„Intel“ pasamdė NVIDIA kūrėją, dirbusį prie RTX ir DLSS technologijų

Anton Kaplanyan yra buvęs NVIDIA kūrėjas, dirbęs prie Ray Tracing ir DLSS technologijų. Dabar jis keliasi į „Intel“ ir užims AXG (Accelerated Computing Systems and Graphics) grupės grafikos tyrimų viceprezidento kėdę.

Anton Kaplanyan buvo tas žmogus, kuris iš pagrindų kūrė NVIDIA „Turing“ ir „Ampere“ architektūrų Ray Tracing technologiją. Taip pat dirbo prie DLSS kūrimo. Jis yra pirmasis, kuris panaudojo kompiuterio mokymą (angl. machine learning) grafikai realiu laiku. Dar vienas jo darbo vaisius yra realaus laiko triukšmo mažinimas vaizde panaudojant kiekvieną pikselį atskirtai. Anton Kaplanyan dirbo kartu su „Facebook“ dirbtinio intelekto tyrimų grupe.

Žinoma, niekas neatskleidžia, ką Anton Kaplanyan dirba persikėlęs į „Intel“. Tikrai žinome, kad „Intel“ prie DLSS ir FSR analogo reikės padaryti daug darbo, kaip ir prie Ray Tracing, tad Anton Kaplanyan tam yra puikus kandidatas. „Intel“ savo vaizdo išdidinimo technologiją vadins XeSS (Xe SuperSampling).

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.