Jensen Huang: „Radeon VII“ nedaro gero įspūdžio
Panašu, kad „nVidia“ ir AMD generaliniai direktoriai įsivėlė į šiokį tokį žodžių karą. „PCWorld“ ir kiti žurnalistai „nVidia“ generalinio direktoriaus, Jensen Huang, paklausė, ką jis mano apie ką tik anonsuotą „Radeon VII“ vaizdo plokštę. Jensen žodžių į vatą nevyniojo ir pasakė, kad „Radeon VII“ nepadarė teigiamo įspūdžio, o sparta yra prasta ir nesiūloma nieko naujo. Jensen dar pridūrė, kad „Radeon VII“ nepalaiko nei RayTracing, nei dirbtinio intelekto. Tai yra 7 nm produktas su HBM atmintimi, kuris vos sugeba konkuruoti su RTX 2080. „Jei mes („nVidia“) įjungsime DLSS, tai mes ją („Radeon VII“) sutriuškinsime. Jei mes įjungsim RayTracing, mes ją sutriuškinsime“.
AMD generalinė direktorė Lisa Su atsakė į pažertą kritiką. Lisa Su sako, kad jie yra patenkinti savo „Radeon VII“ vaizdo plokšte ir mano, kad Jensen Huang dar tiesiog nematė šio produkto.
Tokie aštrūs žodžiai iš konkurentų nėra dažna praktika, ypač kai produktas dar net nėra išleistas.
Aišku pasisakymas Jensen Huang ne kažką, bet manau ir pats ne kitaip sakyčiau, nors iš kitos pusės nvidia pristatė kažką naujo, bet irgi ne per šauniausiai atrodo, nors kai rtx 2060 su RTX on galima žaisti, tai dar nėra blogai (aišku skirtumas rtx on tarp kortų ~10fps, o kainos su trim nuliais skirtumas). 😀
Kitaip sakant manau dauguma nesate sužavėti vega 7. O rtx sužavėjo, bet žaidimų rezultatai nežavi. Dėl DLSS man kai kur gražiai atrodo(daugiau šarpo).
DLSS yra shitty upscalling. Cia tas pats kaip moterys su prastu make-up. Ray-tracing Nvidia stumia vien del to, kad butu relevant, kai APU normalios galios isseis. Ir normalesni ray tracing’a palaiko tik rtx 2080 ti uz apsurdiska kaina.
Kad ir tas jau senas reikalas, PS4 PRO jau pries pora metu turejo kitokia implamentacija https://www.extremetech.com/gaming/235274-how-sonys-playstation-4-pro-does-4k-without-delivering-4k cia apsurdas paskutinis toki suda i pc stumti.
Na man DLSS geriau nei blur, bet čia skonio reikalas. Na jei ant 4K tada taip. nes rtx 2070 eina ant 60fps prie 2k rezoliucijos. O ant rtx 2060 ir 1080p +60fps . Tiesiog sakau, kad po pataisymų jau nebėra taip graudu.
https://youtu.be/oxl_YCk1-3A?t=209 3:29 average 51FPS
50% fps drop, del grazesniu seseliu. Tragedija… Ir cia 1080p raiska tik 😀
Na ray tracing = žaidėjams-menininkams, kurie mėgsta daryti screenshotus, kitu atveju sunku pastebėti ten kažką žaidžiant ypač šaudyklėse.
Tai visos kortos palaiko ray tracing. Jeigu darai screenshotus tai gali ir ant 5 fps veikti game. Itakos netures screenshotui 😛
jau gtx980 palaike ray tracing’a, buvo net nvidio pristatytas video, kur pilnai visas apsvietimas buvo tik su ray trace’ingu. Ten tacka tarp medziu stoveju ir saule pro medzius sviete (kazkas tokio).
Ray tracing 2000 metu technologija kazkur.
https://www.kitguru.net/components/graphic-cards/dominic-moass/nvidia-rtx-2060-founders-edition-6gb-review/10/ čia buvo +60fps nors dabar žiūriu kitose apžvalgose mažesni fps. Tai kažkur 53-54fps vidurkis tarp apžvalgų.
Tai va, kad prastas greitis. Tik Jensenas pamiršo, kad jo 2080 tokį pat turi.
+1
bet aisku jis kalba apie naujas fishkes…ne kiek apie pacia sparta
Tai, kad NVIDIA nesužavėjo. Jeigu senos kartos AMD vaizdo plokštė yra vienas prie vieno lyginant su naujos kartos NVIDIA High End’u žaidimuose.
RTX 2060 😀 Taip, norėsiu pažiūrėti su kokiais nustatymais RTX ON 1080p žaisi xd
Šiaip gan sužavėtas jog į tokią kainą įeina 16GB HBM2 1TB/s, aišku galėjo ir geresnį performance žaidimuose pasiūlyti.
Na kiek mačiau ant ultros rtx2060 eina apie ~60fps. Jau galima žaisti ne taip, kai buvo išleista rtx 2070. 😀
https://youtu.be/LCOx2rPrxxQ?t=754
nu bet pripazinkit kad ir kas labai nemegstat jacketo, bet pascal>turing architekturiskai bei patobulinimuose yra pranasesnis nei ka dabar matome is amd. pridejo 16gb brangios atminties ir vsio, vos daznius pakele ir viskas, pati Lisa sake kad bus same power. Nvidia su mazesniais skaiciukais isvyste didesne galia lyginant su pascal.
Nes cia vega refresh ant 7nm, o ne nauja architektura. Visi laukia is AMD Navi architekturos. Vega nelaikyciau labai vykusia architektura, nes pastatyta ant HBM2 integruotos atminties. HBM2 netapo maintstream ir daug kainuoja lyginant su GDDR6.
Be abejonės. Vega 7 yra tiesiog 7nm Vega64 branduolys su minimaliais pakeitimas ir čia nėra nauja karta, šitos kortos išvis neturėjo būti, bet kadangi nvidia gobšūs ir paleido 2080 po 700+, tai atsirado galimybė AMD išleisti savo profesionalams sukurtas kortas neprarandant daug. Vega 7 nėra „geriau“ už 2080, bet leidžia AMD turėti 1080Ti/2080 klasės kortą ir duoda žmonėms pasirinkimą.
Na.. taip, bet kai pagalvojus kai 1080ti isleista pries 2 metus uz 699usd… 🙂 nors bent jau freesync bus galima pilnai isnaudoti turintiems freesync monitorius, bet kai dabar nvidia nori freesync igalint dirbt su nvidia plokstemis, tai dar blogiau amd. As galvojau jie isleis Navi ir buvau pasiruoses pirkti, bet dabar viskas susimaise.
Nuskambėjo lyg amd labdara užsiiminėtu. Kaip ir minėjai palaikau jog amd išleido vega 7 kuri duoda pasirinkimo žmonėms, o ne vien atiduoda viską nvidia. Bet kiek pamenu kai kurie norėjo pigesniu kortų ir prilygstančiu žemesnei klasei, nei panašaus brangumo ir panašaus tipo. O ir šiaip iš amd šaudo du zuikius čia kūrėjams ir žaidėjams.
Tai viskas ok, zinant kad amd visada megsta zemint kaina, tik i nauda.
AMD eilini karta isleido kazkokia siuksle 😀 ne rimtai 700 doleriu uz sena vega tik kad 7nm. Nei zaidimams nei darbui ta korta neverta tokiu pinigu. Ryzen 3000 cinebench testa parode bet neaisku kaip bus realiai, nes ant to testo ir 2600 yra netoli 8700, kai realybej visur daug letesnis. Zodziu vargoliu ir antrarusiu produktu gamintojas tas amd 😀
Va, dėmesys tau. Kiek tau jo reikia?
Nu jeigu tu vadini 700 usd korta varguoliu.. tai gal valgai auksa, siki deimantus, bet vistiek smirdi sudais? 🙂
Huang pasisakymas netaktiškas ir iš žmogiškos pusės labai tiesmukiškas, išvis seniai pamenu, kad kas nors pasisakinėtų šitoj srityje apie konkurentų produktus. O Lisa paprasta moteriškė ir atsakė Huang’ui šitaip: „What I would say is that we’re very excited about Radeon VII, and I would probably suggest that he hasn’t seen it yet.“
Paskaičius komentarus net šlykštu pasidarė, bet panašu, kad čia dar yra mąstančių žmonių
Kaip minėjo internetuose, Daddy Jensen šiaip nekreipia dėmesio ir nekalba, bet kai šikna dega tai išlieja savo pajuokavimus apie konkurentus 😀
Ray-Tracing my ass https://www.youtube.com/watch?v=39D4nsKcbUk
Pradžioje labai nesutikčiau. Aišku, jo nebūtu ir nepasigestum, bet lengviausia tiesiog pažiūrėti nuo vandens atsispindinčias liepsnas. 😀
Aš apie tai, kad reikia jau labai įdėmiai sustojus žiūrėti.
tokių idiotiškų apžvalgų kaip Stipenos joks save gerbiantis besidomintis grafika geimeris nežiūri
https://www.youtube.com/watch?v=E2pMxJV4xr4
Reziume toks : fps šūdas , išjungiam rtx …
Svabai, su visa pagarba, aš už RT, tiesiog jo yra per mažai. Man asmeniškai vieno kito efekto yra maža kad atsverti prarastus fps. Kai RT ar Path Tracing pilnai pakeis Raster’į tada plosiu katučiu.
Stipena, su visa pagarba, bet iš tavo video apie ray tracinga aš praktiškai nieko nemačiau, mačiau tik kelis idiotus susirinkusius pažvengt
ir šiaip čia juk kiekvienas viską mato ar nemato kaip nori. Juk kažkam ir Minecraft kubelių grafika zašibis
svabai, ray-tracing yra mazas grafikos pagerinimas uz labai auksta fps kaina. Jensen pats ta zino puikiausiai, bet zino, kad vistiek atsiras zmoniu, kurie nores tapti beta testeriais ir dar primokes uz sita priviegija. Gal po 1-2 kitu kartu gpu ir vertes ijungti ta ray tracinga, dabar net devams neapsimoka jo implementuoti, vien zinant kiek mazai zmoniu sita funkcija naudos.
lauksi FreeRetracing iš AMD ?
Kaina yra testinė mainerių, 2080 = 1080ti kaina ir spec. Taip jie galėjo padaryti pigiau, bet kas būtu pirkę jų 1080ti? Be to visad kažkam reikia pradėti pirmam, kiek žinau amd irgi neatmeta galimybės, tai daryti, kai jau bus daugiau žaidimų su dxr. Nes su tokių požiūriu – kam kurti kažką, jei niekas nenaudos.
AMD ne neatmeta galimybės, o daro. Tiesiog kaip teigė Lisa Su, jie nori išleisti pilną paketą, kad nebūtų toks fail’as kaip su RTX kad išleido GPU, o žaidimų nėra, pusę funkcijų neveikia ir pan. Manau su next gen konsolėm turėtumėm jau apturėt visą tai.
seip ray tracing yra 2000 metu technologija svabai. nera tokio dalyko kaip paid retraycing. realiu laiku niekas netaikė, nes beprasmis gpu apkrovimas. Problema, kuri iki dabar neispresta.
MAZAS PAGERNIMAS, GAL JUOKAUJI, TAI AFIGIENAS DALYKAS. Tik esme, kad battlefielde jo mazai ideta, lasas, ir tai brangiai kainuojantis.
Stipena manau, bet kokiu atveju nebūtu buvę daug žaidimų + nvidia greičiausiai skubėjo išleisti anksčiau ant mining bumo, bet nesigavo.
Stipena, bet nauja technologija gi niekada nebuna bam ir ji visur ir ji ideali nuo pirmo FPS.
Cia butu klausimas, kodel tiek mazai zaidimu. Ar Nvidia uzdelse kazkur, ar developeriai nenori/nespejo idiegti palaikyma ?
Pasakyčiau nelabai įdėmiai pirmam žemėlapyje, nes be ray tracing tai kažkoks raudonas taškelis matosi ant vandens, o su ray tracing liepsnos atspindys. Kituose žemėlapiuose jau kita kalba. P.S. nesuprantu aš tik to https://youtu.be/39D4nsKcbUk?t=249 kam tas liepsnos atspindys yra per visą ekraną? TIek su dxr tiek išjungus matosi, bet mažiau.
bent jau as manau kad to Ray-Tracing laukia nvidia physx likimas ir tiek.
Ray Tracing ne Nvidios daiktas, jis ateitis, tik klausimas, kada bus PC. Ir seniai animacijuose, bei filmu efektuose naudojamas. Labai priduoda tikroviskumo jausmo, o tikroviskumo jausmas ne visada yra graziau, cia kai zaidi ir ta grafika gyva atrodo.
Jis tikrai bus, ir ray traceingui nereikia speceliu kazkokiu GPU bloku, kad skaiciuotu, gali tas pats GPU skaiciuoti. Tik nebent gal galima ideti papildomus corus, specializuotus, bet tada neturetu labai cia sparta kristi. Ir labai sveikitini iniceatyva.
Kaip ten bebūtų, RT dar tolima ateitis. Manau Nvidia naudoja tokį RT modelį: greičiausiai 1 ray per pixel low nustatymams, 2 mid, 3 ultra ir leidžia gautą rezultatą apdoroti jų Denoiser’iui. Ir iš to Denoiser’io rezultatas gaunasi išsiliejęs. Ne vienas pastebėjo kad RTX yra blurintas. Būsimuose Control ir Metro žaidimuose taip pat pastebėti tarp kitko. Kad eliminuoti tą problemą reikėtų daug daugiau samples per pixel. O dabar įsivaizduokit kad su dabartine RTX implementacija visiškai pakeistų raster’į, gautūsi vienas didelis blurintas vaizdas. Šiuo metu RTX tiek duoda vaizdo kokybės tiek ir atima jos. Tas pats ir su DLSS, tiek priduoda tiek ir atima. Tai bendrai tas ant to.
Dabar viskas pasidarė logiška dėl kainos ir kita. „Your competitor has historically just outsold your high-end parts regardless of how competitive they were, then it just doesn’t make sense to design a high-end gaming GPU if you don’t expect to be able to sell it.“ 10/10 https://www.youtube.com/watch?v=bXTSv50UBq4
tai kad pas RTX nera is vis to ray tracing yra tik kazkoks nedadarytas beta sudo gabalas kurio artefaktus denoisingas panaikina 😀 Uz 10 metu gal veiks normaliai kazkas. Ant B5 reikia su paditke stiklu ziuret kad iziuretum skirtuma tikrai verta moket 2x uz ta gimmick’a. Ir net nepaveza zaidimu, ant vieno denoisinimo sudo dar DLSS uzdejo nesamone, kad vos ne vos paveztu su visokiais ten AI workaroundais 😀