„Metro Exodus“ sparta

Nors „Metro Exodus“ žaidimo realus išleidimas tik rytoj, bet jau galime pasižiūrėti, kaip su juo tvarkosi vaizdo plokštės. Taip pat galime pamatyti, kiek spartos atima RayTracing efektai. Išsamią apžvalgą apie „Metro Exodus“ spartą pateikia „TechPowerUp“, ten pamatysite ne tik spartos rezultatus, bet ir įvairius grafikos palyginimus tarp RayTracing, DLSS ir įprastos grafikos.

Kalbant apie spartą, tai viskas yra tikrai neblogai. Šiame žaidime kiek geriau sekasi „nVidia“ produkcijai, bet didelio skirtumo tarp tiesioginių konkurentų nėra. 1920 x 1080 rezoliucijoje net RX 580 ar GTX 1060 su žaidimu tvarkosi pakenčiamai, prie ULTRA nustatymų gauname 46-51 vidutinį kadrą per sekundę, kiek pakeitus nustatymus žaidimas veiktų dar sklandžiau. 4K raiškoje naudojant ULTRA nustatymus ir norint bent kiek padoresnių kadrų reiks bent RTX 2070 ar „Radeon VII“ vaizdo plokštės.

Reikalai su RayTracing yra aiškūs. Įjungus šį efektą sparta krenta. Kiek prarandama spartos pamatysite lentelėse.

20 Komentarai

  1. pasimetes parašė:

    Šis straipnis suteiks daug džiaugsmo RTX hateriams. 😀 Aišku prie 4k galėtu ir daugiau vilkti, bet tikėkimes susitvarkys.

  2. Stipena parašė:

    Kaip ten Gamer Nexus sakė, kad jiem geriau RTX off, nes vaizdas labiau akiai priimtinas. ;D

    • Strelok parašė:

      RTX ON išvis out of the question siuo metu yra. Žiūrint i FPS hit

    • xFiniti64 parašė:

      RTX isvis nesamone yra, kadangi cia 0,02% visu zaideju pamatys, delto patis kurejaij tiesiog ijunge ja, o ne dyrba prie jos, paziurek kas pasidaro su medziais, kas su harakterio seseliu, isvis suluzta viskas. Kadangi artistai – kurejaij pritaike ne RTX ir kiekviena scena isdyrbo priesingai nei RTX. Ir cia niekas nepasikeis kol nebus RTX main strymas, o nebus, ir lauke taspac kas Physx, keli zaidimai ant starto ir feee.

      • pasimetes parašė:

        RTX yra pats geriausias dalykas ką padarė, kaip ir hairworks, bei physx. Taip teisingai sakai neiko nepasikeis, jei kūrėjai nenorės dirbti. Jei plėtos toliau manau bus tikrai nebloga technologija, kaip ir kitos. P.S. Metro Exodus dar bus taisoma manau.

        • xFiniti64 parašė:

          Siuksle paskutine ir tas hairworks, buvo tam darytas , kad kapelrio arhitektura uzmust su amd, jai irode senai, kaip bereikalingu pasleptu skaiciavimu prideta ir stringa biski senesnes nei pacios paciausios tos dienos kortos is nvidios. Nauda kokia? Oij kaip grazu wicheris laksto su fenuotais plaukais, prieini prie kito npc, ir ten paprasti plaukai, nueini i bara visi botai ir harakterei bei veikejaij su paprastais , o tu venintelis su hair works, apsurdas is artistines puses. Physx jo geras ne nvidia kure o agea, kuria nupirko ir susiko idiotai nvidia, ten buvo atskira nepriklausima plokste, kame ir yra jega, paimk worfreima, ispradziu su physx kaip fainai atrode, paskui kiek jie vargo su nvidia ir licenzijom bei bugo gubalu kaip jie patis sake, + leido ant konsoliu ir panaikino ir ten ir ten, ir pc jau nebeturi versija, o savo varikliuka fizikos ir partical pasirase, va tau ir rezultatas. Taspac sito uzdaro sudo laukia, nes jis uzdaras, licenzijos ir niekur neveikia, ir nvidia kontroliuoja, o kurejams nepatinka dar su kaskokiais lohais terliotis, o ne gana to kurejaij metro isvis ka sake, neleisim kito metro ant pc, nes cia sustrekai baikutuos mat.

          • pasimetes parašė:

            Nes visi tie dalykai apkrauna vaido plokštę ,realus plaukų renderinimas kiek užtrunka, tai žaidimuose nėra ką kalbėti, kaip ir ray tracing naudoja su denoising. Dėl uždarumo, tai pritariu, bet ir pats kažin ar dalintumei už dyką.
            Dėl metro to skandalo iš dalies patys kūrėjai kalti (pranešę paskutinę minutę, o kiti jau steam’e buvo preordinę), nes Division irgi nebebus steam’e.
            Šiaip aš patenkintas, kad nvidia kažką, kuria visada lengva nieko nedaryti. Taip sakyti, kad ray tracing jau senai buvo, bet pritaikyti žaidimams ir jog būtu žaidžiamas su denoisinimu gera pradžia.
            Jokie daiktai, kaip ir mobilieji telefonai, foto aparatai, mašinos iškart neatsirado.
            O dėl numirimo čia jau reiktu gilintis labiau, kas kaltas jog nenaudoja, ar žaidimų kūrėjai tingi dirbti ar kažkur kitokia problema. Pvz Assasin creed oddysey ir original žiauru, kai objektai pakibę orę ir pan. detalės lyg būtu tingėję viską apdirbti.

            • xFiniti64 parašė:

              As nepatenkintas , kad kure, nes ju kurimas isdulkint vartotoja, jau nusibodo man ta nvidia, va pvz gsync sukure jee, kas jis yra ? DRM jau kaip pradejo per visus galus lyst ju afera, kad cia tik drm, atsirado nulaustu draiveriu, ju net forume temu, ka viska banino, tai isleido ziurek ant free syncho isijungti. Tai tie, kas pirko gysinckus i siukslina, ir tiek nauji standartai kaip HDMI 2.1 viska pakeicia. Tai jo uzdyka neduok niekas nesako, va kaip dolby VISION ar HDMI 2.1, bet kas draudzia licenzijas ir technologija pardavinet ir visiems paruosti, o ne savo uzdara hlama sukurt ir kist pagalius i ratus, kaip suprast ta RTX man kaip kurejuij ka? Kaip 0.03% pc vartotoju turi isju potencialiu pirkeju 3%, ir dar pati nvidia va 1660 plokste isleido be RTX 😀 Tai nori pasakyt man dabar kurt 5 zaidimus ant pc, viena su RTX kita be, kita mokint ant DLLSS ar kaip ten, kita su dar kokiu sudu ? Ir pc pardavimai sudaro 10% pelno ? PFF. Cia kaptines bus greiciau RTX nei physx, nes physx palaiko ju visos plokstes, o va RTX patis leidzia naujas plokstes be, GTX 1660 Ti kaip suprats tokius bajeriukus?

              • pasimetes parašė:

                Kiek žinau g-sync pirmiau atsirado. Aišku galėjo ir anksčiau pereiti prie freesync… Be to jau RTX naudos unreal engine, taip pat neatmetama, jog ir Unity palaikys. Taip dėl rtx dabar reikės kūrėjams padirbėti daugiau, bet su laikus manau pereis ant RTX, nes mažiau darbo jiems. Išleidimas 1660ti tiesiog apkarpytas 2060, tai kodėl mesti lauk? Ir be to lenkia 1070, aišku nuo vega VII atsilieka ant 280 taškų FF teste.

                • Stipena parašė:

                  Špyga, o ne mažiau darbo dev’ams. Kol viskas nepereis ant RT tol dev’ai gaus kurti tiek įprastam raster’iui tiek RT. Tai visumoj tik daugiau darbo.

                • pasimetes parašė:

                  Na turėjau galvoje, kad vėliau bus mažiau darbo, kai pilnai įsigalios ray tracing.

                • xFiniti64 parašė:

                  Tu nesupranti, as jai noriu ideti i savo zaidima RTX, as turiu nvidijaij bapkes sumoket, ir dar kiek mokintis ju kreivu ant virsaus veikianciu API, nebent jau labai rintas geimas bus ir nvidia nores paremt, bet itai pagal ju dainelia kukuoti, ko KUREJAIJ NENORI ! Delto kurejaij arba savo variklija susikuria papildomus dalykus ka nori igivendinti artistai, arba naudoja direktixo funkcijas, uz kurias nereikia moketi, o ir suportas is mikrosofto yra, beto ir ant xboxo veikia, tai jau dvi platformos, ir ant amd veikia. Lygiai ka padare worfreimo korejaij su Physx, jie panaikino ji ir sukure savo partikal varikliuka ! Kas isto, kad UE4 palaiko, eu4 ir apex palaiko ir physx, ir visus geimvorksus ir NET https://developer.nvidia.com/vxgi o kur sitas dingo, a? kuri su maxwell arhitektura nvidia pristate, kuris zaidimas ta naudoja? As dabar jai su UE4 kuriu ir noriu situ sudu vel su nvidia turiu deretis ! Kam ant metro reikalingas RTX kaip ta pati galima piesiekti su VXGI, ka pati nvidia sukure ir ju senos plokstes palaiko ir milionas demo buvo, https://www.youtube.com/watch?v=82kyfvnfIfQ ir https://www.youtube.com/watch?v=QpDoLeUabTE va maxwell arhitekturos 900 gtx serijos plokstes, ir dabar ziurek https://www.youtube.com/watch?v=QIap1jL14WU ta pati nvidia po kiek metu isleido, su nauja arhitektura, keturguba kaina, 5000% daugiau galios reikalauja, nauju fiziniu unitu paciame silicio kristale, uz kosmine kaina, sudinais fps, REZULTATAS TAI TASPAC, ar tu matai kaip tave nvidia duhina? AR tu matai ? Prieko 1660ti , ogi ji RTX NEPALAIKO !!!! NEPALAIKO !!!! Tai jai jie jau stume nauja ta savo sh, ir jau ale as kaip kurejas tipo desiu, tai dabar kals ploksciu be ju, tai WTF ?

                • Stipena parašė:

                  Tas vėliau bus tada kai pati silpniausia integruota GPU galės tą RTX patempti, ir ne tik ant nvidia hardware aišku. Oiki to dar labai toli, ir jeigu nvidia nepadarys to RTX open source tai to vėliau niekada ir nebus, nes kūrėjams visvien teks arba rasteriui kurti arba RTX alternatyvai pvz kokiam RadeonRays.

                • pasimetes parašė:

                  xFiniti64 >> iš kur ištraukei, jog turi pinigus nvidia sumokėti, kad panaudoti RTX? Tiesiog visad bus kūrėju nusistačiusių prieš vienokį ar kitokį dalyką čia jau žmogiškasis faktorius. Vxgi nepasirodė žaidimai gal dėl to, jog nepajėgi buvo geležis ir šiaip ten buvo komplikuota? Be to VXGI buvo atnaujinimas 2018 pradžioje. Be to RT geriau atrodo http://www.part.lt/img/da7531ddcb211b214b17638fb3e9a42e723.png. Dėl kainos, tai 1080ti ir rtx 2080, ta pati užkelta kaina. Taip logiškiau būtu paleisti rtx2080 po +-500 euru, o gtx1080ti pardavinėti po 800euru. Aš čia nieko blogo nematau jog 1660ti nepalaiko RT, jei jos kaina bus 200-250 euru ir pigiau, ne visiems reikia to RT.

                • pasimetes parašė:

                  Stipena, nesuprantu kam integruotai gpu reikalingas RT? Be to su laiku manau ir amd palaikys, nes neatmeta galimybės.

                • Stipena parašė:

                  Tai gi paats sakai jog su laiku pereis ant RTX nes lengviau dirbti, tik va ir sakau kol egzistuos silpnos GPU be RTX tol devai kurs dvi žaidimo versijas, viena įprasta raster technologija, kita su RTX.

                • pasimetes parašė:

                  Stipena > dėl silpnesnių (senesnės kartos) gpu pritariu, bet tikrai ne dėl integruotos gpu, nes jos nebent senesniems žaidimams arba labai nereikliems, tad kaip ir nematau reikalo diegti į integruotas gpu RT. Manau po 4-5 metu, kai kurie žaidimai galės pilnai pereiti tik ant RT.

      • KiAshA parašė:

        Tu prastai destai mintis neina suprasti neiviename poste

  3. Neveris parašė:

    as tai bandziau rtx on vakar ant bf5 , tai jau sutvarke pilnai ir labai gerai 😀 gavau apie 75-90 fps ant ultra ir high dxr. monikai 3440×1440.
    bandysiu ant metro daryt on ir susitaskyt galutinai 😀 siaip bf5 dar bandziau dlss jungti, tai ziurejau skirtuma, su bluru ziauru…dejau off.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.