„Khronos Group“ išleido galutines „Vulkan Ray Tracing“ specifikacijas

Žaidimuose tikrai bus daugiau Ray Tracing efektų, nes „Vulkan“ API pagaliau gavo galutines Ray Tracing specifikacijas. Pakeitimai jau matomi „GitHub“ tinklapyje ir įsigalioja su „Vulkan 1.2.162“ versija. Naujas „Vulkan“ API turi sekančius plėtinius, kurie leidžia apdoroti Ray Tracing.

  • VK_KHR_acceleration_structure
  • VK_KHR_ray_tracing_pipeline
  • VK_KHR_ray_query
  • VK_KHR_pipeline_library
  • VK_KHR_deferred_host_operations

Iki šiol „Vulkan“ API Ray Tracing galėjo apdoroti tik naudojant NVIDIA plėtinius, kurie buvo optimizuoti RTX vaizdo plokštėms. Nuo šiol „Vulkan“ API draugaus ir su kitų gamintojų vaizdo plokštėmis, kai kalbama apie Ray Tracing apdorojimą.

„Khronos Group“ savo Ray Tracing plėtinius sukūrė taip, kad juos būtų lengva naudoti ir integruoti į žaidimus, o palaikomos funkcijos yra labai panašios į DXR. Kūrėjai, kurie naudoja DXR galės lengvai naudoti ir „Vulkan Ray Tracing“. Tai atveria galimybes daugiau žaidimų perkelti į „Linux“ platformą, bet ar tai tikrai įvyks, sunku prognozuoti.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.