Išleidimo metu Ray Tracing „Cyberpunk 2077“ žaidime palaikys tik NVIDIA vaizdo plokštės

Paaiškėjo, kad išleidimo metu norint „Cyberpunk 2077“ žaidime išvysti Ray Tracing efektus būtinai reikės NVIDIA RTX vaizdo plokštės. Tą patvirtina ne tik naujausia sisteminių reikalavimų lentelė, bet ir patys „CD Project Red“.

Kompanija jau dirba prie pataisymo, kuris Ray Tracing leis apdoroti ir RDNA 2 vaizdo plokštėms (RX 6000 serija), bet kol kas tikslios datos kada tai įvyks nėra. „CD Project Red“ šia tema bendrauja su AMD ir pataisymą pasistengs išleisti kuo greičiau. Tai liečia ir naujausios kartos konsoles. Kol kas „Cyberpunk 2077“ nesugebės pilnai išnaudoti visų PS5 ar „XBOX Series X/S“ galimybių. Tai bus galima padaryti tik po būsimo atnaujinimo.

Priminsime, kad „Cyberpunk 2077“ žaidimas bus išleidžiamas gruodžio 10 d.

13 Komentarai

  1. Lat parašė:

    bus išleidžiamas gruodžio 10 d*. – reikėjo * padėti 😀

  2. StrelokRTX parašė:

    Kodėl žmonėms taip svarbu tas ray tracing. Čia tas pats kaip apie kokį hair works kalbėti. Nesuprantu, kaip tokie dalykai gali būt pagrindiniai reklaminiai atributai. Čia tas pats kaip realybėje žiūrėti į veidrodį ir wankinti.

    • ZeroFM parašė:

      Yap diedai, padarė minecraft su rtx efektais tai 2080ti vos 80fps išbezdėjo ant 1080p

    • SoTOP parašė:

      Tai kad čia jokios naujienos nėra – žmonėms išvaizda visada buvo svarbu. Lygiai taip pat žmonės milžiniškas sumas išleidžia tam, kad jų žaidimo personažas/ginklas ar dar kokia smulkmena atrodytų kitaip.
      Plius RT suteikia daug įspūdingesnį pokytį nei HairWorks, jeigu vaizdo plokštė pakankamai galinga kad būtų galima su RT žaisti, tai nėra priežasties to nepanaudoti. Ypač kadangi Cyberpunk yra žaidimas vienam žaidėjui, vaikytis maksimalių kadrų nėra prasmės.

    • Szaroo parašė:

      Todėl, kad tai neišvengiama ateitis žaidimų apšvietime, tai nėra tas pats, kas hairworks, developeriams full RT labai paspartintų developmentą, o consumeriam žaidimai atrodytų gerokai gražiau. Aišku tam reikia pilno RT su atspindžiais, šėšėliais ir global illumination, kas dar yra toli, bet keisti workflow jau reikia dabar.

      Ką tu sakai yra tas pats, kad sakyti „kam tos automatinės skalbimo mašinos, galima rankom gi viską išsiskalbt“.

      • StrelokRTX parašė:

        Tu supranti, kad kai kurios scenos pačių devs perdaromos, kad įspūdingiau atrodytų. Kaip per metro exodus rtx vietomis tiesiog per tamsu buvo. Čia tas pats kaip žmonės per Photoshop redaguoja nuotraukas, nes natural blogiau atrodo. Nes realizmas nėra visada geriau, bent jau estetine prasme. Tai realiai kiek dev laiko laimi dėl atspindžių, tiek laiko pralošia ant šviesos šaltinių dėliojimo. Vienas iš dalykų, kodėl cyberpunk tiek kartų jau atidedamas.

        • Szaroo parašė:

          Aš, priešingai nei tu, suprantu. Exodus neturi RT GI, viskas ten daryta kaip bet kokiam kitam žaidime. Šviesos šaltinių tiek rtx, tiek rasterized žaidime reikia lygiai tiek pat, vienu atveju reikia bake’inti lightmapus, kas kainuoja daug laiko, kitu tos pačios šviesos iš karto rodo, kaip atrodys scena ir sutaupo daug laiko.

  3. Povilas parašė:

    Butu smagu su RT ji pazaist, bet deja musu nenudziugins nei nvidia nei AMD.

  4. gedz parašė:

    dabartiniu metu fps sumazejimas del raytacingo yra tiesiog per didelis lyginant vaizdo pagerinimais, kurie matomi tik tam tikrais atvejais, o fps sumazejimas pastovus. ziurint zaidimu cyberpunk ar control video, tai panasu, kad atsiranda kazkokia tobulai nuvaškuotu ir nupoliruotu ofiso grindu, veidrodiniu ofisu sienu ar idealiai nupoliruoto keliu asfalto mada 🙂 RT efektus tai paryskina, bet gal jau per daug to pritempimo 🙂

  5. gedz parašė:

    RT + DLSS 2 geresni fps dar nereiskia, kad RT apdorojimui nereikia jokios geresnes optimizacijos ir/ar didesniu skaiciuojamuju istekliu. kad niekas prie RT nesikabintu, reikia padaryti mazesnius performance skirtumus tarp RT on ir off, o ne kaip 2-3 kartu fps skirtumas kai kuriais atvejais, kas ir naujausia gpu padaro „pasenusiu“.
    na spidermene RT atrodo gan pasiteisina, ypac jei laipioji ar esi netoli stikliniu dangoraiziu, nors stikliniu grindu ofisu irgi netruks, aisku galetu padaryti, kad stiklines grindis butu galima per settings isjungti:))

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.