„Metro: Exodus“ atkeliaus su DXR palaikymu, garantuoja naujos „GeForce“ kartos išleidimą?

„Metro: Exodus“ kūrėjai patvirtino, kad naujoji hito „Metro“ dalis palaikys DXR Raytracing technologiją. Tai leidžia manyti, kad šiuo metu po „nVidia“ sparnu esanti technologija žaidimuose pasirodys greičiau nei galėjo galvoti didžiausi optimistai. Iki trečio metų ketvirčio, kai, jei planas nepasikeis, pasirodys „Metro Exodus“ dar yra šiek tiek laiko, tačiau tai leidžia tikėtis, kad „nVidia“ iki to laiko tikrai pristatys naują vaizdo plokščių seriją. Tokio spėjimo priežastis?

„DXR Raytracing“ technologiją aparatiniu lygiu palaiko tik „Volta“ architektūra. Kol kas šia architektūra yra paremtas vos vienas vartotojų klasės spartintuvas – „Titan V“. Tai beveik garantuoja, kad „nVidia“ išleis naują seriją dar iki šaudyklės debiuto, nebent tikėsis, kad žaidėjai dėl krypto valiutų karštinės bus pritaupę pakankamai lėšų ir ims pirkti 3000 eurų kainuojančią „Titan V“. DXR Raytracing technologijos buvimas šiame žaidime taip pat garantuoja, kad „Metro: Exodus“ palaikys DX12 API, kadangi dabar DXR funkcionuoja dėka specialaus DXR išplėtimo, integruojamo į „Microsoft DirectX12“ API.

8 Komentarai

  1. Strelok parašė:

    Oh boy, bėgu pirkti Titan V. O jeigu rimtai manau, kad daugiau dėl reklamos tai daroma negu galvojant ar bus palaikymas ar ne. Ypač, kai kiek girdėjau pritaikymas šios technologijos neužima daug laiko. Visvien vėliau ar ankščiau išeis ta gtx 20xx serija.

  2. Povilas parašė:

    Tai Gaming way visgi bus volta? ne ampere/turing?

  3. Minde parašė:

    tik ant sio zaidimo kazkaip labai daug tolimoje bluro ir siaip judinant kamera tokie perejimai konstrasto persimusimai sokinejimai gaunasi. Neaisku ar cia graziai nepavyko jiems DXR idiegti, ar cia toks game engin’as

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.