EVGA jau keičia „New World Beta“ žaidimo sugadintas RTX 3090

Praėjusią savaitę pasklido žinia, kad RTX 3090 vaizdo plokštes gadina „New World Beta“ žaidimas. Kūrėjai, žinoma, to nepripažino, bet kažkokia problema tikrai yra, nes gedimais skundžiasi ne vien RTX 3090 vaizdo plokščių naudotojai. „JayZTwoCents“ teigia gavęs informacijos iš „New World Beta“ žaidėjų, kuriems sugedo vaizdo plokštės. Tarp nukentėjusių yra RTX 3090, RTX 3080 Ti, RX 6800 XT, RX 6900 XT ir RX 590 savininkai. Tiesa, tikslūs gedimų kiekiai nėra žinomi. Spekuliuojama, kad „New World Beta“ žaidimas intensyviai apkrauna tam tikrus grafikos procesoriaus komponentus ir dėl to įvyksta gedimas nespėjus suveikti apsaugai. Būtent grafikos procesoriaus apsaugai kai kurie gamintojai, galimai, pataupė.

EVGA sako, kad gavo skundų dėl, galimai, „New World Beta“ žaidimo sugadintų RTX 3090 ir visas vaizdo plokštes pakeis pagal garantinius įsipareigojimus.

Reikia suprasti, kad „New World Beta“ yra neužbaigtas žaidimas. Prieš pradedant jį žaisti reikia sutikti, kad kūrėjai dėl galimų problemų neatsako. Tad norint „New World“ žaidimą žaisti, geriau reikėtų palaukti galutinės jo versijos.

10 Komentarai

  1. BC00 parašė:

    Čia tokios naujienos laisvai tiktų į balandžio 1-os pokštus…
    Trumpai permečiau JayZ video, tai EVGA RTX 3090 visai neklauso power limitų. Viršija iki 20 % virš to, kas užstatyta Afterburner’yje. Dar ir keisti garsai atsiranda, bet ne coil whine.
    https://www.youtube.com/watch?v=rpvsaedeeqg

    • kernelis parašė:

      Dauguma techmedia labai idomiai sios naujienos antraste parinko, tarsi cia zaidimo kalte 🙂 Turbut NVIDIA mindshare pasiekes Apple lygi, kur default pozicija visu jog produktai praktiskai tobuli be trukumu, ir kazkas negerai su kitais…

  2. aiwaris parašė:

    hmm prie ko cia zaidimo kalte jai kreivas hw ir neatlaiko stress test na gal ir driver prisideda prie to nes neuzmaskuoja kreivumo Hw 😀

  3. BC00 parašė:

    Bet vis tiek kažkokia izoliuota problema kažkuriam lygmenyje yra būtent tarp šito game ir EVGA RTX 3090, nes ant kitų game neteko girdėti, kad masiškai EVGA kortos mirtų.

    Kažkada Furmark baisuoklis buvo, dabar šitas MMO 😀

    • kernelis parašė:

      Na, kol zaidimas naudoja public API, tai yra 100% HW beda. Worst case scenario HW turetu bent jau issijungti ir issaugoti pats save, bet failina padaryti netgi tai. Dar liudniau, kai tai nutinka ale su prestiziniu GPU brand ir prestiziniu AIB.O kad ziniasklaidos naratyvas kitoks, tai gan liudnoka 🙂

  4. Darius_here parašė:

    Po JayzTwoCents video yra pirmas postas : „As an electronics engineer, these weird noises from the EVGA card really sound like inductors saturating under overload. This phenomenon creates massive (and very damaging) current spikes in the power stages. When an inductor reaches its maximum current, it suddenly stops being an inductor and allows the current to run away and increase almost without bounds within nanoseconds. Something about the load that New World puts on the VRM might make the phase currents get out of balance (for example, huge swings in power consumption that the VRM isn’t fast enough to follow), which then causes inductor saturation and card death. “ Aišku ten tų „inžinierių“ daug yra, bet šis kalba įtikinamai 🙂

  5. BC00 parašė:

    Pagal Buildzoid, EVGA (NVIDIA) blogai sukonfigūravo apsaugas, kas akivaizdu. VRM sensoriai privalo reaguoti į perteklines sroves, bet nieko panašaus nevyksta. Tik labai įdomu kaip vis tiek tas Amazon geimukas su open source kodu sugeba sukelti tokias problemas tik kai kuriom kortom. Pagal idėją turėtų būti paveiktos visos ir tada jau žiūrėti, kuris modelis turi gerai sukonfigūruotas apsaugas. Kas išsijungia, o kas nudvėsia. Dabar MSI RTX 3090 iš video neturi jokių problemų su per dideliu power limit ir dirba specs ribose.

    • kernelis parašė:

      Nebutinai turetu buti paveiktos visos. Identiskos, tos pacios revizijos PCB gali netureti tos pacios HW bedos del individualiu komponentu ir gamybos nuokrypiu, o cia kalba eina apie visiskai skirtingas PCB, kad ir labai artimos architekturos. Pirmiausiai hardwaristai turi isdebuginti, kodel nesuveike apsaugos ant konkretaus sia problema turincio HW. Tai yra major design flaw ir softas cia ne prie ko. Tada, driver’istai turi issiaiskinti, kokie konkreciai 3D/Compute API callsa’ai ar ju pattern’as (kas finale issivarto i GPU ISA) sukele sia problema ir ja pataisyti bent jau driver/firmware lygmenyje. Isleist bent jau workarounda su driver package update’u. Kas ir bus 99% kazkada, nes HW niekas nekeis, jei SW isspres beda. Zodziu NVIDIA/AMD susitaisys savo apatiniu layeriu bugus ir viskas bus gerai 😉

  6. BC00 parašė:

    Taip išeina, kad kitos kortos dar turi kažkokį priešlaikinį „mechanizmą/apsaugas“, kuris paprasčiausiai neleidžia load’o spaikams užkilti iki kritinės ribos, kada jau turėtų suveikti visos VRM ir papildomos apsaugos. Nes čia teoriškai ir praktiškai galimi keli scenarijai.
    1. Problemos nėra, TDP visiškai normalus (pvz. MSI RTX 3090)
    2. Problema yra, TDP nenormalus, apsaugos sukonfigūruotos tinkamai ir korta apsisauga nuo gedimo (pvz. nėra)
    3. Problema yra, TDP nenormalus, apsaugos fail’ina (pvz. EVGA RTX 3090).

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.