Microsoft ir Nintendo pristatys naujas konsoles jau 2012?

Interneto erdvėje rodosi ne tik gandai, tačiau ir oficialios žinios apie tai, kada žaidėjai gali tikėtis naujos kartos žaidimų kompiuterių. Šį kartą pranešama, kad Microsoft kartu su Nintendo jau kitais metais gali pristatyti naujus žaidimų kompiuterius.

Nors iš Microsoft mes vargu ar sužinosime ką nors oficialaus iki pat kitų metų E3 parodos, tačiau gandai apie 2012 pabaigoje pasirodysiantį Xbox 3 neatrodo labai neįtikinami – Xbox 360 pasirodė dar 2005 pabaigoje, o 7 metai įrenginiui yra daug.

Tuo tarpu Nintendo nevynioja žodžių į vatą. Kompanija patvirtino, kad ruošia naujos kartos žaidimų kompiuterį ir apie jį plačiau pašnekės jau šių metų E3 parodoje, o jo startas, kaip nurodė Nintendo, žadamas 2012 metams. Ar Sony ką nors ruošia?

20 Komentarai

  1. Zveris nr 1 parašė:

    Kaip aš svajoju apie NExT gen boxa ……

  2. crooked parašė:

    Sony PSN tvarko 😀

  3. daimonass parašė:

    Pagaliau.. Galetu jie sitas zaidimu platformas leisti kas kelis metus, tada butu normalus progresas. O ne kas 10 metu..

  4. nanoWorld parašė:

    Kiek teko dometis, tai Sony PS4 leis 2015-2016, nes oficiali ju politika, bent kolkas, yra islaikyti 10 metu PS3 gyvavimo trukme.

    O del to progreso, tai zinai – developeriams niekas netrukdo vediniems idejos kurti \"PC exclusive\" kazka, isnaudojant naujausiu GPU visas galimybes, taciau eilini karta orientyras yra tik pelnas, tad naturalu, jog ir to progreso maziau, nes reikia derintis prie konsoliu.

  5. SB parašė:

    Iš tiesų daug domėjausi Xbox 3 ir susijusiais gandais. Vieni sako, kad EA jau turi Development kit\’ą ir kuria porą žaidimų butent artėjančiam žaidimų kompiuteriai, kuris turėtų pasirodyti 2012 metų spalį-lapkritį. IGN tai patvirtino ir dar viena neįvardinta žaidimų kompanija, kuri neva turi irgi Development kit\’ą. Jei tai tiesa, galimas daiktas, kad iš tiesų 2012 pasirodys ypač galingas Xbox 3. Net pasirodė pranešimų, kad šiemet nepasirodys Forza 4, o tik Xbox 3 žaidimų kompiuteriui kitais metais. Žiūrėsime.

  6. zirnis parašė:

    pagaliau, nauja karta zilitonu iseis 😀

  7. daimonass parašė:

    Deje dar laukti ir laukti…

  8. Fostil parašė:

    Siaip realiai net neisivaizduoju kokiu specifikaciju galetu but next gen konsole. Kazkokiu stebuklu per daug ir nesitikiu. Padarys gal kazka panasaus i crysis lygio grafikas ir fsio, sunku kazka geresnio ir isivaizduoti. Is silicio daug tiketis nebeverta manau. 🙂

  9. Zveris nr 1 parašė:

    Bus tas boxas tikrai žveris , pc lenks pagal galimybes geležies tikrai , gal net kelis ar kelioliką kartų…. Čipus jiems vel IBM pridarys su PowerPC arhitektura , vel bus visokiu embedded DRAM ir tt.
    O šeip aišku galetu trenkt grafeną 150GHz 😀 ir davai.
    Kas del grafikos lygio , tai čia žinok bus sinematik grafika. Bet vat kas pc geimingo laukia po XBOX 3 , tai tik mirtis 😀 , nes jau portai nuo 2005m , tiek reikalauja , tai jūs primeskit , kiek 2012m advanced IBM hardwaire su , direct tu metal enginais , portinti ant pc rekomenduojami bus 😀 dual intel xeon , 4 way sli 😀 + super OC on LN2. Tai niekas nepalos ant pc , o xbox 3 palei 2k lt max kainuos. O kiek išskirtinių geimų turės , pardavimai iškart rekordiniai bus , kai atneš populiarumo status , bei pardavimų pas geimų kurėjus , tai tie tik exkliuzivus ir tekurs. O stalinius pc pakeis ARM su windows 8 , va turesi mažiuką kaip ipad įrengini su tegra 3 ir fsio. 😉

  10. nanoWorld parašė:

    Neaisku, koks Xbox3 bus. Daryti prielaida, kad bus aparatiskai pazangesnis uz to meto PC platforma yra logiska, bet abejoju, ar bus toks superinis dalykas ir tiek pazangesnis, koks PS3 buvo savo isleidimo metu, nes pastarojo pavyzdys parode, jog daryti kazka ypatingo is aparatines puses neapsimoka: konsole tapo labai brangi, kompanija del ju ejo i minusa; developeriams teko adaptuotis prie kardinaliai kitos architekturos, todel pirminiai zaidimai nebuvo jauciamai geresnes kokybes nei teoriskai 2x silpnesnio Xbox 360 (gal ir dabar nesijaucia – cia pasakys kas yra zaidziantis).

    Kitas dalykas, siuo metu nelabai yra sukurtas CPU, kuris butu ypac pranansesnis high end\’inius pries x86\’tus konsoleje ir sudarytu bent keliu metu rezerva: ARM ir MIPS seimu produktai tam per silpni; SPARC – labai abejoju jo debiutu konsoleje; Realiai lieka PPC, o cia vel – Cell pletojimas nutrauktas, o visokie IBM Power 7 (arba 8, kuris pletojamas) yra/bus labai dideles kainos. Tad tai dar viena problema. Jei nebus sukurtas koks nors specializuotas lustas, nelabai yra \"ka deti\" siuo metu, nes dabartinem aplinkybem konsole arba nebus galinga, arba bus brangi.

    Ir trecias dalykas: architekturine prasme, GPU geriausiu atveju bus kazkokia \"aliuzija\" i sekancios kartos nvidia arba AMD GPU karta ir nieko daugiau, nes niekas kitas nepateiks \"stebuklingo\" GPU is niekur, kaip tik sios kompanijos.. GPU yra \"peilis\" konsolems, nes greiciausiai pasensta lyginant su PC. Paimkim toki, kaip PS3. Jame uztektu pakeisti GPU posisteme i kokia GTX580 analoga, na dar imesti papildomo sisteminio RAM – ir to Cell su XDR tandemo dar uztektu gerokai ilgam.

    Grafena namu rinkoje galim pamirst dar geram 20-30 metu. Cia kaip minimum. Jis siuo metu yra pletojimo stadijoje, kurioje silicis buvo kokiais 1950-1960m. Ko ik itol galime tiketis, tai nebent fotoniniu sprendimu: dabartinius CPU, GPU ir RAM jungiant fotoniniu tinklu vienoje platformoje. Panasiai, kaip cia: http://domino.research.ibm.com/comm/research_projects.nsf/pages/photonics.index.html

    Taip, kad viska apibendrinus – stebuklo is Xbox 3 aparatines dalies nesitikeciau. Wii2 jau ir taip aisku, kad bus xbox 2 aparato analogas tik su R700 GPU. Vienintelis, kas tikrai gali buti ispudingo, tai nebent 2015-1016 pasirodysiantis PS4 vien del technologijio progreso esant tolimesnei datai.

  11. Atavar parašė:

    Zveris Nr1> tu tikras talentas. Tiek kartu nusisneket viename poste reikia neeiliniu sugebejimu turet:D Skaiciau kokius 3 kartus ir vis zvengiau…

  12. Kiewliszki parašė:

    Kalbėjimas apie konsolių techninį pažangumą ir persvarą prieš PC yra kiek juokingas. Nes jo niekada nebūna net išeinant naujai – va su Cell nebent išėjo kiek kitaip. Bet ir to lygint skirtingas arch gaunasi neteisinga. Gerai, kad konsolės neturi turėt milžiniško kiekio instrukcijų, kaip x86, tai ir gaunasi kad turim greitus procus, iš kurių kitur realiai mažai naudos. Ir ram reikia mažai, nes rašomas žaidimas tik tam tikram kiekiui. Su GPu kaip visad krachas bus, turėsim eilinį radeoną, dar pakastruotą. Konsoles kaip visad gelbės, kad žaidimai joms parašomi teisingai.
    P.S. Zveris nr1 kaip visad. Kažką matos skaitęs, bet kai galvoj tuščia, tai daug nepriskaitysi :D.

  13. nanoWorld parašė:

    Priklauso, kaip lygini 🙂 Jei ziuretume pagal pacia architektura, tai beveik visos konsoles gristos PPC ar kitu \"grynu\" RISC procesoriumi, kas reiskia, jog joms, priesingai nei x86\’to produktams, nereikia \"tysti\" nusenusius 30 metu architekturinius sprendimus vardan atbulinio suderinamumo ir pats techninis dizainas pas jas yra \"svaresnis\", labiau specializuotas. Siuo poziuriu, man konsoles yra pranasesnes pries PC. O norint objektyviau lyginti, reiktu lyginti pagal FLOPS, nes kito metodo lyginti skirtingas architekturas nelabai ir yra. Tai pagal pastaraji, PS3 naudojama Cell\’a PC procesoriai prisivijo visai neseniai – su pirmaisiais Intel Core i7 modeliais. Kitavertus, PC GPU jau senai lenkia konsolinius. Tad kaip minejau – priklauso nuo lyginimo.

  14. Zveris nr 1 parašė:

    Ai pliurpet jus vejus…. Cpu tai dar juda , gpu tai tik is nvidios matos judejimas , amd padvigubina junitu skaiciu ir tiek ziniu. Bet ir ta gtx 580 nesusitvarko su dx11 tessalation kaip turetu, nes ten ir pamakluota kas , mazdauk rinkoj yra , va consoliu portai su dx11 lipduku , tai ir gpu tam pritaiko , aisku galima skayt nvidia dar pritaiko quadro , tesla ir tt. Kas del konsoliu , tai ten tie gpu yra spec perprojaktuoti , butaent tam kodui , ir softo pagalba gaunas toks reikalas koks yra daba, kad ir pc exkliuzyvai , bet vistiek veikia lievai.
    Kad xbox 3 bus galingesnis uz tuo metu high end pc tai cia aisku , as nelyginu tranzu skaiciu ar pns , as lyginu galutini rezultata , va xboxs 360 suvartoja 90w elektros energijos , o grafika tokia , kad ir pries dabartini high end pc skirtumas tik rezoliucija , texturu kokybe ir matomumas su aa, bet tokiu skirtumu kaip ps2 vs ps3 nera. O reikalavimai ….. Tai manau tas vercia susimastyti.

  15. Kiewliszki parašė:

    nanoWorld, perašei viską tik kitais žodžiais :). Flopais lyginti irgi kreiva, tiesiog toks lyginimas, kai procai skiriasi viskuom, nelabai teisinga x86 atžvilgiu, kuri apima viską, o ne siaurą sritį. Tai taip ir gaunam, kad konsolės aišku greičiau sukasi, bet apie kažkokį hardware pranašumą kalbėt tai visiškai nesigauna.

    >>>o grafika tokia , kad ir pries dabartini high end pc skirtumas tik rezoliucija , texturu kokybe ir matomumas su aa,<<<<<

    Tai išvardinai viską, o ne tik :D. Pats žodžiuose painiojies, nekalbant apie nesąmoningas mintis.

  16. Zveris nr 1 parašė:

    Na tai jo jo nesamones rasau…..
    x86 tai iskasena yra, jau ji senai reikejo apleist. Realiai nieko jis neapima , tiesiok nesamone yra ir tiek , aplipdyta , dalipdyta kai koks senas kineskopinis telikas prikaltas navarotu. Va paprasciausia , kad ir atoma paemus dual core , nu jis vos su hd video susitvarko , o kiek tabai ar netbukai laiko su juo? 2h , kaista jis , net gerzgaliu primeta su properaliu tam sudui…. O va ipad 2 su apple a5 arm prociku , visa diena sau laiko , niekas jo neausina , niekas nekaista , full hd video per iMovie sau delioji , karpai , maketuoji , kaip vejas sukas. Kaip toks palyginimas ? Tuoj ta ARM pritaikis ir performance ligmeni.

    Tai cia ir yra \"tik\" , deja \"tik\" , paimk ps2 ir jo geriausia geima , kelk rezo kiek tu nori , filtrus ar ka, bet ji pastacius pries ps3 killzone 3 tai bus teteriukas , teteriuku teteriukas. Va cia jau oho ho skirtumas. Ka tu galvoji nebus taip su xbox 3 ? Neatrodis xbox 360 pries ji kaip teteriukas ps2 pries ps3 ? Tai gal , bicas , verta susimastyt.

    Kas del mano pasakojimu apie 4-way sli. Nu jus galit mekent kaip oskytes , spiriotis , bet yra kaip yra.
    http://www.ipix.lt/images/66200419.png stai cia mano rezultats , dx11 kuris panaudoja Tessellation normaliai , na ir kokie gi mano taskai su gtx 580 , min 10 fps , vidurkis 42 fps , tai wtf? Cia nei veiksmo nera nieko , tik seip kameryte apsuka ir tiek ziniu…. Beto cia native pc kurta , jokiu psh.
    http://www.youtube.com/watch?v=8vfLRL4YAMg cia video kur parodo pilna dx11 , + su apex fizika ant gpu , tai kaip manot kiek as su 580 gauciau fps ? Kur veiksmas , pilnas dx11 panaudojimas ne viena funkcija ir tt? Tai vat gal 5fps max. O ka jus norit pasakyt tokia grafika bus ant xbox 3 ? Tikrai ne , pora desimciu kartu geresne , ir kai ant pc paportints tai jus pamastykit ko reiks jam pavest.
    Tai ka cia sneket apie portus teleportus , jai net tos pacios high end vaizduskes dx11 nesugeba isvest , o kitas kalusimas kas jas turi ? Taivat \’tik\" ir skires, o su xbox 3 darys rimtai , kad skirtumas butu kaip su xbox 1 vs xbox 2. Tai ka as cia pezu? 😉

  17. Zveris nr 1 parašė:

    Beto is wikipedios citata kaiptik jums \"\"[Unreal Engine] 4 will exclusively target the next console generation, Microsoft\’s successor for the Xbox 360, Sony\’s successor for the Playstation 3\"
    Tai jai ten video demonstruoja 3 tai patikekit kas bus , ir kas darysis su 4 ir dar iskirtinai next gen consolem , nes pc bus totaliai nepajagus tokiems kosminiams dalykams. Ar tai jusiu pciukininku nevercia susimastyt ? 😛

  18. Atavar parašė:

    Tokie atvejai neisgydomi… eik tu gal toliau ComputerBuild skaityti…

  19. Zveris nr 1 parašė:

    Atavar
    😀 ir tik tiek gali pasakyti ? Kai jau nieko nebegali paneigti ar papriestarauti tai jau uzgauliojimai , pravardziavimai prasideda? Nevykelis tu ……..
    Po xbox 3 isleidimo , galesi su pciuku tliau cs losti 😀 Arba nauja Angry Birds dali.

  20. nanoWorld parašė:

    @Kiewliszki

    Na, ar lyginimas pagal FLOPS kreivas, ar ne kreivas – cia jau kiekvieno nuomuone gali skirtis, bet faktas tas, kad tai bene vienintelis metodas lyginti skirtingu architekturu sistemu spartas, placiai naudojamas ir pripazystamas, bei konkreciai pagal si kriteriju, konsoles daznai lenka savo isleidimo metu PC. Ta norejau pasakyti, kas del konsoliu temos.

    Kas del x86 – tai jau atskira tema. Asmeniskai, tai as nematau jokiu architekturiniu x86 privalumu, kad ir pries ta pati PPC ar SPARC. Aplinkybiniu privalumu yra – taip, tai nusistovejusi architektura, su ilgu atbuliniu suderinamumu ir didele jai isvystyta programines irangos infrastruktura. Siais aspektais – x86 yra parankesnis, kaip vartotojiska platforma. Bet as omenyje turejau butent architekturinius dalykus. \"Gryno\" RISC atstovai bendru atveju yra efektyvesni tiek pagal dazni, tiek pagal energijos sanaudas. Sios koncepcijos architekturos, kaip IBM POWER seima ir SPARC turi uzsitarnave gerus vardus serveriu rinkoje. Tiesa pasakius, grynai architekturine prasme, nematau nei vieno x86 privalumo pries PPC ar SPARC produktus, tik trukumus. Didelis instrukciju kiekis pas x86 realiai nera rodiklis, nes paprasto vartotojo uzduotyse panaudojama tik nedidele ju dalis, todel toks kaip ARM netolimoje ateityje tikrai turi potencialo, nes ta pati atliks su mazesnem energijos sanaudom ir mazesniu lustu – vienareiksmiskai privalumas vartotojui del zemesnes kainos bus.
    Reziumuojant – sutikciau su x86\’to tam tikrais industriniais privalumais, bet tik ne architekturiniais – nes ju nera.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.