FSR 2.0 įdiegimui į žaidimą reikės tik 3 dienų jei jis jau palaiko DLSS

AMD atskleidė dar daugiau naujos informacijos apie FSR 2.0 išdidinimo technologiją. Priminsime, kad FSR 2.0 planuojama išleisti jau ateinančiame ketvirtyje. AMD prasitarė, kad FSR 2.0 vaizdo plokštes apkraus daugiau nei FSR 1.0, visa tai dėl to, kad išdidinimui bus naudojami laikini duomenys. Nepaisant to, net silpnos vaizdo plokštės turės naudos iš FSR 2.0. AMD sako, kad FSR 2.0 palaikys net GTX 10 serijos vaizdo plokštės, o taip pat RX 500 serijos vaizdo plokštes. AMD taip pat pateikia lentelę su vaizdo plokštėmis pagal galingumą ir jų pritaikymą tam tikroms rezoliucijoms. Tad naudojant FSR 2.0 į tą būtinai reikės atkreipti dėmesį.

Kitoje lentelėje galime pamatyti kokį mastelį naudoja FSR 2.0 kokybės nustatymai:  Quality, Balanced, Performance and Ultra-Performance.

Dar vienoje lentelėje pateikiama kokios spartos galima tikėtis naudojant šiuos nustatymus.

Galiausiai AMD pateikia kiek užtruks FSR 2.0 integravimas į žaidimus. Aiškėja, kad į tuos žaidimus, kurie jau palaiko DLSS bus galima FSR 2.0 įdiegti vos per tris dienas. Žaidimai su UE4 / UE5 varikliais irgi gan greitai galės gauti FSR 2.0, bet į tam tikrus žaidimus FSR 2.0 įdiegimas gali užtrukti keturias savaites ir ilgiau.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.