmones, bet pub’ai pasika reikalus arba priima nepopuliarius sprendimus community’yje. Isimtis buna „self published“ modelio atvejai, pan. kaip CDPR.

              • Stipena parašė:

                Kažkas panašaus, dabar žiūriu, Spintires patys ir dev’ai ir publisheriai, naujausias dlc išėjo prieš mėnesį. O va jau Mud Runner kiti dev’ai ir publisheris.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.