GTA V žaidimo kokybės palyginimas tarp „PlayStation 3/4“ ir asmeninio kompiuterio
GTA V Išleidimas asmeniniams kompiuteriams jau keletą kartų buvo atidėtas, bet atrodo ilgai laukę pagaliau sulauks šio žaidimo skirto PC platformai. Kad išleidimas ne už kalnų patvirtina ir tai, kad kažkas jau gavo prieigą prie šio žaidimo ir padarė kokybės palyginimą tarp „PlayStation 3/4" konsolių ir asmeninio kompiuterio. Išvadas paliekame pasidaryti kiekvienam asmeniškai.
Šito game nežaidžiu, bet džiugina faktas, kad žaidimai prioritetu sukurti konsolėms bukai neadaptuojami PC.
O dėl Next-gen jau laikas susimąstyti MS ir Sony, kad kažkada konsolė buvęs pažangos variklis yra šių dienų stabdis gadinantis PC rinką.
Tiek nV, tiek AMD gali pasiūlyti geresnę kokybę, bet įtariu yra suplanuotas konsolės biudžetas iš kurio šiukštu negalima išlipti. Galbūt laikas, kažkiek padidinti konsolės /žaidimų kainą ir į rinką išmesti next-gen vardo vertą produktą.
pc versijoje maziausia bluro ir suliejimo.
Anksciau buvo, kad konsoles gamintojams eidavo i nuostoli o uzsidirbdavo is zaidimu, tai dabar susidaro ispudis, kad bando uzsidirbti ir is paciu konsoliu pardavimu.
Dėl raiškos tai viskas aišku, konsolė jungiama prie TV one prie PC monitoriaus, todėl mažesnė raiška nėra labai pastebima žiūrint iš toliau, bet kai atsiranda medžių/augalų trūkumas ir pan. tai jau tikrai ne kažką.
to SmOgER: realiai pirmiausiai pas konsoles nebuna AF, o yra paprastas, kuris sulieja, kitaip tariant naudoja paprastus miniMap’us:
http://www.bit-tech.net/hardware/2005/07/04/aliasing_filtering/4
Paziurek i zole, kaip su dazu palete uzpilta, zodziu visos toliau teksturos kaip sulietos.
Tai cia pirmiausia ant ko taupo konsoles be fps.
O toliau eina fizisku dealiu skaicius bei teksturos, apsvietimai.