„Metro Exodus“ palaikys „Hairworks“, „Ray Tracing“ ir „PhysX“
„Metro“ žaidimų frančizė tikrai turi savo fanų būrį, o „4A Games“ pasistengia, kad žaidimai būtų dar ir labai reiklūs techninei įrangai bei siūlytų gražiausius vaizdus.
Jau seniau buvo pranešta, kad „Metro Exodus“ palaikys „Ray Tracing“, bet dabar tampa aišku, kad žaidime rasime dar dvi „nVidia“ technologijas, kurios stipriai apkrauna vaizdo plokštes. Žaidime galėsime matyti ne tik „nVidia Hairworks“ bet ir seniai pamirštą „PhysX“. Tai turi pridėti dar daugiau realistiškumo žaidime, tik ar bus vaizdo plokštė, kuri su tuo sugebės susitvarkyti?
Sunku pasakyti, kokią spartą gausime įjungę visus šiuos tris efektus „Metro Exodus“ žaidime, bet kadrų tikrai nebus daug net su RTX 2080 Ti.
Ar tik nebus kaip buvo su Crysis? vaizdo ploksciu killeris, isejo zaidimas bet nebuvo plokstes kuri ji istemptu 😀
Reikes 15likos nvidios ploksciu po pusantro gabalo, kiekvienam efektui atskirai ir paskui gausi fatal errora.
But can it run Metro Exodus reik laukt memu tada 😀
as Crysis net dabar pazaidziu. Crysis buvo idomus zaidimas, kur su santykinais mazais fps gan stabiliai veike, speju neturejo jokiu mikro nestabilumu.
Kas čia karksėjo kad 4K future proof 😀 😀 . 1080p su 2080Ti sau vargiai lošit
Tai nera blogai 1080p 😀
aisku nera, kaip xbox one x isijungi ir zaidi 4k 30fps be problemu, o vap pc 1080p 30fps ir biski graziau blizga.
atjungi plauku efekta, plaukai pradeda naturliau judeti, ir fps dvibubai isauga. Tas pats kaip su Witcheriu, isjungiau Nvidios plaukus ir net dingo keisti plauku krutejimai, kai net vejo nera. Man AMD plauku sistema (kur Tomb Raider) buvo ideali ir fps taip nevalgo.
Siaip jo, su hairworks tai plaukai atrodo per daug purus 😀 tai tomb raider berods tas pats, plaukai lyg siulai.. is emes dabar RTX>hairworks, physx.
Hairworks+physx+ ray tracing +4k = 10 fps : )))