„FidelityFX Super Resolution“ vaizdo kokybė kol kas nėra pati geriausia

AMD visai neseniai pranešė, kad „FidelityFX Super Resolution“ (FSR) yra pasiruošę išleisti birželio 22 dieną. Tai visus kiek nustebino, nes daugelis šios technologijos išleidimo tikėjosi tik metų pabaigoje. AMD trumpos prezentacijos metu parodė kelis vaizdus, kaip veikia jų FSR technologija ir to užteko, kad būtų galima padaryti minimalų palyginimą tarp pirminio žaidimo vaizdo ir tarp apdoroto su FSR.

Bent jau esamoje stadijoje, net naudojant FSR Ultra Quality nustatymą, vaizdas praranda daug detalumo ir atrodo „muiluotas“. Būtent su Ultra Quality vaizdo detalumo praradimai turėtų būti minimalūs, bet jie yra žymūs. Tad naudojant dar žemesnį nustatymą vaizdas atrodys visai prastai. Su labai panašiomis problemomis susidūrė ir NVIDIA kai išleido DLSS technologiją ir jiems prireikė maždaug metų iki kol vaizdo detalumas buvo pagerintas.

Daugiau informacijos apie FSR sužinosime tada, kai šią technologiją galės išbandyti nepriklausomi apžvalgininkai.

4 Komentarai

  1. BC00 parašė:

    Švelniai pasakyta. Ta pirma skaidrė tai tikrai baisi 🙂

  2. EgidijusL parašė:

    Šiaip retai kas tai pastebėtų. Nes kai man pakeitė Samsung TV matricą (pasirodė jog ji ne samsung’o, o tų colių ėjo kinų), man ant pakeistos matricos prasidėjo rodyti vadinamieji vaiduokliai. Kiti to nepastebi, o aš pastebiu. Čia panašiai bus, kas viską akiliai stebi, tas skirtumą matys. Iš aplinkos aš tik vienintelis filmus/serialus žiūriu ant MAX kokybės, kitiems 720p perspaustas tinka… 🙂

  3. kernelis parašė:

    Problema yra ta, kad palyginti skirtingus supersampling’o/upscale’o metodus nera paprasta. Priklausomai nuo zaidimo, net to pacio metodo implementacijos kokybe gali gan zenkliai skirtis, tai vien kazkokio vieno metodo vienareiksmiskai neapibresi kaip „gero“ ar „blogo“. Kitas dalykas, neimanoma objektyviai apibrezti, kiek kokybes praradimo yra „pateisinama“, o kiek ne – nes individualiu zmoniu toleravimas tam bus skirtingas, kaip ir skirtingos situacijos. Tuo tarpu tas akademinis statiniu vaizdu lyginimas, nors techniskai validus, is praktines puses ne ka pasako apie galutini experience’a zaidziant, kas velgi – subjektyvu.

    Mano nuomone, net jei FSR yra prastesnis uz DLSS, jis gali rasti savo vieta, jeigu bus placiai palaikomas ir veiks ant senesniu GPU.

  4. BC00 parašė:

    Žalia spalva persotintame straipsnyje jau giedama, kad FSR niekad nebus arti DLSS, ir tai netgi ne atsakymas į DLSS vien dėl skirtingos upscale metodikos.

    https://wccftech.com/no-amds-fsr-fidelityfx-super-resolution-is-not-a-dlss-alternative-and-here-is-why-you-should-care/

    Bet kokiu atveju FSR šiuo metu atrodo slogiai. RIS (Radeon Image Sharpening) kaip įrankis atrodo daug patraukliau, bet yra underrated.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.