„Just Cause 3“ galimai nepalaiko SLI ir CF technologijų
Pasak „nVidia“ darbuotojo Andrew Burnes „Just Cause 3“ žaidimo variklis nepalaiko SLI ir CF technologijų, kitaip tariant žaidime galima išnaudoti ne daugiau vienos vaizdo plokštės. Kol kas neaišku ar ši problema, gali būti išspręsta pataisymu ar ne.
„Just Cause 3“ yra dar vienas žaidimas naudojantis „nVidia Gameworks“, bet tai jau ne pirmas toks žaidimas, kuriame neveikia SLI ar CF technologijos dėl žaidimo kodo netobulumo.
Tuo tarpu ką tik išleistos „GeForce 359.06 WHQL Game Ready“ tvarkyklės turi „Just Cause 3“ SLI profilį. Tad lieka neaišku, ar suklydo „nVidia“ darbuotojas, ar kompanija į tvarkykles įdėjo SLI profilį kuriuo pasinaudoti nėra galimybės.
Tai va kodėl Steam mačiau nusiskundimą, kad su 2x R9 270x neišlaiko normalaus fps skaičiaus su aukštais nustatymais. 😀
man tai ziauriai keista, juk ten turi buti libas tiesiog ar platforma palaikanti sli/crf . Negi kazkas nuo nulio vel kuria tuos enginus nepalaikancius basic dalyku kas jau n metu sutvarkyta. Tikrai netikiu kad visas kodas rasomas specialiai 😀
kai tokia grafika , tai sli tikrai nereikia
ZeroFM, tiesiai i desimtuka! Bet kokiu atveju geda, paziurekit kokie game enginai isleisti, o sitie gryzo 10 metu atgal..