Iš „The Division 2“ reikia tikėtis geros DX12 spartos

DirectX 12 su mumis yra jau kuris laikas, bet ši nauja technologija žaidimuose įsigali tik pamažu. Net dabar išleidžiami žaidimai neretai veikia geriau DX11 režimu, nei įgalinus naujesnį DX12 API. „Ubisoft“ techninis direktorius Calle Lejdfor kalbėdamas su „PCGamesHardware“ atskleidė, kad „The Division 2“ turės pagerintą DirectX 12 spartą, pagrinde dėl geriau išnaudojamas asinchroninio apdorojimo (Asynchronous Compute) technikos. Žinome, kad asinchroninis apdorojimas yra palankus AMD vaizdo plokštėms, bet dabar jį gerai išnaudoja ir „nVidia“ RTX vaizdo plokštės.

Tokie pareiškimai apie DX12 spartos pagerinimus iš „Ubisoft“ yra daromi ne veltui. Pirmosios „The Division“ dalies partneris buvo „nVidia“ ir žaidime matėme tokius vaizdo pagerinimus kaip HBAO+, PCSS ir HFTS. Dabar išleidžiamos „The Division 2“ dalies partneriu bus AMD, dėl to ir bandoma pagerinti DirectX 12 spartą įdiegiant patobuliną asinchroninį apdorojimą.

„The Division 2“ išleidimas numatytas kovo 15 dieną.

Yes, we are still very much supporting DX12 and in TCTD2, DX12 performance over DX11 should be even better. This is in large part due to us making better use of Async Compute to parallelize more graphics work to ensure maximal GPU utilization. When it comes to DX12 performance, we are not pulling any punches and will make use of all tools in the toolbox. The only thing we do not yet have is variable rate shading, but rest assured that is an active area of research for future performance improvements.

1 Komentaras

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.